Min underbo er begyndt og indberette mig til kommunen hele tiden om at min kæreste slår mig hvilket han ikke gør vil jeg så lige påpege , han har slået mig 1 gang og aldrig gjort det siden, men hun bliver ved med og sige min store søn mistrives og der er vold og meget råben og skrigen i min lejlighed, jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre mere, skal hele tiden rende på kommunen for at forsvare fordi hun jo slet ikke har sin fakta iorden, min søn råber og skriger, men han er også i trodesalderen og hvis han ikke lige får sin vilje bliver han jo sur og råber og skriger og tramper i gulvet, føler jeg skal gå på liste tær herhjemme og man ikke må hæve stemmen bare lidt, der er utrolig lydt i min lejlighed så jo det kan godt lyde voldsommere end det er, men hun kan da i det mindste komme og banke på og spørger om alt er okay for ikke nok med hun indberetter så kontakter hun også panserne, og det er især hvis min kæreste og jeg lige har fået råbt af hinanden, hvor den store så ikke har været hjemme.
årh det er et værre rod, men håber nogen har nogen gode råd selvom det står lidt rodet men er bange for jeg bare fejler som mor nu, og får fjernet min store dreng samt min baby
Anmeld
Citér