Vil have nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Er det noget du havde lyst til, eller en af de ting du måtte gå på kompromis om? For du skriver du har opgivet andre drømme for denne mand. Er der noget han har måttet opgive for sin familie, gøre svære ting for jer? Man kan selvfølgelig gå langt for kærligheden. Men synes også man skal huske hvad ens egen vision for et lykkeligt liv indebærer. 

Håber I får snakket sammen om jeres fremtid, og får truffet det valg du ikke bare må nøjes med, men som vil gøre dig lykkelig.

Han har ikke ændret noget (opgivet noget) han gør hvad der passer ham, hvis han mener han skal væk med vennerne i en weekend så gør han de lige meget hvad jeg siger...

Jeg skal have et barn mere om det med ham eller doner så skal jeg have en mere, for det kan jeg ikke gå på kompromis med...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Er det noget du havde lyst til, eller en af de ting du måtte gå på kompromis om? For du skriver du har opgivet andre drømme for denne mand. Er der noget han har måttet opgive for sin familie, gøre svære ting for jer? Man kan selvfølgelig gå langt for kærligheden. Men synes også man skal huske hvad ens egen vision for et lykkeligt liv indebærer. 

Håber I får snakket sammen om jeres fremtid, og får truffet det valg du ikke bare må nøjes med, men som vil gøre dig lykkelig.

Det at bo hver for sig pt er ok med mig. Men ikke noget jeg kan leve med på sigt

Anmeld Citér

4. august 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Han har ikke ændret noget (opgivet noget) han gør hvad der passer ham, hvis han mener han skal væk med vennerne i en weekend så gør han de lige meget hvad jeg siger...

Jeg skal have et barn mere om det med ham eller doner så skal jeg have en mere, for det kan jeg ikke gå på kompromis med...

Han har da en fin ordning: kan lege far når det passer ham og ellers leve det fede ungkarleliv JØSSES! At du overvejer endnu et barn med ham... Jeg undres... Jeg tænker, du (og evt. Børn) fortjener bedre...

Anmeld Citér

4. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

Så håber jeg du fortæller ham hvordan du ser jeres fremtid, livet er altså for kort til at nøjes med hvad en anden bestemmer. Så må han finde ud af om han vil være en del af den, og ikke bare på deltid, og være helt afklaret med det.

Jeg ville personligt have det svært med en mand der ikke tager ansvar for sin familie. Jeg elsker min kæreste af andre grunde også selvfølgelig, men hold da op, hvor jeg elsker ham for at være den far han er. 

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvis det ikke er ved at være sidste udkald, så kan du jo også nå at møde en der faktisk gerne vil være far, og være god far, istedet for donor..?

Håber du finder den bedste løsning for dig

Anmeld Citér

4. august 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Vi var kun fra hinanden i 2 dage hvor vi fandt ud af vi ikke kunne leve uden hinanden. Vi bor ikke hver for sig for at få tilskud men fordi det er det som passer på os...

... Men, får du/tilskud som 'enlig'? Fordi i ikke bor sammen?

Anmeld Citér

5. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Så håber jeg du fortæller ham hvordan du ser jeres fremtid, livet er altså for kort til at nøjes med hvad en anden bestemmer. Så må han finde ud af om han vil være en del af den, og ikke bare på deltid, og være helt afklaret med det.

Jeg ville personligt have det svært med en mand der ikke tager ansvar for sin familie. Jeg elsker min kæreste af andre grunde også selvfølgelig, men hold da op, hvor jeg elsker ham for at være den far han er. 

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvis det ikke er ved at være sidste udkald, så kan du jo også nå at møde en der faktisk gerne vil være far, og være god far, istedet for donor..?

Håber du finder den bedste løsning for dig

Jeg er 29 og min kæreste 34. 

Hvis det ikke bliver med ham så bliver det doner. Har allerede fundet et sted hvor jeg kun skal give 5000kr. Da hvis jeg ender med at gå fra ham så er jeg ikke hurtigt på banen igen... og har sat mig at hvis jeg skal have flere børn så det inden min 31 års fødselsdag...

Anmeld Citér

5. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

Jeg er 29 og min kæreste 34. 

Hvis det ikke bliver med ham så bliver det doner. Har allerede fundet et sted hvor jeg kun skal give 5000kr. Da hvis jeg ender med at gå fra ham så er jeg ikke hurtigt på banen igen... og har sat mig at hvis jeg skal have flere børn så det inden min 31 års fødselsdag...

Det er rart at have en plan, men pas på det ikke kommer til at fylde for meget. Der er vel heller ikke noget galt i at være 32? Jeg mener, få afklaret dit forhold, og hvis du ender med at gå fra ham, så træk vejret, tage den med ro, og se hvad der sker. Kan godt være du så holder dig til din plan alligevel, men ikke pga et tal du bare skal nå.

Jeg har selv måttet rykke aldersgrænsen for hvornår (og hvis )nr 2 kommer, for livet vil ikke makke ret og gøre som jeg siger 

Anmeld Citér

5. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Det er rart at have en plan, men pas på det ikke kommer til at fylde for meget. Der er vel heller ikke noget galt i at være 32? Jeg mener, få afklaret dit forhold, og hvis du ender med at gå fra ham, så træk vejret, tage den med ro, og se hvad der sker. Kan godt være du så holder dig til din plan alligevel, men ikke pga et tal du bare skal nå.

Jeg har selv måttet rykke aldersgrænsen for hvornår (og hvis )nr 2 kommer, for livet vil ikke makke ret og gøre som jeg siger 

Jeg skal ikke have flere hvis jeg er over 31. 

Og planen har altid været at hvis jeg ikke fik flere med den mand jeg har nu og som er far til min datter så er det doner barn... ☺ 

Anmeld Citér

5. august 2016

PB2013

Anonym skriver:

Jeg vil rigtig gerne have en baby til og min datter vil gerne være storesøster. Min datter er 5 år nu så vil gerne igang snart. 

Min kæreste har tidligere sagt han ikke vil have flere, grundet penge. Men jeg har allerede skulle opgive en masse drømme fordi det ham jeg vil være sammen med. Men kan ikke opgive denne.

Jeg ved ikke om han har ændret mening men ved ikke hvordan jeg skal sige til ham jeg vil have en mere. Han er biologisk far til vores datter. 

Jeg ved dog ikke om jeg kan blive med ham hvis jeg også skal opgive den del.

Nogen som har gode råd til mig

Du sagde selv i starten, at du ikk vidste om du kunne opgive drømmen om en mere for at blive hos ham hvis det var.. Senere skriver du så at du SKAL have en mere med ham eller en donor, så i mine ører lyder det til du har besluttet dig for en mere.. Så ska du "bare" have snakket med ham om det.. Ved ikk hvor godt I snakker sammen, men tænker altid det er smartest når I er alene og har en hyggelig aften ig så tage det op stille og roligt.. Hvorvidt han er værd at få flere børn med det kan alle vi andre jo så have vores mening om..

Held og lykke med at snakke med ham..

Anmeld Citér

6. august 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg skal ikke have flere hvis jeg er over 31. 

Og planen har altid været at hvis jeg ikke fik flere med den mand jeg har nu og som er far til min datter så er det doner barn... ☺ 

Sikke en underlig holdning! Hvorfor pokker skal du partout have et barn før du fylder 31 år? Det MÅ dælme da være vigtigere at få styr på dit forhold og det barn du allerede har? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.