Hvordan for jeg det sagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres gode råd. 

Jeg har fået snakket med ham. Vi er ikke længere et par. Han havde det på samme måde som jeg. Så det hele gik stille og roligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okey. Får du så den i har nu eller?

Vi har 2 biler. Vi bor på landet og arbejder begge et godt stykke væk. Så jeg tager min bil med. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vi har 2 biler. Vi bor på landet og arbejder begge et godt stykke væk. Så jeg tager min bil med. 

Hvis du har lyst og fundet ud af om du slutter det forhold du har, vil jeg rigtig gerne høre nogenlunde dit budget som alene.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du har lyst og fundet ud af om du slutter det forhold du har, vil jeg rigtig gerne høre nogenlunde dit budget som alene.

Jeg har afsluttet forholdet. Vi var begge enige om det. Han havde det på samme måde som jeg. 

Jeg har ikke helt styr på budget endnu. Men jeg kommer ca til at have omkring 7000 kr om måneden når alt er betalt. Jeg tager børnepenge med i budgettet. Jeg er færdig med 2 lån næste år. Så bliver der lidt mere når vi kommer til år 2018.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har afsluttet forholdet. Vi var begge enige om det. Han havde det på samme måde som jeg. 

Jeg har ikke helt styr på budget endnu. Men jeg kommer ca til at have omkring 7000 kr om måneden når alt er betalt. Jeg tager børnepenge med i budgettet. Jeg er færdig med 2 lån næste år. Så bliver der lidt mere når vi kommer til år 2018.

Hvorfor havde han så ikke sagt noget? Hvad tænker du så vedr lejlighed? Hvor dyr må den være?

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor havde han så ikke sagt noget? Hvad tænker du så vedr lejlighed? Hvor dyr må den være?

Der spurgte jeg ham også om. Han sagde han ikke viste hvordan han skulle sige det. Huslejen må Max være på 4000 - 5000 kr jeg kan få lidt hjælp i boligstøtte. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Der spurgte jeg ham også om. Han sagde han ikke viste hvordan han skulle sige det. Huslejen må Max være på 4000 - 5000 kr jeg kan få lidt hjælp i boligstøtte. 

Typisk mænd det siger de hele tiden hvad kan du få i boligstøtte?

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Typisk mænd det siger de hele tiden hvad kan du få i boligstøtte?

Har prøvet at lave en beregning på en str bolig der ville jeg kunne få næsten 3000 kr. Men jeg ved ikke præcist hvor meget før jeg har fundet en bolig. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Drop parterapi osv så. Man skal ikk blive sammen  for hver en pris. Heller ikk selvom man har børn. 

Der er nogle meget gode råd fra andre her med hvordan du skal bære dig an. Så vil ikk komme med flere. 

Jeg er sådan set enig i at man ikke skal blive for enhver pris. 

Jeg tænker bare det er ærgeligt for børnene og også parret - for tænk nu hvis kærligheden kunne blomstre op igen hvis man fik lidt hjælp. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tak for alle jeres gode råd. 

Jeg har fået snakket med ham. Vi er ikke længere et par. Han havde det på samme måde som jeg. Så det hele gik stille og roligt. 

Det var godt I var enige 

håber I får et godt samarbejde omkring børnene og I bliver glade 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.