Hvordan for jeg det sagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har prøvet at lave en beregning på en str bolig der ville jeg kunne få næsten 3000 kr. Men jeg ved ikke præcist hvor meget før jeg har fundet en bolig. 

Nej det klart. Hvor mange børn havde du? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

esioul

Anonym skriver:

Nej det klart. Hvor mange børn havde du? 

Der står to i hendes indlæg. 

Tanker til dig ts :-) 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor havde han så ikke sagt noget? Hvad tænker du så vedr lejlighed? Hvor dyr må den være?

Tråd starter havde da heller ikke sagt noget før i aften.. hvorfor er det så forkert af ham??

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Typisk mænd det siger de hele tiden hvad kan du få i boligstøtte?

Øhhh hvad????

trådstarter spørger på dette forum om hjælp til hvordan hun får det sagt.. er det så typisk kvinder??? TS vidste heller ikke hvordan det skulle siges og så kommer hun tilfældigvis først og så er det typisk ??

lad nu ikke dette forum blive et mandehader sted.. der er intet manden har gjort som TS ikke har gjort og det er vel også ok at man ikke lige ved hvordan man siger sådan noget..

tillykke TS du har fået det sagt og I var enige og det gik uden drama.. hvad mere kan man forlange... 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Anonym

mor:) skriver:

Jeg er sådan set enig i at man ikke skal blive for enhver pris. 

Jeg tænker bare det er ærgeligt for børnene og også parret - for tænk nu hvis kærligheden kunne blomstre op igen hvis man fik lidt hjælp. 

Det er jeg også enig med dig i. Det var også derfor mit første spørgsmål var om hun elsker sin kæreste. For hvis hun var i tvivl om hun gjorde så ville jeg klart anbefale at arbejde på det med parterapi og se om følelserne blomstrede op. Men når hun direkte siger nej og det er længe siden hun stoppede med det. Så støtter jeg klart op om at afslutte forholdet for børnenes skyld 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.