Polititilhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Det nytter desværre ikke at skifte nr, hun tager enten mit nr fra min bonussøns tlf eller hun roder i hans mail, facebook, telmoresiden osv

Hun er da psycho der vil noget!

Hvor tit ser hun sin søn ? Hvor gammel er den søn ?

Tænker du skal have et andet navn i hans telefon

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Hun er da psycho der vil noget!

Hvor tit ser hun sin søn ? Hvor gammel er den søn ?

Tænker du skal have et andet navn i hans telefon

Han er 13 og alle de beskeder jeg fik igår er skrevet fra hans tlf, da han er på samvær i den her weekend. Og her til morgen er det fra hendes egen tlf. Der er ikke rigtig nogen fast samværs aftale fordi hun er så utilregnelig. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Kløver

Anonym skriver:

Har jo kun den ene trussel og som min mand siger er det jo ikke en rigtig trussel, hun skriver jo ikke at hun vil gøre dem noget. Der er allerede kommet 3 beskeder her til morgen inden kl 8. Klamme luder, dumme so. Hvis du blokerer det her nr så køber jeg bare et nyt og skriver fra det. Man bliver sq træt psykisk.

Men det er jo også chikane så det kan bestemt også bruges og din mand kan bruge det ifh til statsforvaltningen 

sikke ubehageligt  

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Men det er jo også chikane så det kan bestemt også bruges og din mand kan bruge det ifh til statsforvaltningen 

sikke ubehageligt  

Min mand er desværre ikke interesseret i at stoppe samværet da knægten jo er glad for sin mor. Han har fået fuld forældremyndighed da hun prøvede at køre ham ned. Men ringer også til politiet i morgen. Ville bare ønske vi ku være sikre på at få det, for føler mig bare til grin hvis vi igen ikke får det. Hun får jo af vide at vi søger og så skal de høre hendes side af historien. Og så fryder hun sig jo bare ligesom sidst hvis vi får afslag. 

Anmeld Citér

7. august 2016

alenemor42

I er nød til at blive ved med at ringe til politiet uanset hvor trættende i syntes det er. Politiet skal jo bevise der er et mønster.

Og jeg mener ringe hver gang der er en sms og det mindste.

Hvor er din mand henne i det her?

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

I er nød til at blive ved med at ringe til politiet uanset hvor trættende i syntes det er. Politiet skal jo bevise der er et mønster.

Og jeg mener ringe hver gang der er en sms og det mindste.

Hvor er din mand henne i det her?

Tror lidt han har givet op. Sidst blev hun frikendt for at prøve at køre ham ned selvom vi fik filmet det meste af det. Han siger jeg bare skal ignorere beskederne. Han har selv haft sin tlf slukket siden i tirsdags hvor hun blev løsladt, men til ham er det jo søde beskeder hun sender, som at hun savner ham og elsker ham osv, og så har hun flere gange prøvet at bilde ham ind at jeg er utro osv men han sletter bare beskederne. 

Anmeld Citér

7. august 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Tror lidt han har givet op. Sidst blev hun frikendt for at prøve at køre ham ned selvom vi fik filmet det meste af det. Han siger jeg bare skal ignorere beskederne. Han har selv haft sin tlf slukket siden i tirsdags hvor hun blev løsladt, men til ham er det jo søde beskeder hun sender, som at hun savner ham og elsker ham osv, og så har hun flere gange prøvet at bilde ham ind at jeg er utro osv men han sletter bare beskederne. 

Måske er det vejen frem... at ignorere det ! Medmindre det er trusler. Jeg ved det er svært!

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Måske er det vejen frem... at ignorere det ! Medmindre det er trusler. Jeg ved det er svært!

Har altid ignoreret hendes beskeder. Men igår da hun truede vores børn der svarede jeg fordi jeg håbede hun var dum nok til at skrive noget mere så jeg kunne melde hende.

Anmeld Citér

7. august 2016

RosSofi

Kunne i ikke prøve at henvende jer direkte til hendes socialrådgiver? Jeg går ud fra, at der er sådan en inde i billedet. Hun er jo tydeligvis ikke blot en kriminel "sag", men også en kvinde med psykiske og sociale problemer går jeg ud fra?

I må sige, at hun skal have noget hjælp og prøve at dele jeres bekymring for bonussønnen, men også jeres fælles baørn. Hun har vel også problemer med at tage sig af sønnen? Altså det giver ikke mening, at hun kan have så gennemgribende problemer uden at hendes søn også lider under dem?

Og det er ikke en kritik af, hvad i har prøvet ind til videre. Er selv ganske chokeret over at politiet ikke tager jeres henvendelser mere seriøst, når hun både fremsætter trusler mod børn og er kendt i deres system allerede.

Anmeld Citér

7. august 2016

Kattha

Ved ikke om det er vejen frem.. men hun lyder som en der nyder at have kontrol, hun skriver og gør de ting fordi hun så har magten over dig, hun ved hvordan det påvirker dig og at det virker.

Hvis det ikke har virket at ignorere hende, så kunne man måske tage magten fra hende, ved at vende det lidt om? Altså få hende til at blive påvirket. Skriv selv til hende, på de underligste tidspunkter, stille og rolige ting, om et eller andet der kan være relevant, eller slet ikke.. spørgsmål om noget med samvær, eller hvad ved jeg. Få hende til at blive magtesløs hvad angår kontakten mellem jer. Hun lyder som en der måske vil blive frustreret, og endnu mere udadreagerende, i hvert fald i sine svar. Som du så kan gemme og bruge mht politiet.

Og bed hende ikke uddybe sine sure opstød og udtalelser - bare spil dum, hvor du slet ikke forstår hvad hun skriver, tolker det helt anderledes osv. Så hun får en følelse af hendes beskeder ikke har den ønskede effekt, og hun er så nødt til at skrive mere.

Og ja, kontakt politiet allerede nu, og bliv ved, selv om I bliver afvist. Så det bliver en del af et samlet billede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.