Polititilhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hun har altid været sindsyg, hun er blevet misbrugt som barn og har en masse diagnoser, hendes anden søn er blevet tvangsfjernet, den eneste grund til at deres fælles søn ikke blev fjernet er fordi min mand tog ham med da han ja forlod hende for mig. Faren til hendes andet barn kørte hun ned for mange år siden, han overlevede men der mistede hun bare kørekortet. Fatter ikke hvorfor hun slipper så let fra alting, hun er ikke en køn pige så det kan ikke være det, hun er jo altid påvirket næsten, hun har heller ikke talegaverne i orden så det kan heller ikk være derfor. 

Du må endelig ikke misforstå mig. Jeg forstår til fulde, at du må afsky hende og måske også ønske hende død og begravet. Og det er ikke for at agere naiv pladderhumanist og opfordre dig til lidt peace, love and understanding. 

Men hun er jo, som du selv bekræfter, meget syg. At hun straks efter løsladelse fortsætter sin selvdestruktive kamp mod dig, viser jo, at hun er uden for rationel rækkevidde. Hun ødelægger jer, ja - men jo også sig selv. I den forstand er hun et offer - for sin baggrund, for sin ødelagte psyke, for sine uregerlige impulser. Kunne hun slippe jer, ville det ikke alene være en kolossal lettelse for jer, men også for hende selv - det er jo tragisk og spild af liv, at hun ikke kommer videre. 

Så nej, det er næppe hendes udseende, der redder røven på hende, det har du da ret i - jeg håber dog heller ikke, at det i nogle tilfælde nogensinde sker. Men hun vil vel blive opfattet netop som et ressourcesvagt, dysfunktionelt offer for egen dårlige psyke. Hun er jo et trist tilfælde. Derfor støder det og forarger mig, at hun ikke i den grad bliver "taget hånd om" af psykiatrien. Hun skal afvænnes, hun skal have massiv, psykiatrisk hjælp - som hun næppe ville opfatte som hjælp. Det burde ikke være muligt, at hun havde samvær med sin søn uden opsyn, heller. 

Er der ingen mulighed for at lave en underretning på sønnen vedr. hans samvær med moren og ad den vej få "nogens" øjne op for, at her er en kvinde med massivt behov for psykiatrisk behandling? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

L-mor

Jeg ville få mig en advokat med speciale indenfor chikane og lade advokaten tage en del af kontakten med politiet.

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

Du må endelig ikke misforstå mig. Jeg forstår til fulde, at du må afsky hende og måske også ønske hende død og begravet. Og det er ikke for at agere naiv pladderhumanist og opfordre dig til lidt peace, love and understanding. 

Men hun er jo, som du selv bekræfter, meget syg. At hun straks efter løsladelse fortsætter sin selvdestruktive kamp mod dig, viser jo, at hun er uden for rationel rækkevidde. Hun ødelægger jer, ja - men jo også sig selv. I den forstand er hun et offer - for sin baggrund, for sin ødelagte psyke, for sine uregerlige impulser. Kunne hun slippe jer, ville det ikke alene være en kolossal lettelse for jer, men også for hende selv - det er jo tragisk og spild af liv, at hun ikke kommer videre. 

Så nej, det er næppe hendes udseende, der redder røven på hende, det har du da ret i - jeg håber dog heller ikke, at det i nogle tilfælde nogensinde sker. Men hun vil vel blive opfattet netop som et ressourcesvagt, dysfunktionelt offer for egen dårlige psyke. Hun er jo et trist tilfælde. Derfor støder det og forarger mig, at hun ikke i den grad bliver "taget hånd om" af psykiatrien. Hun skal afvænnes, hun skal have massiv, psykiatrisk hjælp - som hun næppe ville opfatte som hjælp. Det burde ikke være muligt, at hun havde samvær med sin søn uden opsyn, heller. 

Er der ingen mulighed for at lave en underretning på sønnen vedr. hans samvær med moren og ad den vej få "nogens" øjne op for, at her er en kvinde med massivt behov for psykiatrisk behandling? 

Hun har været på psyk for 4 år siden hvor hun prøvede at ta sit eget liv, det var meningen hun skulle være der et halvt år, men efter en måned gad hun ikke det mere og smuttede derfra. Ja og det var lige inden vi skulle giftes i håb om at min mand ville komme tilbage til hende. Vi har prøvet at råbe politi og kommune op.

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Jeg ville få mig en advokat med speciale indenfor chikane og lade advokaten tage en del af kontakten med politiet.

