Svar på sms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2016

lineog4

Anonym skriver:

Fair nok . Kan slet ikke selv følge det. Det tar så få sek min at svar en besked. Så ja forstå det nok bare ikke. Et er man glemmer det, kan jeg bestemt også selv , men i dagens Danmark har de fleste folk deres tlf i hænderne flere gange om dagen, så kan ikke følge det . Men der er vi jo så forskellige 

Jeg kan ikke på arbejde svare på en SMS - jeg kan i løbet af dagen få læst om den er vigtig. Jeg tager heller ikke telefonen på arbejde med mindre det er fra institution og de nære ved de skal smide en SMS hvis det er super vigtigt og så vil jeg ringe dem op. Og er det der hvor man skal have fat på mig med det samme så er det at ringe op til kontoret som så vil finde mig. 

Og jeg kan egentlig godt have en dag hvor jeg kun har kigget på telefonen på arbejde og så er den stille i et hjørne resten af dagen. 

Der var en gang hvor man altid kunne forvente svar og hurtigt svar fra mig. Men har nu meldt ud, at jeg godt kan være dage om at svare og måske glemmer jeg det endda. Jeg har en dag på arbejde, måske 3-4 timer sammen med ungerne og falder om på sofaen og mange gange når telefonen slet ikke op af tasken når jeg er hjemme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Hvis jeg får en SMS på arbejdet fx eller når jeg laver noget med familien eller på anden måde er optaget, så glemmer jeg den og dermed glemmer jeg også at svare. 

Sms'en bliver set, jeg tænker jeg svarer når jeg kommer hjem fra arbejde og 5 dage efter får jeg et åh jeg glemte....! Det er ikke fordi de omkring mig er ligegyldige eller jeg ignorerer men mit hoved er bare så fyldt med alt det jeg skal huske aå noget ryger i glemmebogen. 

Hvis derimod SMS tikker ind på det "rigtige" tidspunkt får man svar med det samme

Fuldstændig det samme sker for mig!!

jeg arbejder skiftende vagter, morgen, aften og hver anden weekende, hvilket ind i mellem betyder at jeg ik tager min mobil når den ringer kl 17, får en SMS kl 11 osv.

Jeg tænker den husker jeg lige, hvorefter jeg kommer i tanke om den 5 dage sener, når der kommer en ny SMS hvor der står kuk kuk har du glemt mig!! 

Men ja det er da træls hvis det altid sker! Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.