Opdragelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2016

AnoMom

anna111 skriver:

Hold da op så er du godt nok hellig da 

Jeg er osse mor til et kolik barn som skreg de første 6-7 mdr med flere indlæggelser efter at have skreget 13 timer uden at stoppe og ellers var hun en meget sur baby  det er blevet beder nu som 10mdr gammel 

Men jeg har sku tænkt mindre pæne ting til tider når jeg intet kunne stille op man føler sig totalt magtesløs og uduelig 

Gøe mig sq ikk hellig bare fordi jeg ikke har tænkt grimt. 

Utroligt at folk reagerer på den måde og bliver så sure. Jeg har ikke sagt noget om om det er forkert eller noget som helst. Har bare udtalt at jeg ikke selv har tænkt grimt om mit barn. Så fald lige ned igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2016

AnoMom

God-mor skriver:

Det syntes jeg nu ikke. Men min pointe er også bare at vi er ikke perfekte og børn kan altså godt være pisse belastende til tider, men vi elsker dem jo helt sindsygt alligevel

Har heller aldrig påstået andet eller sagt at det er forkert at tænke grimme ord om sine børn. Det ser du mig ikke skrive på noget som helst tidspunkt. Det er jer der tillægger mig den 

Anmeld Citér

27. august 2016

Mami

AnoMom skriver:

Nu er det ikke ts jeg citerede. Synes du skal stoppe nu. 

Lige over  

Anmeld Citér

28. august 2016

ønskebørn74

A. Nonymsen skriver:

Det undrer mig stadig at det ord overhovedet falder en ind, uanset hvordan barnet opfører sig. 

Min datter kan også trække tænder ud, men har aldrig tænkt grimme ord om hende

Har du aldrig tænkt møgunge eller lign i hovedet?

Anmeld Citér

28. august 2016

ønskebørn74

Jeg er også mor til et tidligere kolikbarn og jeg havde af og til lyst til at kaste prinsessen ud af vinduet. Det kunne jeg aldrig finde på at gøre, men lysten var der nogle gange og min sundhedsplejerske som jeg delte mine tanker med sagde at det var helt normalt at have disse tanker med et kolikbarn. Så du er nok en af de få til et kolikbarn som ikke bare en enkel lille bitte gang har tænkt "hold nu kæft" 

Også her og jeg havde to kolik børn på en gang. Var klar til at hoppe i havet på et tidspunkt. Bare for at få fred..

Anmeld Citér

28. august 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej med jer! 

Jeg har pt. nogle udfordringer med min datter på snart 9 år, som kan være en BITCH! :O

Når jeg skælder ud, fordi hun hverken hører efter eller snakker MEGET grimt "flipper" hun ud! 

Bare hvis vi sidder og laver lektier, hvor jeg sidder og hjælper hende alt hvad jeg kan, kan hun finde på bare at skubbe det fra sig! 

- smækker med døre!

- smider med sine og vores ting( så som tæpper, bøger osv.)

- skal banke på ALT! 

- tramper som sindsygt i gulvet!

Jeg har afprøvet time-out på værelset, hvilket IKKE hjælper! 

HVAD FANDEN GØR I!?!??!? :O 

Da jeg var yngre havde jeg også svært ved at komme af med mine frustrationer, så de hobede sig bare op indtil bægeret flød over.

Når mit bæger flød over, så kom det ud som at jeg råbte og skreg, smækkede med dørene, kastede med ting eller slog på ting - eller alt på en gang. Mine forældre opgav og jeg ved at de direkte har sagt at jeg bare var hysterisk, men da jeg kom på efterskole, fandt jeg ud af at jeg kunne afreagere på boksebolden.

Nu har jeg en søn på 8, og da han for et års tid siden også begyndte at slå når han blev sur, så fik han en boksebold, og det hjalp så han ikke længere bliver så gal at man ikke kan tale med ham.

Anmeld Citér

28. august 2016

God-mor

ønskebørn74 skriver:

Også her og jeg havde to kolik børn på en gang. Var klar til at hoppe i havet på et tidspunkt. Bare for at få fred..

Hold fast det må have været hårdt  Tager hatten af for at i har kommet igennem sammen med to. For det er rokker hårdt. 

Anmeld Citér

28. august 2016

A. Nonymsen

ønskebørn74 skriver:

Nej det har jeg ikke. Har da tænkt "hold nu mund" at hun irriterede mig vildt meget eller lign. Altså jeg har tænkt mindre gode ting om hendes opførsel. Men har aldrig tænkt at hun var en bitch, kælling, møgunge eller andre ord. 

Anmeld Citér

28. august 2016

A. Nonymsen

ønskebørn74 skriver:

Men tror også jeg reagerer på selve ordet bitch, synes det er så grimt, modbydeligt og nedladende, at jeg slet ikke kan sætte det i sammenhæng med et barn uanset opførsel. havde ts brugt et andet ord til at beskrive barnets opførsel havde jeg måske ikke blevet lige så "chokeret"

Anmeld Citér

28. august 2016

ønskebørn74

A. Nonymsen skriver:

Men tror også jeg reagerer på selve ordet bitch, synes det er så grimt, modbydeligt og nedladende, at jeg slet ikke kan sætte det i sammenhæng med et barn uanset opførsel. havde ts brugt et andet ord til at beskrive barnets opførsel havde jeg måske ikke blevet lige så "chokeret"

Jeg kan heller ikke lige forstå precist det ord. Men hold nu op mine kan være møgunger. Har tvillinger på lige ved 3 år og synes de er mega møgunger når de slår hinanden med biler, klodser eller lign...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.