I skal ikke dømme mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2016

Anonym trådstarter

Sidder lige og venter på lægen har snakket med gynækologisk afdeling. Lægen sagde at enden blev det som du tidligere skrev ovenover, at føde barnet selv ellers så er det udskrabning. Vil have det gjort hurtigst muligt. Er nervøs og bange for det men må være stærk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2016

MissTas

Anonym skriver:

Sidder lige og venter på lægen har snakket med gynækologisk afdeling. Lægen sagde at enden blev det som du tidligere skrev ovenover, at føde barnet selv ellers så er det udskrabning. Vil have det gjort hurtigst muligt. Er nervøs og bange for det men må være stærk 

Hvor er du da bare fandens stærk! Og rigtig flot at tænke som du gør og træffe den beslutning ud fra de omstændigheder der er. Kunne mange lære meget af! Håber du får dit ønske igennem hurtigst muligt! Alt held og lykke kæmpe kram

Anmeld Citér

16. august 2016

Kløver

Har ikke yderligere råd end der er givet men ville ikke gå uden at sende et kram og håbe alt det bedste for dig 

Anmeld Citér

16. august 2016

Anonym trådstarter

Imorgen skal jeg til samtale på abort sekretariatet mener jeg det hed. Skal snakke med en dame som så videregiver den journal hun skriver om mig. Og de skal så træffe det endelige valg. Hun sagde jeg måske ville få svar inden weekenden er omme.. vil ha det overstået og gennemført 

Anmeld Citér

17. august 2016

Kløver

Anonym skriver:

Imorgen skal jeg til samtale på abort sekretariatet mener jeg det hed. Skal snakke med en dame som så videregiver den journal hun skriver om mig. Og de skal så træffe det endelige valg. Hun sagde jeg måske ville få svar inden weekenden er omme.. vil ha det overstået og gennemført 

Selvom det er hårdt er eet godt de tager dig seriøst og giver dig så hurtigt svar som muligt. Håber alt det bedste for dig. Har du nogen til at støtte dig og din søn den næste tid

Anmeld Citér

17. august 2016

M1G

Senabort godkendes på enten medicinsk eller social indikation.

Hvis du er på vej ud af et voldeligt forhold fra faderen, kan det være indikation for en godkendelse.  Søg med det samme og husk at Fortæl alt. Held og lykke! 

Anmeld Citér

17. august 2016

M1G

Sorry,  så ikke alle kommentarerne før jeg skrev.  Kan se det er sat i værk. Alt det bedste til dig. 

Anmeld Citér

17. august 2016

Anonym trådstarter

Hej alle.. jeg får svar imorgen, alligevel, kl.11 Ca. Håber i vil krydse jeres fingre for at de siger ja. På forhånd tak.. vil prøve at sove..

Anmeld Citér

17. august 2016

komodo

Anonym skriver:

Hej alle.. jeg får svar imorgen, alligevel, kl.11 Ca. Håber i vil krydse jeres fingre for at de siger ja. På forhånd tak.. vil prøve at sove..

Anmeld Citér

17. august 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Har læst med på sidelinien.. 

Og håber virkelig st du får et positivt svar tilbage i morgen. 

Kan godt sætte mig ind i hvor hårdt det er.. 

Giv endelig en Update når du ved noget 

En anden ting.. Har du noget familie eller vennekreds som du kan støtte dig op af?? 

God ide at ha en med dig igennem denne svære situration. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.