Hvordan for jeg det sagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Okay. Så tænker jeg I må få ungerne passet. Og du må endnu engang fortælle hvordan du har det og derfor kræver parterapi og vil han ikke det, så kan du ikke blive i forholder længere. 

Der er mit bedste bud. 

Jeg vil ikke mere mine følelser for ham er væk. 

Tak for rådet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nej ikke mere. Det er forsvundet over noget tid. 

Drop parterapi osv så. Man skal ikk blive sammen  for hver en pris. Heller ikk selvom man har børn. 

Der er nogle meget gode råd fra andre her med hvordan du skal bære dig an. Så vil ikk komme med flere. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det kender jeg godt. Nu har jeg bare fået nok. Jeg har kigget mine følelser igennem. Jeg elsker ham ikke mere. Nu tager jeg springet for det går udover vores børn. 

Hvordan står du økonomisk? Hvor vil du bo? Alt det skræmmer mig.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan står du økonomisk? Hvor vil du bo? Alt det skræmmer mig.

Det skræmmer osse mig helt vildt. Jeg bliver nød til at låne til et indskud. Jeg har arbejde men tjener ikke det helt vilde. Så jeg skal finde en billig lejlighed. Men jeg skal nok klare det. Der er mange ting der skal gå op. Jeg ved heldigvis at min familie vil hjælpe mig så godt de kan. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det skræmmer osse mig helt vildt. Jeg bliver nød til at låne til et indskud. Jeg har arbejde men tjener ikke det helt vilde. Så jeg skal finde en billig lejlighed. Men jeg skal nok klare det. Der er mange ting der skal gå op. Jeg ved heldigvis at min familie vil hjælpe mig så godt de kan. 

Nemlig. Jeg synes det mere er det økonomiske det skræmmer en 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nemlig. Jeg synes det mere er det økonomiske det skræmmer en 

Lige præcis. Det bliver hårdt til at starte på. Jeg er heldigvis færdig med mine 2 lån til næste år det giver lige nogle flere penge. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Lige præcis. Det bliver hårdt til at starte på. Jeg er heldigvis færdig med mine 2 lån til næste år det giver lige nogle flere penge. 

Kan du også have råd til bil mm? Hva arbejder du med?

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan du også have råd til bil mm? Hva arbejder du med?

Jeg bliver nød til at have råd til bil. Mit arbejde ligger i en anden by. Jeg laver møbler.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Muhmi

Håber på et godt udfald af samtalen og at han kan se det fra dit synspunkt og ikke kun hans eget. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bliver nød til at have råd til bil. Mit arbejde ligger i en anden by. Jeg laver møbler.

Okey. Får du så den i har nu eller?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.