Smilet:) skriver:
Nej vil jeg også mene, men de holder fast i deres tro om det er en dreng syns bare det er underligt ved godt man ikk skal tro på drømme altid men hvorfor blir jeg ved med at drømme igen og igen det blir en pige ved fødslen og om lyserøde ting
Altså ikke fordi jeg ikke forstår din frustration når det lyder til de reelt ikke var helt sikre. Men med hensyn til drømme så drømte jeg, at jeg fik en kattekilling og det gjorde jeg gentagende gange og drømte aldrig om en baby, så drømme er hvad drømme er, nogle gange har gravide drømt om det korrekte køn og måske er det helt og holdent tilfældigt (der er jo alligevel en stor sandsynlighed for at gætte rigtigt). Drømme er oftest at bearbejde indtryk i løbet af dagen, fx havde vi fået en kat da jeg blev gravid og hun var den jeg talte meget med i løbet af dagen om min mave, mit speciale osv.
Men som en anden skriver ville jeg ringe ind og fortælle historien (ikke om drømmene men om navlesnoren) og sige du forventer en garanti for køn (hvis der står det på deres hjemmeside, brochure).
Anmeld
Citér