Polititilhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2016

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

Kunne i ikke prøve at henvende jer direkte til hendes socialrådgiver? Jeg går ud fra, at der er sådan en inde i billedet. Hun er jo tydeligvis ikke blot en kriminel "sag", men også en kvinde med psykiske og sociale problemer går jeg ud fra?

I må sige, at hun skal have noget hjælp og prøve at dele jeres bekymring for bonussønnen, men også jeres fælles baørn. Hun har vel også problemer med at tage sig af sønnen? Altså det giver ikke mening, at hun kan have så gennemgribende problemer uden at hendes søn også lider under dem?

Og det er ikke en kritik af, hvad i har prøvet ind til videre. Er selv ganske chokeret over at politiet ikke tager jeres henvendelser mere seriøst, når hun både fremsætter trusler mod børn og er kendt i deres system allerede.

Hun har desværre ikke nogen socialrådgiver, men nu når du nævner det er hun vel egentlig tilknyttet kriminalforsorgen lige nu da hun lige er blevet løsladt med et halvt år betinget. Han lider helt sikkert også under det, derfor der ingen fast aftale er med samvær da hun altid brændte ham af. Og hun sviner mig til overfor ham. Hvis han var min søn var der intet samvær, men det kan jeg desværre ikke bestemme. Den dag hun prøvede at køre min mand ned så alle vores børn det. Det var sidste sommer og vi var alle udenfor så det var heldigt at det ikk var dem det gik ud over. Efter det hegnede vi hele grunden ind og satte kæmpe låger i indkørslerne, vi har overvågning både inde og ude, da hun også har haft brudt ind i huset. Vi har 4 gange fået smadret vinduer og 3 biler er blevet smadret og alt det her er indenfor de sidste 4 år, det eskalerede da vi blev gift. Og det eneste vi indtil videre har fået hende dømt for er 1 gang hvor hun har smadret vinduer fordi hun var så dum at skrive til mig at jeg skulle glæde mig til at komme hjem til et smadret hus.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Ved ikke om det er vejen frem.. men hun lyder som en der nyder at have kontrol, hun skriver og gør de ting fordi hun så har magten over dig, hun ved hvordan det påvirker dig og at det virker.

Hvis det ikke har virket at ignorere hende, så kunne man måske tage magten fra hende, ved at vende det lidt om? Altså få hende til at blive påvirket. Skriv selv til hende, på de underligste tidspunkter, stille og rolige ting, om et eller andet der kan være relevant, eller slet ikke.. spørgsmål om noget med samvær, eller hvad ved jeg. Få hende til at blive magtesløs hvad angår kontakten mellem jer. Hun lyder som en der måske vil blive frustreret, og endnu mere udadreagerende, i hvert fald i sine svar. Som du så kan gemme og bruge mht politiet.

Og bed hende ikke uddybe sine sure opstød og udtalelser - bare spil dum, hvor du slet ikke forstår hvad hun skriver, tolker det helt anderledes osv. Så hun får en følelse af hendes beskeder ikke har den ønskede effekt, og hun er så nødt til at skrive mere.

Og ja, kontakt politiet allerede nu, og bliv ved, selv om I bliver afvist. Så det bliver en del af et samlet billede.

Den er svær for hvis man vil ha en chance for et tilhold må man helst ikke gå i dialog med personen, det fik vi af vide sidste gang. For så er man selv med til at optrappe konflikten. Men runger og snakker med dem i morgen og så må vi se hva de siger. Håber selv de har alt fra vores tidligere ansøgning for har jo ikke gemt alt fra hende. Slettede alt da hun røg ind, vi havde regnet med hun fik 4 år (narkosalg, våben) men hun endte med at få 14 mdr hvor de sidste 8 mdr er betinget.

Anmeld Citér

7. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

Den er svær for hvis man vil ha en chance for et tilhold må man helst ikke gå i dialog med personen, det fik vi af vide sidste gang. For så er man selv med til at optrappe konflikten. Men runger og snakker med dem i morgen og så må vi se hva de siger. Håber selv de har alt fra vores tidligere ansøgning for har jo ikke gemt alt fra hende. Slettede alt da hun røg ind, vi havde regnet med hun fik 4 år (narkosalg, våben) men hun endte med at få 14 mdr hvor de sidste 8 mdr er betinget.

