Hvordan for jeg det sagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Krydser fingre for det ikk går over gevind. 

Mange tak. Håber hellere ikke det går over gevind. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har I søgt hjælp udefra? 

Hvad har I gjort for at ændre det udover at snakke om det? 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Har I søgt hjælp udefra? 

Hvad har I gjort for at ændre det udover at snakke om det? 

Nej vi har ikke fået hjælp udefra. Det vil han ikke. Jeg har snakket med ham om det mange gange at vi skulle have hjælp udefra. Jeg har prøvet mange ting til at få det til at fungere. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej vi har ikke fået hjælp udefra. Det vil han ikke. Jeg har snakket med ham om det mange gange at vi skulle have hjælp udefra. Jeg har prøvet mange ting til at få det til at fungere. 

Okay. Så tænker jeg I må få ungerne passet. Og du må endnu engang fortælle hvordan du har det og derfor kræver parterapi og vil han ikke det, så kan du ikke blive i forholder længere. 

Der er mit bedste bud. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Godmorgen 

Hvordan for jeg sagt til min kæreste at jeg vil slå op. 

Jeg kan ikke være i det her forhold mere.

Det går udover vores 2 børn at vi hele tiden skændes og diskutere. Jeg har prøvet og lave om på mig selv og gøre det han har sagt jeg skulle gøre. Men han vil ikke ændre sig. Jeg kan ikke mere. 

Elsker du ham? 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Mortilah

Jeg ville også prøve at få ungerne passet..

..og så bare slet ikke diskutere det. Jeg kan ikke mere. Det er slut. Så kan han angribe verbalt som han vil. Bare hold fast og ikke forklar eller forsvare. Det er som det er. Det må han acceptere en tid indtil han køler af og i måske kan tale roligt.. og ellers er det ikke dit problem. Du er slet ikke tvunget til at diskutere med ham. 

Du har sikkert gjort dig tanker om bolig, børn osv på forhånd - altså om manden eller du har et sted at tage hen når i jo ikke længere kan dele bolig.. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kender den følelse alt for godt. Jeg giver en opdatering i aften når jeg har snakket med ham. 

Jeg har bare ikke overskuddet til at tage springet 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Elsker du ham? 

Nej ikke mere. Det er forsvundet over noget tid. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har bare ikke overskuddet til at tage springet 

Det kender jeg godt. Nu har jeg bare fået nok. Jeg har kigget mine følelser igennem. Jeg elsker ham ikke mere. Nu tager jeg springet for det går udover vores børn. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Jeg ville også prøve at få ungerne passet..

..og så bare slet ikke diskutere det. Jeg kan ikke mere. Det er slut. Så kan han angribe verbalt som han vil. Bare hold fast og ikke forklar eller forsvare. Det er som det er. Det må han acceptere en tid indtil han køler af og i måske kan tale roligt.. og ellers er det ikke dit problem. Du er slet ikke tvunget til at diskutere med ham. 

Du har sikkert gjort dig tanker om bolig, børn osv på forhånd - altså om manden eller du har et sted at tage hen når i jo ikke længere kan dele bolig.. 

Jeg vil hellere ikke diskutere det med ham. Jeg er fast besluttet på at det er slut. Vi kan desværre ikke få passet børnene. Men de falder heldigvis tidligt i søvn. 

Tak for rådet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.