Polititilhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.761 visninger
37 svar
32 synes godt om
7. august 2016

Anonym trådstarter

Hej er der nogen herinde der ved om det er muligt at få et polititilhold til ens børn. Min mands x har i gennem mange år generet os, smadret vinduer i huset, smadret vores biler, kommet med trusler mod os, prøvet at køre min mand ned, sviner os til på SMS osv. Vi har søgt tilhold før men hørte aldrig noget for det. Hun har været i fængsel et stykke tid blev desværre løsladt i tirsdags og ja så starter balladen igen. Nu her til aften skrev hun til mig at hvis jeg gik fra mine børn ville jeg fortryde det, skrev så hva hun har tænkt sig at gøre ved vores børn, men det vil hun så ikke svare på. Men kan jo ikke være ved mine børn hele tiden, de er jo i bh og skole. Kan man søge tilhold eller er det ikke nok grund. Er helt knust og lod det desværre gå lidt ud over min mand, kan snart ikke mere. Føler lidt det er hans skyld, de har et fælles barn som bor hos os og derfor bliver han jo nødt til at ha kontakt med hende. Men har bare lyst til at ende vores ægteskab så mig og vores 3 børn kan være i fred. Det har stået på i mange mange år det her. Og føler mig bare så magtesløs. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

Kløver

Ville helt sikkert snakke med politiet igen og snakke om at få et tilhold, især med den slags trusler. Tag alt med du har som bevis, ting på skrift via SMS osv 

Anmeld Citér

7. august 2016

EAF

Og giv børnenes institutioner besked om at hun (eksen) for alt i verden ikke må hente dine børn. Bare for at være på den sikre side. Men efter så mange år er de vel informeret, det var bare min første tanke. Polititilhold ved jeg heldigvis intet om, men kontakt politiet selvom der nok rent praktisk sikkert ikke er noget at gøre. Det plejer at skulle være ret grelt førend der sker noget. Men forsøg igen nu hvor hun er ude. 

Anmeld Citér

7. august 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ved det ikke - men tag alle beviser med og tag til politistationen med dem. 

Imformere børnehaven eller lederen så alt personale bliver informeret. 

Øv - håber det snart får en ende for Jer og hun finder noget mening med sit liv så hun kan slippe din mand. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Ville helt sikkert snakke med politiet igen og snakke om at få et tilhold, især med den slags trusler. Tag alt med du har som bevis, ting på skrift via SMS osv 

Har jo kun den ene trussel og som min mand siger er det jo ikke en rigtig trussel, hun skriver jo ikke at hun vil gøre dem noget. Der er allerede kommet 3 beskeder her til morgen inden kl 8. Klamme luder, dumme so. Hvis du blokerer det her nr så køber jeg bare et nyt og skriver fra det. Man bliver sq træt psykisk.

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

EAF skriver:

Og giv børnenes institutioner besked om at hun (eksen) for alt i verden ikke må hente dine børn. Bare for at være på den sikre side. Men efter så mange år er de vel informeret, det var bare min første tanke. Polititilhold ved jeg heldigvis intet om, men kontakt politiet selvom der nok rent praktisk sikkert ikke er noget at gøre. Det plejer at skulle være ret grelt førend der sker noget. Men forsøg igen nu hvor hun er ude. 

Ja institutionerne ved alt om hva der foregår. Hun har også flere gange meldt os til kommunen, men der har jo selvfølgelig ikke været noget at komme efter. Og fik af vide sidste gang at vi skulle beskytte vores børn mod hende, der havde hun smadret vores vinduer. Men hvordan kan jeg det hvis politiet ikke vil hjælpe. Tror i man kan få familieafd til at gi en anbefaling mht tilhold.

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ved det ikke - men tag alle beviser med og tag til politistationen med dem. 

Imformere børnehaven eller lederen så alt personale bliver informeret. 

Øv - håber det snart får en ende for Jer og hun finder noget mening med sit liv så hun kan slippe din mand. 

Tror desværre ikke hun stopper før vi går fra hinanden. Det har stået på i 11 år. På nær lige mens hun har været inde og sidde. 

Anmeld Citér

7. august 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Har jo kun den ene trussel og som min mand siger er det jo ikke en rigtig trussel, hun skriver jo ikke at hun vil gøre dem noget. Der er allerede kommet 3 beskeder her til morgen inden kl 8. Klamme luder, dumme so. Hvis du blokerer det her nr så køber jeg bare et nyt og skriver fra det. Man bliver sq træt psykisk.

Det er måske ikke trusler men det er chikane.

Du må gå til politiet og fortælle hvor længe det har stået på. Og blive ved hver gang hun skriver ringer osv.

Skift dit nummer og få hemmeligt nummer så du ikke kan slåes op. Det vil stoppe sms.

Hun må henvende sig om sit barn til din mand.

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja institutionerne ved alt om hva der foregår. Hun har også flere gange meldt os til kommunen, men der har jo selvfølgelig ikke været noget at komme efter. Og fik af vide sidste gang at vi skulle beskytte vores børn mod hende, der havde hun smadret vores vinduer. Men hvordan kan jeg det hvis politiet ikke vil hjælpe. Tror i man kan få familieafd til at gi en anbefaling mht tilhold.

Vi har flere gange meldt hende for alverdens ting men hun bliver næsten frikendt hver gang.

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Det er måske ikke trusler men det er chikane.

Du må gå til politiet og fortælle hvor længe det har stået på. Og blive ved hver gang hun skriver ringer osv.

Skift dit nummer og få hemmeligt nummer så du ikke kan slåes op. Det vil stoppe sms.

Hun må henvende sig om sit barn til din mand.

Det nytter desværre ikke at skifte nr, hun tager enten mit nr fra min bonussøns tlf eller hun roder i hans mail, facebook, telmoresiden osv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.