Hvor er det dog en forfærdelig situation at være i, det lyder helt vanvittig hårdt. Jeg ville godt nok også få en følelse af at nu vil jeg bare pakke sammen og flytte langt væk og have mit liv tilbage, og ro omkring mine børn. Du er en stærkere kvinde end jeg ville kunne være i de der forhold, tror jeg. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Hvor er det dog en forfærdelig situation at være i, det lyder helt vanvittig hårdt. Jeg ville godt nok også få en følelse af at nu vil jeg bare pakke sammen og flytte langt væk og have mit liv tilbage, og ro omkring mine børn. Du er en stærkere kvinde end jeg ville kunne være i de der forhold, tror jeg. 

Mine tanker lige nu går på at ende vores ægteskab for føler lidt at det er den eneste mulighed jeg har for at få fred når politiet ikke vil gøre noget. Men vi elsker jo hinanden så det er jo også svært. Det sidste halve år har bare været så dejligt mens hun sad inde. Da vi fik af vide at hun var kommet ud i tirsdags sank min mand bare sammen i sofaen drak et glas whiskey slukkede sin tlf og lå på sofaen resten af dagen. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Mine tanker lige nu går på at ende vores ægteskab for føler lidt at det er den eneste mulighed jeg har for at få fred når politiet ikke vil gøre noget. Men vi elsker jo hinanden så det er jo også svært. Det sidste halve år har bare været så dejligt mens hun sad inde. Da vi fik af vide at hun var kommet ud i tirsdags sank min mand bare sammen i sofaen drak et glas whiskey slukkede sin tlf og lå på sofaen resten af dagen. 

Hvis i går fra hinanden, så vinder den psykopat jo, hun er jo syg i hovedet, hun skal da ikke have fornøjelsen af at se Hvordan hun har ødelagt jer, i skal ignorere hende og ikke lade hendes kriminelle handlinger ødelægge jer, du skal have ny mobil med hemmeligt nummer og så skal sønnen ikke have dit nummer på sin telefon, og så skal i have kamera overvågning op så hun ikke kan ødelægge jeres ejendom igen

hun har jo roterende pip i kasketten, syge kælling hun skulle sgu have sig en lærestreg...

Nu hun er tidligere straffet må politiet da kunne se alvoren i de ting hun udsætter jer for. 

Ønsker jer alt det bedste 

Anmeld Citér

7. august 2016

Bshizzle

Hold da op... 

Må indrømme at jeg er lidt i chok over at en person kan opføre sig så latterlig! 

Men én ting er sikkert.. 

Du skal IKKE ende dit ægteskab pga hun prøver at lave splid mellem jer! 

Netop det hun ønsker.. Og det er tydligt at læse at du elsker din mand og jeres børn! 

Så glæd dig hellere over at du har dem omkring dig! 

Og Ja.. Hun har en person tilknyttet igennem kriminalforsorgen, og tænker i sagtens kan ta kontakt til den person ELLER starte med at ringe til politiet (om så det er 117 gange i skal kontakte dem) og forklare jeres situration! 

For den er IKKE god den med at hun bruger sønnen's mobil som talerør.. Eller måske ligger grimme ord i munden på sønnen? 

Problemet for hende er netop at hun ikke må komme på lovens kanter én gang.. For så ryger hun ind igen 

Anmeld Citér

7. august 2016

Rauw

Hvad har du/i gjort siden hun hader dig/jer så meget? Forlod han hende til fordel for dig? Eller har hun altid været sindssyg, også da de var sammen og fik en søn? Hvis hun generelt bare er psykopat tænker jeg at der ikke er så meget at gøre og jeg ville forlade manden for at få mine børn i sikkerhed fra hende. Men hvis hun feks kun er psykopat overfor jer fordi hun er blevet drevet derud hvor hun ikke kan styre sig, ulykkelig frustreret kærlighed kan feks få folk til at opføre sig som stjernepsykopater, og ikke er til fare for børnene men kun jer to, så ville jeg melde hende til kommunen, få dem til at se der er et problem. Så hun kan få noget hjælp og i kan få ro. Det er jo fuldstændig uholdbart som i lever nu. Hatten af for at i har klaret det så langt. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Hvad har du/i gjort siden hun hader dig/jer så meget? Forlod han hende til fordel for dig? Eller har hun altid været sindssyg, også da de var sammen og fik en søn? Hvis hun generelt bare er psykopat tænker jeg at der ikke er så meget at gøre og jeg ville forlade manden for at få mine børn i sikkerhed fra hende. Men hvis hun feks kun er psykopat overfor jer fordi hun er blevet drevet derud hvor hun ikke kan styre sig, ulykkelig frustreret kærlighed kan feks få folk til at opføre sig som stjernepsykopater, og ikke er til fare for børnene men kun jer to, så ville jeg melde hende til kommunen, få dem til at se der er et problem. Så hun kan få noget hjælp og i kan få ro. Det er jo fuldstændig uholdbart som i lever nu. Hatten af for at i har klaret det så langt. 

