Jeg må indrømme at jeg tit ikke får svaret.. Typisk er det nogle bestemte personer jeg ikke får svaret.. Men det er ikke fordi jeg ikke vil - det er typisk fordi det de spørger om kan jeg ikke lige tage stilling til...
Jeg er ikke planlægnings stærk men har flere familiemedlemmer som er planlægnings afhængige
Fx bliver jeg spurgt om en ønskeseddel til juleønsker i august hvert år og hvert år kan jeg sige at den kommer 1. November... Når jeg har sagt det 1 gang så kan jeg ikke overskue at blive spurgt om det 10 gange mere inden 1. November og så svarer jeg typisk ikke på resten af de beskeder...
Når jeg bliver spurgt hvad vi vil have at spise når vi kommer på besøg om en måned - så aner jeg det altså ikke og det hjælper ikke at skrive det - så kommer der bare en ny besked i morgen..
Så kan jeg ikke overskue hvad jeg skal svare og så tænker jeg typisk at det kan jeg lige tænke over... Og så har jeg glemt alt om det...
Det er ikke fordi jeg ikke vil.. Typisk er det bare spørgsmål jeg ikke har nogen ide om hvad jeg skal svare
Anmeld
Citér