Alder for næsering.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.771 visninger
37 svar
13 synes godt om
2. oktober 2016

Anonym trådstarter

Min datter på over 12 plager om en næsering. Jeg har sagt hun skal fylde 18 først. Hvad synes i ? skulle jeg have sagt 16?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Min datter på over 12 plager om en næsering. Jeg har sagt hun skal fylde 18 først. Hvad synes i ? skulle jeg have sagt 16?

Jeg synes hverken 16 eller 18 år er urimeligt. Og mener bestemt også, at 12 år er for ungt. 

Mine forældre sagde 18 år. "Problemet" var bare, at det ligesom var for sent, da jeg så endelig blev gammel nok. Da jeg var 18 år, startede jeg på uni. Og det var egentlig i gymnasiet, at det havde været fedt. Så jeg tror jeg synes 1.g-alder er fint. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Rauw

Jeg tænker teenage alderen, omkring de 12-13-14 år. Fik selv piercet min tunge som 14 årig. Det var fedt et par år, og så tog jeg den ud da jeg var 17 år og gerne ville se lidt mere voksen og fornuftig ud. At sige børnene skal vente til de er 18 synes jeg er dumt. Til den tid er de fleste vokset fra det og går glip af hele oplevelsen. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

alenemor42

Min datter har villet have en navle piercing i flere år. Men nix... hun må vente til hun et 18 år og selv bestemmer. Man får grimme ar... fik selv næse piercing som 15 år og havde den et par år. Jeg har et grimt ar på næsen det samme i navlen.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

esioul

Jeg mener jeg var 14 eller 15. Det synes jeg er en passende alder.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Rauw

Men ellers kan man på ebay købe nogle flotte næsesmykker der ikke kræver huller. Fås både med forskellige farver similisten og mere diskrete uden sten måske det var noget? 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Anonym trådstarter

Okay. Kan se at der er delte meninger. Gider bare ikke og være den onde gamle mor der altid støtter sig til 18 års myndig alder. Problemet er bare at jeg selv har flere piercinger i hovedet (næsen og læben(madonna) begge virkelig små krystaller)

Jeg har også haft i navlen. Så jeg kan ikke rigtig sige jeg må godt du må ikke. Det ender nok også med at jeg fjerner mine på et tidspunkt.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Men ellers kan man på ebay købe nogle flotte næsesmykker der ikke kræver huller. Fås både med forskellige farver similisten og mere diskrete uden sten måske det var noget? 

Måske? jeg spørger hende i morgen tidligt.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

helle85

Anonym skriver:

Jeg syntes det er fint at sige hun må vente til hun er 18, for måske vil hun slet ikke have nogen nå hun er 18, og jeg forstå ikke hvorfor man skal have oplevelsen af at have haft det. 

Det eneste min datter må få før hun bliver 18 er huller i ørene men det tør hun ikke  selvom hun godt kunne tænke sig det

Anmeld Citér

2. oktober 2016

helle85

Anonym skriver:

Okay. Kan se at der er delte meninger. Gider bare ikke og være den onde gamle mor der altid støtter sig til 18 års myndig alder. Problemet er bare at jeg selv har flere piercinger i hovedet (næsen og læben(madonna) begge virkelig små krystaller)

Jeg har også haft i navlen. Så jeg kan ikke rigtig sige jeg må godt du må ikke. Det ender nok også med at jeg fjerner mine på et tidspunkt.

Jeg kan godt se at det er lidt af et problem nå du også selv har

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.