Alder for næsering.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Okay. Kan se at der er delte meninger. Gider bare ikke og være den onde gamle mor der altid støtter sig til 18 års myndig alder. Problemet er bare at jeg selv har flere piercinger i hovedet (næsen og læben(madonna) begge virkelig små krystaller)

Jeg har også haft i navlen. Så jeg kan ikke rigtig sige jeg må godt du må ikke. Det ender nok også med at jeg fjerner mine på et tidspunkt.

Jeg synes 16 år er fint

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

18 år og være flyttet hjemmefra.  

Vi gider ikke se på den slags herhjemme.

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Baby2017

Halløj

Jeg fik selv næsering som 13 årig og når jeg kigger tilbage så synes jeg det var for tidligt.  Jeg havde den kun i 1-2 fordi at man dengang ikke måtte have det på rigtig mange arbejdspladser.... 

Jeg fik navlepiercing som 16 årig og tattoo som 18 årig og begge ting fortryder jeg lidt,  så selvom hun føler sig voksen nok til at bestemme over sin krop på den måde så er man bare ofte ikke voksen nok alligevel... 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

PernilleogLouis

*Toffee* skriver:

Hos mig vil reglen blive at de skal være 18. Og det vil passe mig glimrende, hvis de til den tid ikke længere synes det er en god idé. Synes ikke det er særlig flatterende. 

Skulle et evt fremtidigt barn være en pige, må hun dog gerne få huller i ørene. 

Men din dreng må ikke få huller i ørene hvis han vil det??

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

16-17 år tænker jeg. Det var jeg selv men måske skifter jeg mening, når min datter bliver ældre. Hvem ved? 

Men synes 13 år er tidligt...

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Min datter bliver snart 17 år og for min skyld måtte hun gerne nu, ( ikke at jeg på nogen måde vil opfordre til det ), men hun havde bestemt ikke fået lov som 13 årig. Måske er jeg gammeldags på det punkt, men jeg bryder mig absolut ikke om at så unge piger har piercinger i selve ansigtet ( gælder ikke øreringe). Tror at en 17-18 årig bedre kender konsekvenserne af det.

Anmeld Citér

3. oktober 2016

*Toffee*

PernilleogLouis skriver:

Men din dreng må ikke få huller i ørene hvis han vil det??

Jeg forestiller mig ikke, at jeg får en dreng der vil det. Men det er jo trods alt ikke alt man kan kontrollere, så skulle det ske, tager jeg det til den tid.

Jeg synes ikke det er pænt til drenge/mænd med hul i ørene. 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Babilooo

Har ikke læst tråden..

jeg ville sige 18 år. Og som nogen påpeger kan man så være vokset fra det - du kan håbe på det. Jeg ville i hvert fald ikke se dette outcome som negativt.

Det kan være nogle grimme ar man får. Man kan som regel se om man har haft øreringe eller næsering. Synes ikke arrene er den sjovhed værd, som de giver i 1-3 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.