Hvis hun bruger samværet til chikane ja så må barnet sgu få overvåget samvær hvor der er en fra kommunen til stede så hun ikke kan få fat i dit nr.
Ja hendes søn er glad for sin mor self men hvis det går ud over ham også må far sgu tage sig sammen og få gjort noget.
Det lyder ikke til at du og din mand er på samme side og det udnytter hun så meget at du nu overvejer at gå..
Helt ærligt I må sætte jer ned og så må I finde en fælles løsning.. Og så skal din mand indse at han ikke kan bestemme alt selv i det her. I og med det går ud over både dig og jeres fælles børn så har du sgu også et ord at skulle have sagt. Jeg er også bonusmor og stod jeg i din situation havde manden sgu fået besked på at enten beskytter han vores familie eller også måtte jeg beskytte børnene uden ham.. Her må børnenes tarv komme først og hvis din bonus søn lider under samværet ( som jeg får indtryk af) så ville det jo også være en hjælp til ham at samværet blev overvåget så den tid han har med sin mir bliver god eller ihvertfald bedre..
Men en ting er sikkert din mand skal ikke bestemme at det er ok hun truer jeres børn og med den historik kan man jo desværre frygte at hun mener det. Til politiet strakt i morgen og få snakket med din mand så I forhåbentlig kan finde en fælles løsning omkring hvordan i takler det her..
Og lige en sidste ting. Det er sgu ikke ok han slukker mobilen. Tænk hvis din søn skulle gave fat i ham. Han ved jo din er åben og så lader han bare dig stå med lorten.. Han skal stoppe med at være passiv og du skal finde ud af med dig selv hvor meget du er villig til at ofre for hans ønsker
Anmeld
Citér