Nye fliser eller gamle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2016

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Jeg kan ærligt talt bedst lide de gamle, så dem ville jeg beholde. Men det er jo en smagssag. Hvad skal der ske med de nye, hvis I beholder de gamle?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

EnGodMor

Anonym skriver:

Hej Alle.

Mig og min mand er uenige så hvis i vil sige jeres mening vil det betyde meget.

Vores udendørs fliser er skæve og har taget skade efter mange årtiers brug. Vi har brugt mange penge for at købe fliser. Som er kommet og står klar ved indgangen. I dag vælger min mand og lave det med min far og bror men min mand og far bliver enige med hinanden om at de spare de fliser og genbruger de gamle da de ikke er så slemme i deres øjne. Jeg er i chok! og vil have at de bruger de nye men de lytter ikke.

Så piger

1.  Bruge de nye fliser

2. Ikke bruge de nye fliser

Jeg er anonym da min mand siger at i vil støtte hjælpe mig hvis jeg ikke er

Kan fliser blive skæve? det vidste jer seriøst ikke. 

Men syntes da dem på billedet ser super flotte ud, så hvorfor skal der nye på? 

Men tænker at de må da koste en del og få nye fliser hjem, for at ikke bruge den eller leverer dem tilbage

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Ellie79

Anonym skriver:

Sådan ser de nye ud 

Ej uden at vide hvem du er så holder jeg altså med dig, de nye fliser er så flotte og faktisk er det dem jeg drømmer om at få på vore terrasse på et tidspunkt de er så flotte 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

SofiaMik

Nye eller gamle, jeg var blevet stiktosset, hvis min mand havde ændret en fælles beslutning med en anden uden at give mig en mulighed for at være med i beslutningen - uanset om det var klogt at ændre det eller ej.

Alene for at give din mand en lærestreg, havde jeg ikke gået med til det. Hvad bliver det næste, som han laver om, når han har svigerfar på besøg..

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

Lucinde skriver:

Jeg kan ærligt talt bedst lide de gamle, så dem ville jeg beholde. Men det er jo en smagssag. Hvad skal der ske med de nye, hvis I beholder de gamle?

De nye vil han bruge foran huset. Men jeg vil gerne have sammenhæng i mit hus og område.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Kan fliser blive skæve? det vidste jer seriøst ikke. 

Men syntes da dem på billedet ser super flotte ud, så hvorfor skal der nye på? 

Men tænker at de må da koste en del og få nye fliser hjem, for at ikke bruge den eller leverer dem tilbage

seriøst ikke skæve men du ved hærget  

Vi aftalte først at der skal nyt overalt. Men så ombestemmer han sig da han ikke mener at bag ved huset er det ikke så vigtigt. De nye vil han bruge foran huset. Fliserne har været mega dyre. Men nu er de købt og betalt så jeg er sur over at han ikke vil bruge dem over alt.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Ej uden at vide hvem du er så holder jeg altså med dig, de nye fliser er så flotte og faktisk er det dem jeg drømmer om at få på vore terrasse på et tidspunkt de er så flotte 

tusind tak! godt vi er enige for jeg tror at jeg er ved at tabe i denne tråd  Min mand sidder og smiler lige nu da han føler han fører.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Nye eller gamle, jeg var blevet stiktosset, hvis min mand havde ændret en fælles beslutning med en anden uden at give mig en mulighed for at være med i beslutningen - uanset om det var klogt at ændre det eller ej.

Alene for at give din mand en lærestreg, havde jeg ikke gået med til det. Hvad bliver det næste, som han laver om, når han har svigerfar på besøg..

Sådan !!!! tusind tak

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Flomse

Jeg holder med dig, de nye fliser er mega fede

Anmeld Citér

1. oktober 2016

flowerpot3

Selvfølgeligt skal der være samme slags fliser foran og bag huset! Det er den eneste rigtige løsning  Jeg vil aldrig acceptere at min mand holder mig udenfor ift beslutningen Og vil  gå med til at ændrei planen nu hvor fliserne er købte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.