Nye fliser eller gamle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2016

helle85

Anonym skriver:

Jeg acceptere det heller ikke. Vil så gerne skændes med ham men han tier stille også giver det ikke mening i at jeg råber når han holder sin mund. Problemet er bare at han laver selv arbejdet og nægter og bruge de nye nu

Jeg var blevet tosset på min mand hvis vi havde aftalt noget og købt ind til det også han bare ændrede det, og hvis han nægtede at lave det, så var jeg blevet så tosset at jeg selv var gået igang, med at pille det hele op.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2016

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

Jeg var blevet tosset på min mand hvis vi havde aftalt noget og købt ind til det også han bare ændrede det, og hvis han nægtede at lave det, så var jeg blevet så tosset at jeg selv var gået igang, med at pille det hele op.

Haha, hvor er du sej. Men seriøst jeg er en svækling når det kommer til at have jord mellem fingrene og bære på fliser. Jeg også sur på ham, men tror bare ikke at det er en kamp jeg vil tage da den er dømt for forhånd.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

helle85

Anonym skriver:

Haha, hvor er du sej. Men seriøst jeg er en svækling når det kommer til at have jord mellem fingrene og bære på fliser. Jeg også sur på ham, men tror bare ikke at det er en kamp jeg vil tage da den er dømt for forhånd.

Tak det er mere fordi jeg er ekstrem stædig  

Øv øv men håber din mand kan indse at det er pænest med ens fliser i både for og baghave nå i har fået lagt dem foran

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

tusind tak! godt vi er enige for jeg tror at jeg er ved at tabe i denne tråd  Min mand sidder og smiler lige nu da han føler han fører.

Måske er der bedre måder at løse sine uenigheder på end ved at lade en debat på baby.dk afgøre det?! �� Skal vi også afgøre om i skal have flere børn eller hvilket boliglån i skal vælge?! Tal dog sammen!!!

Anmeld Citér

4. oktober 2016

SKJ1993

Hahaha, jeg syntes denne tråd er for morsom!! 

Nu til sagen. Jeg arbejder til dagligt som anlægsgartner, så beskæftiger mig med den slags hver dag. Umiddelbart ser de gamle fliser ikke ud til at fejle noget og ville nok sagtens kunne anvendes igen. Når det så er sagt gør det ondt langt ind i sjælen at det skal være uens. Det havde jeg ALDRIG gjort!! Hvis det er for at spare penge lan i jo sætte de gamle fliser til salg, det er der mange der har held af og så er der tjent en ekstra skilling. Jeg syntes i skal lægge de nye over det hele når de nu er der og købt og betalt. 

Held og lykke med det 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Anonym trådstarter

S-Jespersen skriver:

Hahaha, jeg syntes denne tråd er for morsom!! 

Nu til sagen. Jeg arbejder til dagligt som anlægsgartner, så beskæftiger mig med den slags hver dag. Umiddelbart ser de gamle fliser ikke ud til at fejle noget og ville nok sagtens kunne anvendes igen. Når det så er sagt gør det ondt langt ind i sjælen at det skal være uens. Det havde jeg ALDRIG gjort!! Hvis det er for at spare penge lan i jo sætte de gamle fliser til salg, det er der mange der har held af og så er der tjent en ekstra skilling. Jeg syntes i skal lægge de nye over det hele når de nu er der og købt og betalt. 

Held og lykke med det 

Tak for den lidt morsom 

men jeg får ikke min vilje og de gamle fliser er anlagt i bag haven. Måske når jeg har overskud vil jeg tage nogen op og kyle dem af helvedes til. Jeg vil vise det du har skrevet her til ham i aften måske betyder din mening mere nu når du arbejder inden for faget. 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Jems

De nye de er klart flottest og nu når i har købt dem så hvorfor ikke bruge dem  

Anmeld Citér

4. oktober 2016

De3Guldklumper

Jeg havde hyret en anlægs gartner som kunne komme og lægge de nye fliser i stedet. Når manden ikke vil holde jeres aftale så må han jo punge ekstra ud for at få det gjort rigtigt. 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Anonym trådstarter

De3Guldklumper skriver:

Jeg havde hyret en anlægs gartner som kunne komme og lægge de nye fliser i stedet. Når manden ikke vil holde jeres aftale så må han jo punge ekstra ud for at få det gjort rigtigt. 

Tak for de gode ideer. Han skal rejse med sine venner snart det kan være jeg gør det jeg vil elske og se hans ansigt. Hihi. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.