Anonym skriver:
Okay. Kan se at der er delte meninger. Gider bare ikke og være den onde gamle mor der altid støtter sig til 18 års myndig alder. Problemet er bare at jeg selv har flere piercinger i hovedet (næsen og læben(madonna) begge virkelig små krystaller)
Jeg har også haft i navlen. Så jeg kan ikke rigtig sige jeg må godt du må ikke. Det ender nok også med at jeg fjerner mine på et tidspunkt.
Jeg synes simpelthen, at det er en fejlslutning, at man ikke kan forbyde børn at gøre noget, man selv gør. Der er altså forskellige regler, om man er barn eller voksen!
Når det så er sagt, så kan man selvfølgelig tænke over, hvilket eksempel man sætter for sit barn. Dvs hvis du har piercinger, så er der en rimelig chance (risiko?) for, at dit barn også får det som voksen. Hvis du har et usundt forhold til mad/alkohol/motion etc., så er der ligeledes en risiko for, at dit barn arver dine dårlige vaner.
Hvis du ikke har et problem med tanken om, at dit barn får piercinger så snart muligheden byder sig (enten at hun bliver 18 eller at du giver lov), så beholder du da bare alle de piercinger, du kunne tænke dig.
Anmeld
Citér