Jeg tror bestemt heller ikke at hun indberetter for at chikanere dig. Jeg tror det er af ren bekymring hun gør det. Jeg har selv været underbo til et par der til tider skændtes voldsomt og det lød også til at han gav hende et par på kassen.
Jeg turde ikke melde det fordi de jo tydeligvis kunne regne ud det var mig. Men jeg valgte at gøre det en dag, fordi de havde skændtes så voldsomt og pludselig var der så bom stille at jeg blev død nervøs for om en af dem havde slået den anden ihjel.
Heldigvis var det ikke tilfældet, men jeg ville ikke kunne have tilgivet mig selv, hvis der var sket noget og jeg ikke havde reageret.
Ærligt så tænker jeg at I kunne have brug for en eller anden form noget hjælp, så I bedre kan styre jeres temperament. Du skriver at bølgerne ind i mellem går højt. Man kan godt være uenige og diskutere uden råben og skrigen.
Og evt. også til hvordan I bedst håndterer situationer med børn i trodsalderen. Jeg ved hvordan det er, men jeg føler ikke at jeg bliver nødt til at hæve stemmen voldsomt.
Jeg håber I finder en god løsning og så håber jeg du vil se det som en positiv ting at nogen tænker og bekymrer sig om jer. Og hvis alt er fryd og gammen, har kommunen jo intet at sætte en finger på.
Anmeld
Citér