Utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2016

Zelinasmor

Hvis det var mig ville jeg vide det. Selvom det gør ondt. Men ville ikke holdes for nar på den måde. Jeg synes du skal fortælle hendes mand at du ved det og synes hans kone også har ret til at vide det. Ingen fortjener at leve på en løgn.

Og forresten så gør det mig ondt. Det er noget af det allermest smertefulde, når den man elsker og lever med tager røven på en, på den måde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2016

lilledittemor

Sprit25 skriver:

Jeg ville ikke sige noget. Jeg har aldrig forstået det der budbringer koncept. 

Så hvis din mand var dig utro og andre vidste det - så ville du hellere holdes for nar?

Der er jo ikke noget galt i at være budbringer. Folk kan jo bare opføre sig ordentligt og lade være med at pisse på andre.

til TS: Jeg synes klart at du skal fortælle det - hvad kvinden så gør derfra er op til hende. Men jeg tror at de færreste ønsker at blive holdt for nar. 

Anmeld Citér

22. august 2016

Sprit25

lilledittemor skriver:

Så hvis din mand var dig utro og andre vidste det - så ville du hellere holdes for nar?

Der er jo ikke noget galt i at være budbringer. Folk kan jo bare opføre sig ordentligt og lade være med at pisse på andre.

til TS: Jeg synes klart at du skal fortælle det - hvad kvinden så gør derfra er op til hende. Men jeg tror at de færreste ønsker at blive holdt for nar. 

Jeg ville ikke have det afvide af en bekendt. Jeg ville have det afvide af min mand! 

Anmeld Citér

22. august 2016

Mo9ca

Hej 

Min partner har været mig utro, vi er en familie med store børn hvor den ældste så de to være sammen. Det er en bekendts mand som har været utro med min kone, og så er det jeg ville høre de kloge, primært kvinder herinde, om jeg skal fortælle vores bekendte at hendes mand er hende utro.  Vores forhold står desværre ikke til at redde.

Det er ikke for at få hævn, men primært fordi jeg til tider vil møde hende og ikke vil kunne klare at tale med hende som om intet er hændt.

Åh hvor føler jeg dog med dig og specielt din ældste. Sikke en forfærdelig situation din kone har sat sit eget barn i. Det er da den absolut værste måde at opdage sin mors sande jeg på.

Som kvinde ville jeg have det at vide, men jeg ville have det at vide af min mand.

Der er også lige den mellemregning der hedder dine børn. De har deres egen vilje i forhold til det skete. Specielt din ældste. Derfor ville jeg skynde mig at fortælle din bekendtes mand, at han hurtigst muligt må gå til bekendelse overfor sin kone. 

Medfølende hilsen M

Anmeld Citér

22. august 2016

lilledittemor

Sprit25 skriver:

Jeg ville ikke have det afvide af en bekendt. Jeg ville have det afvide af min mand! 

Men hvis din mand ikke havde tænkt sig at fortælle det?

Anmeld Citér

22. august 2016

Sprit25

lilledittemor skriver:

Men hvis din mand ikke havde tænkt sig at fortælle det?

Så ville jeg ikke have det afvide af en random bekendt. Det ville jeg simpelthen ikke. 

Desuden ved vi jo heller ikke hvordan deres forhold er. Måske et åbent forhold, måske ved hun det men ikke siger noget. Der kan være så meget. 

Anmeld Citér

22. august 2016

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Og tak for svar, ja det er ikke sjovt at blive ført bag lyset.

Manden har i hvert fald ikke tænkt sig at sige noget hans kone, og jeg vil have kontakt med hende en gang i mellem, så er det ikke rart at skulle se hende i øjnene når jeg har den viden jeg har.

Er ikke ude på at ødelægge endnu et ægteskab, måske de kan redde deres, noget vi ikke kan.

Anmeld Citér

22. august 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ville snakke med manden, og hvis han ikke ville sige det, så ville jeg sige det til hende.

Jeg er ked af at høre din situation. Det lyder ikke sjovt ...

Anmeld Citér

22. august 2016

Kay

Anonym skriver:

Hej allesammen

Og tak for svar, ja det er ikke sjovt at blive ført bag lyset.

Manden har i hvert fald ikke tænkt sig at sige noget hans kone, og jeg vil have kontakt med hende en gang i mellem, så er det ikke rart at skulle se hende i øjnene når jeg har den viden jeg har.

Er ikke ude på at ødelægge endnu et ægteskab, måske de kan redde deres, noget vi ikke kan.

Heller ikke hvis du giver ham et ultimatum? Omkring at det er ham og din kone der har gjort noget forkert og at det nu er gået ud over jeres børn især den ældste der har opdaget  det og det skal ikke gå videre ud over det barn at skulle gå og holde på deres ubehagelige hemmelighed 

Så enten siger han det til hende inden for en uge ellers Gør du

Anmeld Citér

22. august 2016

lilledittemor

Sprit25 skriver:

Så ville jeg ikke have det afvide af en random bekendt. Det ville jeg simpelthen ikke. 

Desuden ved vi jo heller ikke hvordan deres forhold er. Måske et åbent forhold, måske ved hun det men ikke siger noget. Der kan være så meget. 

Men det er jo ikke et åbent forhold når det bliver defineret som utroskab?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.