Utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2016

S.S.Robin

Anonym skriver:

Hej 

Min partner har været mig utro, vi er en familie med store børn hvor den ældste så de to være sammen. Det er en bekendts mand som har været utro med min kone, og så er det jeg ville høre de kloge, primært kvinder herinde, om jeg skal fortælle vores bekendte at hendes mand er hende utro.  Vores forhold står desværre ikke til at redde.

Det er ikke for at få hævn, men primært fordi jeg til tider vil møde hende og ikke vil kunne klare at tale med hende som om intet er hændt.

Jeg ville helt klart have det at vide. 

MEN! Du må ikke forvente hun ikke vender sin vrede imod dig det er en hård pille at sluge. Jeg håber virkelig du kommer godt igennem det her, samt dine børn.

Alt det bedste i fremtiden til jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

Sprit25

Rockertand skriver:

1) "Afvide" eksisterer ikke, det hedder "at vide".

2) OJ blev frikendt.

Ja fordi de fik det til at handle om race. Senere i et civilit søgsmål blev han kendt skyldig 

Anmeld Citér

25. august 2016

Lisbeth1985

Det skal helt sikkert fortælle det!!

Anmeld Citér

25. august 2016

Rockertand

Sprit25 skriver:

Ja fordi de fik det til at handle om race. Senere i et civilit søgsmål blev han kendt skyldig 

Han blev kendt erstatningsansvarlig, ikke det samme. ��

Anmeld Citér

25. august 2016

Sprit25

Rockertand skriver:

Han blev kendt erstatningsansvarlig, ikke det samme. ��

Omg! Vi stopper bare her. 

Anmeld Citér

26. august 2016

nadhja

.......måske skal du ikke sige det....

måske har det kun været denne ene gang han har været på svinestien, måske er han ødelagt over det, måske ødelægger du bare en familie som kunne leve dejligt resten af deres liv uden han laver noget en anden gang...

er det dit behov eller hendes behov der skal tilfredsstilles...?

Anmeld Citér

26. august 2016

Rockertand

nadhja skriver:

.......måske skal du ikke sige det....

måske har det kun været denne ene gang han har været på svinestien, måske er han ødelagt over det, måske ødelægger du bare en familie som kunne leve dejligt resten af deres liv uden han laver noget en anden gang...

er det dit behov eller hendes behov der skal tilfredsstilles...?

Måske har det stået på et stykke tid, og han er fuldstændig forgabt og har en masse følelser, men han tør alligevel ikke tage springet fuldt ud af frygt for konsekvenser, så han bliver bare ved med at være utro, få fedtet svaberen og få alle goderne ved at kurtisere i stedet for at leve op til sit ansvar som far og mand?!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.