Nye fliser eller gamle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
38 svar
21 synes godt om
1. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej Alle.

Mig og min mand er uenige så hvis i vil sige jeres mening vil det betyde meget.

Vores udendørs fliser er skæve og har taget skade efter mange årtiers brug. Vi har brugt mange penge for at købe fliser. Som er kommet og står klar ved indgangen. I dag vælger min mand og lave det med min far og bror men min mand og far bliver enige med hinanden om at de spare de fliser og genbruger de gamle da de ikke er så slemme i deres øjne. Jeg er i chok! og vil have at de bruger de nye men de lytter ikke.

Så piger

1.  Bruge de nye fliser

2. Ikke bruge de nye fliser

Jeg er anonym da min mand siger at i vil støtte hjælpe mig hvis jeg ikke er

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

esioul

Anonym skriver:

Hej Alle.

Vores udendørs fliser er skæve og har taget skade efter mange årtiers brug. Vi har brugt mange penge for at købe fliser. Som er kommet og står klar ved indgangen. I dag vælger min mand og lave det med min far og bror men min mand og far bliver enige med hinanden om at de spare de fliser og genbruger de gamle da de ikke er så slemme i deres øjne. Jeg er i chok! og vil have at de bruger de nye men de lytter ikke.

Så piger

1.  Bruge de nye fliser

Svært at svare når ikke der er billede af de gamle

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hm... Prøver lige og ser om jeg ikke har nogen på telefonen..

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

Her er et lille billed. Bag huset ved hønsehuset. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

så er der lagt et billed på.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

esioul

Anonym skriver:

så er der lagt et billed på.

Synes nu de ser fine nok ud

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Synes nu de ser fine nok ud

neeeeeej

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Ellie79

Anonym skriver:

Hej Alle.

Så piger

1.  Bruge de nye fliser

Hvordan ser de nye fliser ud - samme model?  Altså jeg synes det ser fint ud, Meeen havde vi købt nye fliser og min mand så besluttede sig for at genbruge de gamle var jeg blevet muggen på den der måde at der går nok lige et par dage hvor jeg ikke smiler til dig, og nu hvor vi sparer alle de penge på fliser er det vel ok jeg køber de dyre vinterstøvler jeg sådan har ønsket  mig.. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Hvordan ser de nye fliser ud - samme model?  Altså jeg synes det ser fint ud, Meeen havde vi købt nye fliser og min mand så besluttede sig for at genbruge de gamle var jeg blevet muggen på den der måde at der går nok lige et par dage hvor jeg ikke smiler til dig, og nu hvor vi sparer alle de penge på fliser er det vel ok jeg køber de dyre vinterstøvler jeg sådan har ønsket  mig.. 

Haha ! god ide.

Altså de nye er helt vildt fede. De har været dyre. Finder lige et billed på google så du kan se.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Sådan ser de nye ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.