Nye fliser eller gamle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Jeg holder med dig, de nye fliser er mega fede

mange tak ! de er nemlig fede ! har virkelig arbejdet hårdt med overarbejde osv osv for at købe dem. Nu skal de altså bruger OVERALT!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

flowerpot3 skriver:

Selvfølgeligt skal der være samme slags fliser foran og bag huset! Det er den eneste rigtige løsning  Jeg vil aldrig acceptere at min mand holder mig udenfor ift beslutningen Og vil  gå med til at ændrei planen nu hvor fliserne er købte. 

Jeg acceptere det heller ikke. Vil så gerne skændes med ham men han tier stille også giver det ikke mening i at jeg råber når han holder sin mund. Problemet er bare at han laver selv arbejdet og nægter og bruge de nye nu

Anmeld Citér

1. oktober 2016

EnGodMor

Anonym skriver:

seriøst ikke skæve men du ved hærget  

Vi aftalte først at der skal nyt overalt. Men så ombestemmer han sig da han ikke mener at bag ved huset er det ikke så vigtigt. De nye vil han bruge foran huset. Fliserne har været mega dyre. Men nu er de købt og betalt så jeg er sur over at han ikke vil bruge dem over alt.

Det giver jeg dig ret i, det er skørt at lave en plan om, som i faktisk har haft været enige om længe

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Benjamins'mor

Jeg er også på hold-nye-fliser, de er mega fede og jeg ville personligt også have en sammenhæng med foran og bagved. Og når de nu er betalt og står klar til brug, så forstår jeg slet ikke at man vil beholde de gamle.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart de nye!!

Og syntes det er total tarveligt at han bare gør det andet! Og det gælder altså også din far!!! Vh stine

Anmeld Citér

2. oktober 2016

lineog4

Uafhængigt af fliserne (for jeg kan bedst lide de gamle), så ville jeg blive stiktosset hvis min mand ikke vidste at beslutninger om vores fælles hjem også er en fælles sag. 

Kom han og forklarede mig, vi kunne spare det og det, og hvad mente jeg. Så ville jeg ikke blive sur men overveje og da jeg er nærig kunne jeg måske gå med til hans forslag, men da jeg også er æstetiker kan det også være jeg ikke gik mes på det.

Hvis argumentet er: det er pænest med samme fliser over alt så er det det I skal blive enige om. Hvis argumentet er: de gamle fliser er for dårlige så må jeg give din mand ret, de ser gode nok ud. Så I må tage en snak: økonomi eller æstetik 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg ville også blive sur. Det er ikke ok det din mand har gjort. I må være enige inden han tar en beslutning. 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Maalene

Jeg holder helt klart også med dig - både fordi de nye fliser er mega fede, men også fordi det var ret tarveligt af din mand at tage sådan en beslutning udenom dig 

Og min tælle stemmer dobbelt - er sikker på lillesøster i maven er helt enig med mig (så nu fører ham vidst ikke længere) 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Baby2017

Hejsa!

Helt personligt kan jeg bedst lide de gamle, men det er en smagssag og kan godt følge dig i at du gerne vil have det ens foran og bagved huset, det ville jeg også hvis det var mig, især da der er stor forskel på designet af stenene.

Synes det er utroligt forkert at ændre en beslutning i har taget sammen og så slet ikke lytte til dig!

Er selv i byggeprojekt og jeg ville blive stiktosset hvis min mand og svigerfar havde ændret i planerne uden at konsultere mig med beslutningen.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Rauw

Det jo lige meget hvilke fliser der er flottest. At han går bag om ryggen på dig og tilmed smiler over det og føler han vinder? De penge i har sparet kan i så passende bruge på parterapi, for hvis din mand synes det er sjovt at jorde dig og vise sin magt på den måde så har han dæleme et usundt og forskruet forhold til dig. I et forhold snakker man om tingene og man ændre ikke fælles beslutninger uden at være fælles om det. Han har muligvis vundet sagen om fliserne. Men når du mister din tillid og respekt for ham som partner, var det mon så det værd? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.