Hej er der nogen herinde der ved om det er muligt at få et polititilhold til ens børn. Min mands x har i gennem mange år generet os, smadret vinduer i huset, smadret vores biler, kommet med trusler mod os, prøvet at køre min mand ned, sviner os til på SMS osv. Vi har søgt tilhold før men hørte aldrig noget for det. Hun har været i fængsel et stykke tid blev desværre løsladt i tirsdags og ja så starter balladen igen. Nu her til aften skrev hun til mig at hvis jeg gik fra mine børn ville jeg fortryde det, skrev så hva hun har tænkt sig at gøre ved vores børn, men det vil hun så ikke svare på. Men kan jo ikke være ved mine børn hele tiden, de er jo i bh og skole. Kan man søge tilhold eller er det ikke nok grund. Er helt knust og lod det desværre gå lidt ud over min mand, kan snart ikke mere. Føler lidt det er hans skyld, de har et fælles barn som bor hos os og derfor bliver han jo nødt til at ha kontakt med hende. Men har bare lyst til at ende vores ægteskab så mig og vores 3 børn kan være i fred. Det har stået på i mange mange år det her. Og føler mig bare så magtesløs.
Anmeld
Citér