Hmm hvad betyder det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2016

Kløver

Smilet:) skriver:

Ja men de sagde stadig de ikke ville udtale sig før de var sikre men forstår slet ikk de så kommer med et vi tror nok det er en dreng og så vudere det ud fra det billed de har gjort  

Nej det er mærkeligt. Ville nok vælge at købe ny scanning men jeg giver heller ikke meget for bud på sygehuset. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

HPH

Ja skal desværre bare først til misdannelsescsnning den 8/12  

Det er da snart ��

Anmeld Citér

14. november 2016

Smilet:)

Årgangs Mor skriver:

Nej det er mærkeligt. Ville nok vælge at købe ny scanning men jeg giver heller ikke meget for bud på sygehuset. 

Nej men vis de siger det modsatte eller det samme har man lidt at gå ud fra

Anmeld Citér

14. november 2016

HPH skriver:

Det er da snart ��

Ja det er lige om lidt men når man gerne vil vide det nu er der længe til

Anmeld Citér

14. november 2016

Kløver

Nej men vis de siger det modsatte eller det samme har man lidt at gå ud fra

Ja da 

Anmeld Citér

14. november 2016

Årgangs Mor skriver:

Ja da 

Ja  

Anmeld Citér

15. november 2016

Cama

Jeg var i lørdags til en selvbetalt kønsscanning var på daværende tidspunkt 15+2 henne og nu 15+5, klinikken lukkede kl 3 og jeg hade bestilt tid til kl 14:30 da kæresten først kunne der vi kom så først ind da den var 14:45 hun scannede så og navlesnoreren blev ved med at være i vejen så jeg hele tiden skulle op og hoppe og ligge og ryste mig på briksen for at få navlesnoren væk så hun ku se kønnet men ingenting hjalp hun scanner mig nok i 30min og man kan bare se hun bliver mere og mere irriteret over den navlesnor ligger i vejen, tror også lidt det var fordi tiden hade gået over deres lukketid, hun siger så jeg tror det er en dreng men er ikke sikker så vil måske gerne have jer til en ny kønsscanning på mandag altså idag vis hendes kollega ikke kunne de noget, hun kaldte så på hendes kollega og hendes kollega kom ind hun scannede mig så i 30 sec og sagde at navlesnoret dækkede så man ikke kunne se det men om hun evt hade taget nogen billeder, det skal lige siges billederne var virkelig dårlige og man intet kunne se men så siger hun jeg tror også det er en dreng og så stoppede de skanningen og sagde det var en dreng  hvilket ikk gør noget for begge køn er velkommen men hvorfor drømmer jeg hele tiden om lyserødt og at jeg føder en pige 

Til sidst i min graviditet? I hvert fald de sidste 4 måneder kunne kg ikke forholde mig til drengerøv på trods af at jeg ikke kendte kønnet og jeg fil en pige ��

Jeg ville sige at du ikke skal underminere din mavefornemmelse ��

Anmeld Citér

15. november 2016

Bønnespire

Jeg var sikker på vi skulle have en dreng, men der ligger altså en pige i maven. Så man kan ikke altid regne med sin mavefornemmelse :-) Til gengæld lyder det som en meget træls oplevelse i har haft, og jeg ville nok overveje at købe en ny scanning for at være sikker, men ville også klart føle at jeg havde spildt penge på den første scanning :-)

Anmeld Citér

15. november 2016

ESV

Nej vil jeg også mene, men de holder fast i deres tro om det er en dreng syns bare det er underligt ved godt man ikk skal tro på drømme altid men hvorfor blir jeg ved med at drømme igen og igen det blir en pige ved fødslen og om lyserøde ting  

Jeg har ved begge mine børn drømt at de var drenge og har fået to pragtfulde piger. Drømme kan sagtens snyde 

Anmeld Citér

15. november 2016

Maalene

Har kun et billed der er noget værd og som de vurderet ud fra det var en dreng  

jeg kan så bare ikk helt forstå hvordan man kan vudere det ud fra det billed og så slet ikk med en navlestreng som sidder i vejen det meste af tiden 

Kan nærmest ikke se hvad der er op og ned på billedet  Tænker det må være hovedet til venstre og benene til højre - men kan bestemt ikke tyde en dreng ud fra det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.