Ja det kunne være man skulle kontakte sådan en

Anmeld Citér

7. august 2016

Mo9ca

Hej er der nogen herinde der ved om det er muligt at få et polititilhold til ens børn. Min mands x har i gennem mange år generet os, smadret vinduer i huset, smadret vores biler, kommet med trusler mod os, prøvet at køre min mand ned, sviner os til på SMS osv. Vi har søgt tilhold før men hørte aldrig noget for det. Hun har været i fængsel et stykke tid blev desværre løsladt i tirsdags og ja så starter balladen igen. Nu her til aften skrev hun til mig at hvis jeg gik fra mine børn ville jeg fortryde det, skrev så hva hun har tænkt sig at gøre ved vores børn, men det vil hun så ikke svare på. Men kan jo ikke være ved mine børn hele tiden, de er jo i bh og skole. Kan man søge tilhold eller er det ikke nok grund. Er helt knust og lod det desværre gå lidt ud over min mand, kan snart ikke mere. Føler lidt det er hans skyld, de har et fælles barn som bor hos os og derfor bliver han jo nødt til at ha kontakt med hende. Men har bare lyst til at ende vores ægteskab så mig og vores 3 børn kan være i fred. Det har stået på i mange mange år det her. Og føler mig bare så magtesløs. 

Jeg føler så meget med dig søde og din familie. Nu har jeg læst alle dine indlæg igennem og bliver imponeret over hvor stor en styrke du har. Men det er også tydeligt at du er spændt så rigeligt op af en syg kvinde, et ineffektivt system og en mand der har mistet troen på, at han og jer nogensinde vil slippe for den kvinde og at systemet er der når man har brug for det. Det viser din mands reaktion tydeligt da I fik nyheden om, at nu var hun løsladt.

For at hjælpe lidt på den terror hun udsætter specielt dig for, har I så overvejet at have en ekstra telefon til din bonus søn som han kun bruger når han har samvær med sin mor? Altså en telefon hvor dit nr. slet ikke er i, ej heller din/jeres mail eller andet som kan hjælpe moderen til at komme i kontakt med dig?

Udover det, så er det mig ubegribeligt at hun får så lang line af politiet og kommunen. Både i forhold til jer men også i forhold til hvor sundt/usundt det er for dit bonusbarn at have samvær med så ustabil en mor. For selvom han udtrykker glæde over at være sammen med sin mor, så tvivler jeg på om han er stor nok til at kunne se hvor meget/lidt det egentlig gavner ham, at se sin mor når hun er så ustabil, når man tænker på hendes baggrund, selvindsigt, ressourcer og generelle opførsel.

Hvad er deres (politiets og statsforvaltningen) begrundelse for, at hun får lov til at opføre sig sådan uden at det har en konsekvens?

Knus fra mig til jer

Anmeld Citér

7. august 2016

RosSofi

Nu er jeg selv psykisk syg, og nej hvor er det bare ikke et frikort til at være kriminel, chikanere andre mennesker osv.

I jeres situation virker det nærmest som om, at det er jer, der bliver straffet altså for at være lovlydige borgere og en almindelig familie, der passer jer selv.

Okay, det er ucoolt, at han forlod hende for dig og det er synd for hende, og det har helt sikkert været et hårdt slag for hendes psyke, men det er da ikke en legal undskyldning for at forfølge folk i årevis. Og lidt mere usymptatisk, så forstår jeg godt, at det må have været svært for din mand at have været hendes kæreste engang. jeg tænker, at hun desværre slet ikke er i stand til at have et sund og funktionelt forhold til andre mennesker.

Hvor mange år har det cirkus med hende stået på?

Anmeld Citér

7. august 2016

RosSofi

Også er jeg desværre enig med dem, der synes, at din mand er lidt et skvat-

Anmeld Citér

8. august 2016

Kløver

Anonym skriver:

Tror lidt han har givet op. Sidst blev hun frikendt for at prøve at køre ham ned selvom vi fik filmet det meste af det. Han siger jeg bare skal ignorere beskederne. Han har selv haft sin tlf slukket siden i tirsdags hvor hun blev løsladt, men til ham er det jo søde beskeder hun sender, som at hun savner ham og elsker ham osv, og så har hun flere gange prøvet at bilde ham ind at jeg er utro osv men han sletter bare beskederne. 

Altså jeg siger ikke at de skal stoppe samvær men det kan evt være nødvendig med nogle grænser elker overvåget samvær. Især hvus han har prøvet at køre din mand ned :-o 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.