Utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2016

Sprit25

lilledittemor skriver:

Men det er jo ikke et åbent forhold når det bliver defineret som utroskab?

Nej og vi ved jo i teorien ikke om det andet par har sådan et forhold. Det kan jo godt være. Så hvorfor blande sig? 

Jeg har ikke en mand der er mig utro og er heldigvis også velsignet med en mand der ikke vil, men jeg ville vide det af ham. Ikke af en anden og slet ikke af min mands elskerindes mand. 

I min optik er det simpelthen for langt ude! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2016

lilledittemor

Sprit25 skriver:

Nej og vi ved jo i teorien ikke om det andet par har sådan et forhold. Det kan jo godt være. Så hvorfor blande sig? 

Jeg har ikke en mand der er mig utro og er heldigvis også velsignet med en mand der ikke vil, men jeg ville vide det af ham. Ikke af en anden og slet ikke af min mands elskerindes mand. 

I min optik er det simpelthen for langt ude! 

Men hvis det andet par har et åbent forhold - så sker der jo slet ikke noget ved at fortælle konen det   

Fair nok at du ikke ville vide det.

Anmeld Citér

22. august 2016

mpr

Anonym skriver:

Hej 

Min partner har været mig utro, vi er en familie med store børn hvor den ældste så de to være sammen. Det er en bekendts mand som har været utro med min kone, og så er det jeg ville høre de kloge, primært kvinder herinde, om jeg skal fortælle vores bekendte at hendes mand er hende utro.  Vores forhold står desværre ikke til at redde.

Det er ikke for at få hævn, men primært fordi jeg til tider vil møde hende og ikke vil kunne klare at tale med hende som om intet er hændt.

Helt sikkert, hellere give hende muligheden for også at kunne vælge sit forhold fra hvis det er det hun ønskede.. Det ville jeg i hvert fald være taknemmelig for.. Utroligt man kan finde på sådan noget.. 

Anmeld Citér

22. august 2016

Sprit25

lilledittemor skriver:

Men hvis det andet par har et åbent forhold - så sker der jo slet ikke noget ved at fortælle konen det   

Fair nok at du ikke ville vide det.

Men alligevel blander mig sig jo i noget der ikke kommer andre ved 

derudover ved man jo aldrig hvad den anden part kan finde på.

OJ slog Nicole ihjel for at have en anden efter skilsmisse! 

Anmeld Citér

22. august 2016

lilledittemor

Sprit25 skriver:

Jeg synes at folk har fået alt for meget berøringsangst. 

TS er involveret i sagen fordi hans kone også er skyldig.

Manden har gjort noget forkert og hvis han ikke selv vil sige det, så synes jeg at det er helt fint at det bliver fortalt til konen. 

Så kan hun selv tage stilling til hvad hun vil med sit liv - når hun nu kender sandheden.

Det er min mening og jeg kan godt se at vi aldrig bliver enige, så mon ikke at vi bare skal lade den ligger her...

Anmeld Citér

22. august 2016

Sprit25

lilledittemor skriver:

Jeg synes at folk har fået alt for meget berøringsangst. 

TS er involveret i sagen fordi hans kone også er skyldig.

Manden har gjort noget forkert og hvis han ikke selv vil sige det, så synes jeg at det er helt fint at det bliver fortalt til konen. 

Så kan hun selv tage stilling til hvad hun vil med sit liv - når hun nu kender sandheden.

Det er min mening og jeg kan godt se at vi aldrig bliver enige, så mon ikke at vi bare skal lade den ligger her...

Ja han er involveret i sin kone ikke i den anden part og mon ikke elskerens kone finder ud af det når der bliver søgt skilsmisse 

Anmeld Citér

22. august 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hej allesammen

Og tak for svar, ja det er ikke sjovt at blive ført bag lyset.

Manden har i hvert fald ikke tænkt sig at sige noget hans kone, og jeg vil have kontakt med hende en gang i mellem, så er det ikke rart at skulle se hende i øjnene når jeg har den viden jeg har.

Er ikke ude på at ødelægge endnu et ægteskab, måske de kan redde deres, noget vi ikke kan.

Tænk hvis din bekendte også var sin mand utro. Jeg ved godt det er en absurd tanke, men hvis din bekendtes mand fik det spørgsmål om han ville have det at vide at hans kone var ham utro, hvad mon han så ville svare? Det er jo den situation han sætter sin egen kone i. 

Det er også en frygtelig situation din kone og elskeren sætter dig og specielt dit barn i. 

Dig og din søns mor skal også tænke over, om det er de værdier I vil lære jeres ældste. Selvfølgelig ikke utroskab men mere om det er sådan man skal handle, når man får sådan en viden. 

Føler virkelig med dig og dine børn. 

Mvh. M

Anmeld Citér

24. august 2016

Maem

Anonym skriver:

Hej allesammen

Og tak for svar, ja det er ikke sjovt at blive ført bag lyset.

Manden har i hvert fald ikke tænkt sig at sige noget hans kone, og jeg vil have kontakt med hende en gang i mellem, så er det ikke rart at skulle se hende i øjnene når jeg har den viden jeg har.

Er ikke ude på at ødelægge endnu et ægteskab, måske de kan redde deres, noget vi ikke kan.

Først og fremmest er jeg ked af at høre at din kone har svigtet dig og dine børn.

Som flere også skriver, så giv et ultimatum! Sæt en dag, og hvis han ikke har fortalt det, så gør du. Forklar at du ikke ønsker at presse dit barn til at holde hemmeligheden. 

Hvis du selv havde opdaget det, kunne historien om jeres brud have været anderledes til omgangskreds, men når et barn er indblandet på den måde er det vigtigt at være ærlige - så meget som man nu kan!

Hvis han ønskede at blive i forholdet med sin kone, skulle han have holdt sig fra din kone eller i det mindste passet bedre på. 

Håber du og dine børn kommer ud på den anden side i nogenlunde "stand" 

masser af tanker til dig. 

Anmeld Citér

24. august 2016

NejaJ

Anonym skriver:

Hej 

Min partner har været mig utro, vi er en familie med store børn hvor den ældste så de to være sammen. Det er en bekendts mand som har været utro med min kone, og så er det jeg ville høre de kloge, primært kvinder herinde, om jeg skal fortælle vores bekendte at hendes mand er hende utro.  Vores forhold står desværre ikke til at redde.

Det er ikke for at få hævn, men primært fordi jeg til tider vil møde hende og ikke vil kunne klare at tale med hende som om intet er hændt.

Stakkels dig! 

Jeg ville først og fremmest tage en snak med partner om det, for at få afvide hvad fa'en hun har gang i! 
- om det har stået på længe, og hvorfor dog lade et barn(uanset alder) se det!! 

Da jeg var gravid var min partner mig utro 6 dage før termin, men som nybagt mor og som 18 årig lod jeg det stå til og tilgav. Men det skulle jeg ALDRIG have gjort, begyndte at få det sygisk dårligt!

- så det endte da jeg ENDELIG tog mig sammen! 

Kram til dig

Anmeld Citér

24. august 2016

Rockertand

Sprit25 skriver:

1) "Afvide" eksisterer ikke, det hedder "at vide".

2) OJ blev frikendt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.