underbo chikanere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.150 visninger
35 svar
49 synes godt om
10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Min underbo er begyndt og indberette mig til kommunen hele tiden om at min kæreste slår mig hvilket han ikke gør vil jeg så lige påpege , han har slået mig 1 gang og aldrig gjort det siden, men hun bliver ved med og sige min store søn mistrives og der er vold og meget råben og skrigen i min lejlighed, jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre mere, skal hele tiden rende på kommunen for at forsvare fordi hun jo slet ikke har sin fakta iorden, min søn råber og skriger, men han er også i trodesalderen og hvis han ikke lige får sin vilje bliver han jo sur og råber og skriger og tramper i gulvet, føler jeg skal gå på liste tær herhjemme og man ikke må hæve stemmen bare lidt, der er utrolig lydt i min lejlighed så jo det kan godt lyde voldsommere end det er, men hun kan da i det mindste komme og banke på og spørger om alt er okay for ikke nok med hun indberetter så kontakter hun også panserne, og det er især hvis min kæreste og jeg lige har fået råbt af hinanden, hvor den store så ikke har været hjemme. 

årh det er et værre rod, men håber nogen har nogen gode råd selvom det står lidt rodet men er bange for jeg bare fejler som mor nu, og får fjernet min store dreng samt min baby

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min umiddelbare tanke er, at nogle gange når man er i et usundt forhold, så kan man ikke selv se eller høre hvor voldsomme tingene er. 

Jeg tror ikke din underbo vil chikanere dig. Jeg tror hun er bekymret for dig og dine børn. Med god grund, ud fra dit indlæg.

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Min umiddelbare tanke er, at nogle gange når man er i et usundt forhold, så kan man ikke selv se eller høre hvor voldsomme tingene er. 

Jeg tror ikke din underbo vil chikanere dig. Jeg tror hun er bekymret for dig og dine børn. Med god grund, ud fra dit indlæg.

altså min ene søster var i et usundt forhold, så ved godt hvordan det er, men vi har det jo fint dog kan vi godt skændes engang imellem og det kan godt lyde lidt voldsom dog har min dreng aldrig været her når vi har været uvenner, jeg er gravid nu, og med mine hormoner også kan jeg godt overreagere lidt mere end hvad godt er. Men at hun både skal ringe til kommunen og panserne og stå og sige han tæsker mig er noget forbandet lort for det gør han ikke, og hun har også fyret af at min kæreste har slået min store søn hvilke han aldrig har gjort. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Soonmom

Du skriver selv at han har slået dig en gang,  det er fuldstændig uacceptabelt og de acceptere det,  kunne godt tyde på du måske ikke selv kan se hvordan tingene virkeligt er? 

- tænker også at hvis din kæreste har slået dig en gang,  kunne han måske også være sådan en der lyder ret voldsom når han bliver vred og så er det da klart at naboen indberetter.  Nu har jeg kun dannet mig et billede ud fra dit indlæg,  så det kan sagtens forholde sig anderledes,  men hvis naboen har grund til bekymring har hun pligt til at underrette kommunen 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Du skriver selv at han har slået dig en gang,  det er fuldstændig uacceptabelt og de acceptere det,  kunne godt tyde på du måske ikke selv kan se hvordan tingene virkeligt er? 

- tænker også at hvis din kæreste har slået dig en gang,  kunne han måske også være sådan en der lyder ret voldsom når han bliver vred og så er det da klart at naboen indberetter.  Nu har jeg kun dannet mig et billede ud fra dit indlæg,  så det kan sagtens forholde sig anderledes,  men hvis naboen har grund til bekymring har hun pligt til at underrette kommunen 

men så kan hun spørger mig hvordan tingene er hun aner jo slet ikke han har slået mig, og det er over 1 år siden han slog mig. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Soonmom

Anonym skriver:

men så kan hun spørger mig hvordan tingene er hun aner jo slet ikke han har slået mig, og det er over 1 år siden han slog mig. 

Jeg ville aldrig gå over til min nabo og spørge om manden slår hende ej heller forvente at hvis han gjorde at hun så ville fortælle mig det.  Kvinder der bliver slået af deres mand og bliver hos ham,  har det jo ikke ligefrem med at fortælle alle andre at de bliver slået 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg ville aldrig gå over til min nabo og spørge om manden slår hende ej heller forvente at hvis han gjorde at hun så ville fortælle mig det.  Kvinder der bliver slået af deres mand og bliver hos ham,  har det jo ikke ligefrem med at fortælle alle andre at de bliver slået 

Men igen er det over 1 år siden han har gjort det og der boede hun her ikke engang, og da det aldrig er sket siden er det jo også lidt ligegyldig info kan jeg godt se. 

men det er bare lige så snart man hæver stemmen lidt, eller min søn lige råber og skriger fordi han ikke får sin vilje så melder hun mig jo 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Men igen er det over 1 år siden han har gjort det og der boede hun her ikke engang, og da det aldrig er sket siden er det jo også lidt ligegyldig info kan jeg godt se. 

men det er bare lige så snart man hæver stemmen lidt, eller min søn lige råber og skriger fordi han ikke får sin vilje så melder hun mig jo 

Hun er bekymret.

Hvis I har en fin kontakt til jeres sagsbehandler, og jeres underbo skriver hele tiden, kommer kommunen nok til at lægge underretninger ned i en skuffe uden så meget postyr...

Hvis din underbos bekymring også støttes af bekymrende udtalelser fra fx børnehaven, er det selvfølgelig en helt anden sag.

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hun er bekymret.

Hvis I har en fin kontakt til jeres sagsbehandler, og jeres underbo skriver hele tiden, kommer kommunen nok til at lægge underretninger ned i en skuffe uden så meget postyr...

Hvis din underbos bekymring også støttes af bekymrende udtalelser fra fx børnehaven, er det selvfølgelig en helt anden sag.

Har fin kontakt med sagsbehandler, og børnehave siger der ikke er noget og komme efter 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Har du talt med hende? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.