ErDuHerIkkeSnart skriver:
Det lyder som en rigtig svær situation du er i. Måske vil du fortælle lidt om det - så kan det være at nogen herinde kan råde dig, eller at du kan få lidt luft?
Jeg er flyttet sammen med kæresten. Vi har kun været sammen 3-4 mdr. Blev gravid med det samme ved uheld. Og blev meget manipuleret til det hele.
Han er meget manipulerende og jeg har barn fra tidligere han ønsker ikke jeg snakker med barnets far eller nævner ham for mit barn uden mit barn selv har gjort det. Igår og idag har jeg oplevet noget forfærdeligt med ham altsåkæresten, som jeg ikke vil uddybe. Og Han smider mig ud hver gang vi uvenner og kræver sin nøgle. Har ingen steder at bo når vi flytter men det vil være det bedste. Mit barn og jeg kommer fra en mand (barnets far) som er ustabil og meget mere, men som der så småt er ved at komme ro og orden på. Mit barn skal ikke udsættes for mere. Ja jeg var dum og naiv. Jeg laver fejl og ønsker ikke dette barn. Da jeg vil ha denne mand ud af mit liv. Han har også selv gjort det klart at flytter jeg så vil han ikke have barnet og hvis jeg får det ønsker han ikke at se eller nærmere sig det barn.
Det vil være synd at sætte dette barn i verden.
Håber ikke nogen dømmer mig. Er ked af det. Men ønsker denne abort meget.
Anmeld
Citér