underbo chikanere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Måske har hun aldrig oplevet sådan noget før og reger lidt anderledes. 

Jeg ville stadig tage en stille og rolig snak det sker der jo ikke noget ved du kan jo altid optage samtalen hvis hun vil bruge den i mod dig.

men jeg vil også reger hvis en råber eller det lyder som om en bliver slået. Jeg har selv oplevet det og det endte desværre i mord. Fordi politiet ikke ville komme. Ved godt det ikke et det samme men lyde kan være voldsomme for andre 

Men igen hvis hun så er bange for min kæreste ved hun han er til træning hver tirsdag og torsdag, så kunne hun komme der hvis hun var så skide bekymret, istedet for det andet for det frustere bare en endnu mere og gør det ikke bedre af med hormoner i min krop, og det skide synd for min søn for går og tysser på ham hele tiden og han næsten ikke må lege fordi det larmer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2016

B&J

Anonym skriver:

Men igen hvis hun så er bange for min kæreste ved hun han er til træning hver tirsdag og torsdag, så kunne hun komme der hvis hun var så skide bekymret, istedet for det andet for det frustere bare en endnu mere og gør det ikke bedre af med hormoner i min krop, og det skide synd for min søn for går og tysser på ham hele tiden og han næsten ikke må lege fordi det larmer 

Hvorfor hvad nu hvis du bare

vil holde med manden lige som i et usundt forhold, se det fra hendes side stedet for st blive mere sur og tænke over det, måske er hun heller ikke rask hvad vi man du ved det jo heller ikke du kender hende ikke eller har snakket med hende  

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvorfor hvad nu hvis du bare

vil holde med manden lige som i et usundt forhold, se det fra hendes side stedet for st blive mere sur og tænke over det, måske er hun heller ikke rask hvad vi man du ved det jo heller ikke du kender hende ikke eller har snakket med hende  

Igen hvad skal det hjælpe hende og ringe til kommunen og panser hvergang vi er uvenner når det er bare fordi hun er skide bange, og kommunen er jo inde over fra første gang hun gjorde det. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du har ikke noget at miste ved at tale med hende, medmindre du vil flytte. Bag en kage og tag ned og sig du meget gerne vil have et godt naboskab etableret. Så kan du jo forklare hende at du har det fint og måske du kan spørge hvad i kan gøre for at minimere støjen, måske er det et bestemt sted i lejligheden, hvor der så kan lægges et tæppe eller lignende. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Hvor gamle er i ?. Måske jeg tager helt fejl, men ud fra dit sprogvalg her, lyder i ikke så gamle. Hun er måske mere bekymret, hvis i er ret unge.

Anmeld Citér

10. oktober 2016

B&J

Anonym skriver:

Igen hvad skal det hjælpe hende og ringe til kommunen og panser hvergang vi er uvenner når det er bare fordi hun er skide bange, og kommunen er jo inde over fra første gang hun gjorde det. 

Hvis hun er syg Feks. Så er der nogle der bare gør det uden at tænke sig om. Nogle er også bare lede fordi de gør det. Og ja nogle gør det fordi de føler Feks. Du er i fare så gør de det.

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Du har ikke noget at miste ved at tale med hende, medmindre du vil flytte. Bag en kage og tag ned og sig du meget gerne vil have et godt naboskab etableret. Så kan du jo forklare hende at du har det fint og måske du kan spørge hvad i kan gøre for at minimere støjen, måske er det et bestemt sted i lejligheden, hvor der så kan lægges et tæppe eller lignende. 

Her er generelt meget lydt jeg kan hører når min nabo er på wc, lad mig sige det sådan. Så det hjælper ikke så meget, det er hele lejligheden, men nu tænker jeg på en hændelse som er den sidste hun har indberettet mig for. Der kom jeg til at råbe af min kæreste og han fik sparkede til noget legetøj og straks har hun altså ringet til kommunen og politi selvom vi efterfølgende snakkede normalt til hinanden. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Hvor gamle er i ?. Måske jeg tager helt fejl, men ud fra dit sprogvalg her, lyder i ikke så gamle. Hun er måske mere bekymret, hvis i er ret unge.

Vi er 24 men bliver frusteret når hun bliver ved, 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvis hun er syg Feks. Så er der nogle der bare gør det uden at tænke sig om. Nogle er også bare lede fordi de gør det. Og ja nogle gør det fordi de føler Feks. Du er i fare så gør de det.

Hun kan slet ikke kig mig i øjene når man ser hende på trappen, skal dog også flytte da jeg leder efter noget større og bo i. 

Hun har også haft ringet til politiet da min nabo holdte fest. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Ønsker en lille spire..

Anonym skriver:

Ikke med underboen, har aldrig haft snakkede med hende, 

men det pisser mig jo af hun sidder og fyre løgne af til kommunen og ringer til politiet og siger jeg bliver tæsket når det jo ikke passer, hun spilder jo Kun politiets tid, og det har de jo set når de har været herude der intet er, og står og har under en måned til termin med nummer 2 og jeg så skal blive ved med alt det her, tænker hvorfor hun ikke selv kommer og snakker med mig. 

Det er jo ikke sikkert at hun 'sidder og fyrer løgne af', alt efter hvordan hun har udformet sin underretning, er det jo mest almindeligt at det bliver udformet som en bekymring, og det er jo ikke at 'sidde og fyrer løgne af'. Hvis du siger i aldrig har snakket sammen, så tvivler jeg på at hun direkte har udformet sit brev som påstande, men blot bekymringer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.