Hmm hvad betyder det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2016

Tascha26

Smilet:) skriver:

Har kun et billed der er noget værd og som de vurderet ud fra det var en dreng  

jeg kan så bare ikk helt forstå hvordan man kan vudere det ud fra det billed og så slet ikk med en navlestreng som sidder i vejen det meste af tiden 

Jeg kan ikke se på det billede det er en dreng :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

Kløver

Dvs at hvis i skulle til en ny købsscanning skulle i betale selv ? 

Jeg har oplevet at vi skulle komme igen, fordi bany ikke altid samarbejder og fået de 2 scanninger og synes det er fint de giver en ekstra gratis for at være sikre, men selvom de giver feks garanti for køn er det forstået sådan at det er garantien for det køn de har kunnet se. Og ikke om baby arter sig. Oplevede selv at være i tvivl efter en scanning da en læge henkastet gav bud på køn på sygehuset og som det modsatte men ved en senere scanning fik vi svaret fra tidligere bekræftet og det holdte stik. De ved lige hvad de skal kigge efter. Hvir fik du scanning henne 

Anmeld Citér

14. november 2016

Smilet:)

Tascha26 skriver:

Jeg kan ikke se på det billede det er en dreng :/

Nej vel? Kan jeg nemlig heller ikk, har altid hørt man skal kigge på stregerne peger de op ad er det en dreng men jeg kan ikk se stregerne peger op ad 

Anmeld Citér

14. november 2016

Årgangs Mor skriver:

Dvs at hvis i skulle til en ny købsscanning skulle i betale selv ? 

Jeg har oplevet at vi skulle komme igen, fordi bany ikke altid samarbejder og fået de 2 scanninger og synes det er fint de giver en ekstra gratis for at være sikre, men selvom de giver feks garanti for køn er det forstået sådan at det er garantien for det køn de har kunnet se. Og ikke om baby arter sig. Oplevede selv at være i tvivl efter en scanning da en læge henkastet gav bud på køn på sygehuset og som det modsatte men ved en senere scanning fik vi svaret fra tidligere bekræftet og det holdte stik. De ved lige hvad de skal kigge efter. Hvir fik du scanning henne 

Ja skal selv betale for en ny scanning da de tror det er en dreng ud fra det billed jeg linkede?  Så må vente til misdannelsesscanningen og se om de kan se kønnet

Blev scannet hos lilleliv i Kbh 

Anmeld Citér

14. november 2016

HPH

Nej vil jeg også mene, men de holder fast i deres tro om det er en dreng syns bare det er underligt ved godt man ikk skal tro på drømme altid men hvorfor blir jeg ved med at drømme igen og igen det blir en pige ved fødslen og om lyserøde ting  

Hvis i til 20 ugers scanning går advide at det er en pige, kan i kræve jeres penge retur. Men det giver jo ikke svar nu..

Anmeld Citér

14. november 2016

Tascha26

Nej vel? Kan jeg nemlig heller ikk, har altid hørt man skal kigge på stregerne peger de op ad er det en dreng men jeg kan ikk se stregerne peger op ad 

Jeg kan slet ikke se hvor jeg skal kigge for at den tap.. kan ikk se hvad der er op og ned på det billede 

Anmeld Citér

14. november 2016

Kløver

Ja skal selv betale for en ny scanning da de tror det er en dreng ud fra det billed jeg linkede?  Så må vente til misdannelsesscanningen og se om de kan se kønnet

Blev scannet hos lilleliv i Kbh 

HM som jeg kan se derinde er der kun ekstra scanning tilknyttet kønsscanning i den store 3D pakke og hvis det er kønsscanningen står der den tager 10-20 min så der har de givet ekstra tid. Jeg ville nok selv betale for en ny scanning evt et nyt sted 

Anmeld Citér

14. november 2016

HPH skriver:

Hvis i til 20 ugers scanning går advide at det er en pige, kan i kræve jeres penge retur. Men det giver jo ikke svar nu..

Ja skal desværre bare først til misdannelsescsnning den 8/12  

Anmeld Citér

14. november 2016

Tascha26 skriver:

Jeg kan slet ikke se hvor jeg skal kigge for at den tap.. kan ikk se hvad der er op og ned på det billede 

Så vidst jeg har forstået så er hovedet det der ligger nederst  

Anmeld Citér

14. november 2016

Årgangs Mor skriver:

HM som jeg kan se derinde er der kun ekstra scanning tilknyttet kønsscanning i den store 3D pakke og hvis det er kønsscanningen står der den tager 10-20 min så der har de givet ekstra tid. Jeg ville nok selv betale for en ny scanning evt et nyt sted 

Ja men de sagde stadig de ikke ville udtale sig før de var sikre men forstår slet ikk de så kommer med et vi tror nok det er en dreng og så vudere det ud fra det billed de har gjort  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.