Utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.604 visninger
36 svar
62 synes godt om
22. august 2016

Anonym trådstarter

Hej 

Min partner har været mig utro, vi er en familie med store børn hvor den ældste så de to være sammen. Det er en bekendts mand som har været utro med min kone, og så er det jeg ville høre de kloge, primært kvinder herinde, om jeg skal fortælle vores bekendte at hendes mand er hende utro.  Vores forhold står desværre ikke til at redde.

Det er ikke for at få hævn, men primært fordi jeg til tider vil møde hende og ikke vil kunne klare at tale med hende som om intet er hændt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Hej 

Min partner har været mig utro, vi er en familie med store børn hvor den ældste så de to være sammen. Det er en bekendts mand som har været utro med min kone, og så er det jeg ville høre de kloge, primært kvinder herinde, om jeg skal fortælle vores bekendte at hendes mand er hende utro.  Vores forhold står desværre ikke til at redde.

Det er ikke for at få hævn, men primært fordi jeg til tider vil møde hende og ikke vil kunne klare at tale med hende som om intet er hændt.

Hvis jeg var kvinden, ville jeg være taknemmelig hvis nogen fortalte mig det. 

Anmeld Citér

22. august 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej 

Selvfølgelig skal du sige det, der er vel ikke nogen, der hellere ville undvære sandheden i sådan en situation.

Anmeld Citér

22. august 2016

Mamacita til 2 piger

Du skal give mandenen chance for selv at fortælle konen det inden en eller anden dato, og sig at ellers vil du gøre det, for du kan ikke gå rundt og bære på informationen længere. 

Det er helt fair, at du ikke vil bære rundt på den hemmelighed. Men på den måde så virker det ikke som en hævn.

Anmeld Citér

22. august 2016

MissMoon

Fortæl det!

Anmeld Citér

22. august 2016

JeanMckinley

Jeg ville uden undtagelse have utroskab at vide. Hurtigst muligt!  

Ville ikke spilde et sekund mere af mit liv på en utro partner. 

Er ked af det på dine vegne, håber du er okay omstændighederne taget i betragtning.   

Anmeld Citér

22. august 2016

Fremad

Jeg ville fortælle det af flere grunde:

Ingen fortjener at sådanne ting holdes hemmeligt....

Ingen børn, skal holde sådan noget hemmeligt og evt skulle lyve omkring det....(det er prøvet selv, og virkelig noget der tære på en)

Og sikke en grim grim oplevelse, for jer... Og især for jeres barn der måtte opdage det... Og være budbringer.... 

Anmeld Citér

22. august 2016

Troldemommi

Du skal fortælle det. 

Anmeld Citér

22. august 2016

Sprit25

Jeg ville ikke sige noget. Jeg har aldrig forstået det der budbringer koncept. 

Anmeld Citér

22. august 2016

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Hej 

Hvor er det synd for din ældste at ha opleve sin mor sådan 

jeg synes du skal fortælle den anden kvinde det. Ligeså lidt som du har fortjent dette, lige så lidt har har den anden kvinde fortjent at blive holdt for nar. Eller i hvert fald holdt hen i uvished. Så fortæl det og lad kvinden træffe sin beslutning ud fra dette. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.