I skal ikke dømme mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2016

Kløver

Anonym skriver:

Hej alle.. jeg får svar imorgen, alligevel, kl.11 Ca. Håber i vil krydse jeres fingre for at de siger ja. På forhånd tak.. vil prøve at sove..

Krydser fingre og håber alt det bedste for dig og at du også får den nødvendige støtte bagefter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2016

Anonym trådstarter

Hej alle!! Jeg fik et ja�� jeg fik lov.

Jeg er så glad og helt vild lettet.. puha... tak fordi i krydsede fingre ! Tror det er den bedste beslutning!! 

Anmeld Citér

18. august 2016

Vommen

Anonym skriver:

Jeg er så glad og helt vild lettet.. puha... tak fordi i krydsede fingre ! Tror det er den bedste beslutning!! 

Held og lykke med det hele. Det lyder helt sikkert som den rigtige beslutning!

Jeg håber, at du kommer ud af dit usunde forhold. 

Anmeld Citér

18. august 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvor er det godt. Og hvor er det flot du så hurtigt reagerede da du fandt ud af at det ikke er en god mand for dig, din søn eller et fremtidigt barn. 

Jeg håber at du har et godt netværk der kan være der for dig 

ønsker dig og din søn al det bedste 

Anmeld Citér

18. august 2016

Kløver

Anonym skriver:

Hvor godt at høre, og det er jo ikke noget de bare gør så de har helt sikkert kunnet se din problematik. Ønsker dig alt det bedste og håber det snart er overstået. 

Anmeld Citér

19. august 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Har læst med på sidelinien.. 

Og håber virkelig st du får et positivt svar tilbage i morgen. 

Kan godt sætte mig ind i hvor hårdt det er.. 

Giv endelig en Update når du ved noget 

En anden ting.. Har du noget familie eller vennekreds som du kan støtte dig op af?? 

God ide at ha en med dig igennem denne svære situration. 

Ja har god støtte fra familie.. ved heldigvis det er det rigtige valg også fordi han var super led igår. Laver up date senere om idag.. og tak..

Anmeld Citér

19. august 2016

Anonym trådstarter

Mange tak alle sammen. Jeg skal ind nu her og have en pille. Håber det kommer til at gå godt! 

Anmeld Citér

19. august 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Mange tak alle sammen. Jeg skal ind nu her og have en pille. Håber det kommer til at gå godt! 

Stort kram til dig. Hvor er det flot og ansvarligt af dig at træffe så fornuftige beslutninger for dig og din søn. 

Anmeld Citér

19. august 2016

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Held og lykke eller hvad man siger. Skal du føde eller kan du "nøjes" med et udskrab? 

Anmeld Citér

26. august 2016

Chub

Anonym skriver:

Hvordan gik det? Hvordan har du det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.