Hun har altid været sindsyg, hun er blevet misbrugt som barn og har en masse diagnoser, hendes anden søn er blevet tvangsfjernet, den eneste grund til at deres fælles søn ikke blev fjernet er fordi min mand tog ham med da han ja forlod hende for mig. Faren til hendes andet barn kørte hun ned for mange år siden, han overlevede men der mistede hun bare kørekortet. Fatter ikke hvorfor hun slipper så let fra alting, hun er ikke en køn pige så det kan ikke være det, hun er jo altid påvirket næsten, hun har heller ikke talegaverne i orden så det kan heller ikk være derfor. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Hold da op... 

Må indrømme at jeg er lidt i chok over at en person kan opføre sig så latterlig! 

Men én ting er sikkert.. 

Du skal IKKE ende dit ægteskab pga hun prøver at lave splid mellem jer! 

Netop det hun ønsker.. Og det er tydligt at læse at du elsker din mand og jeres børn! 

Så glæd dig hellere over at du har dem omkring dig! 

Og Ja.. Hun har en person tilknyttet igennem kriminalforsorgen, og tænker i sagtens kan ta kontakt til den person ELLER starte med at ringe til politiet (om så det er 117 gange i skal kontakte dem) og forklare jeres situration! 

For den er IKKE god den med at hun bruger sønnen's mobil som talerør.. Eller måske ligger grimme ord i munden på sønnen? 

Problemet for hende er netop at hun ikke må komme på lovens kanter én gang.. For så ryger hun ind igen 

Det vil jeg jo helst heller ikke men har snart fået nok. Vi havde endelig fået lagt det på afstand da hun røg ind og vi regnede med at nu var der fred de næste par år, men så heldige skulle vi ikke være. Min mand har lyst til at køre ud og smadrer hende fuldstændig nogle gange, men det nytter jo heller ikk noget, så er det jo bare ham der ryger i fængsel. Men man bliver drevet langt ud nogle gange hvor ens tanker falder på nogle syge ting.

Anmeld Citér

7. august 2016

Newsence

Hvis hun bruger samværet til chikane ja så må barnet sgu få overvåget samvær hvor der er en fra kommunen til stede så hun ikke kan få fat i dit nr. 

Ja hendes søn er glad for sin mor self men hvis det går ud over ham også må far sgu tage sig sammen og få gjort noget. 

Det lyder ikke til at du og din mand er på samme side og det udnytter hun så meget at du nu overvejer at gå.. 

Helt ærligt I må sætte jer ned og så må I finde en fælles løsning.. Og så skal din mand indse at han ikke kan bestemme alt selv i det her. I og med det går ud over både dig og jeres fælles børn så har du sgu også et ord at skulle have sagt. Jeg er også bonusmor og stod jeg i din situation havde manden sgu fået besked på at enten beskytter han vores familie eller også måtte jeg beskytte børnene uden ham.. Her må børnenes tarv komme først og hvis din bonus søn lider under samværet ( som jeg får indtryk af) så ville det jo også være en hjælp til ham at samværet blev overvåget så den tid han har med sin mir bliver god eller ihvertfald bedre.. 

Men en ting er sikkert din mand skal ikke bestemme at det er ok hun truer jeres børn og med den historik kan man jo desværre frygte at hun mener det. Til politiet strakt i morgen og få snakket med din mand så I forhåbentlig kan finde en fælles løsning omkring hvordan i takler det her.. 

Og lige en sidste ting. Det er sgu ikke ok han slukker mobilen. Tænk hvis din søn skulle gave fat i ham. Han ved jo din er åben og så lader han bare dig stå med lorten.. Han skal stoppe med at være passiv og du skal finde ud af med dig selv hvor meget du er villig til at ofre for hans ønsker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.