Kaos i mit hovedet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Er du okay?

Tja. Jeg er bare træt af at det ikke bare forsvinder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

Tja. Jeg er bare træt af at det ikke bare forsvinder 

Hold ud. Håber virkelig det snart begynder at blive bedre 

Anmeld Citér

6. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Også mig. Hun er jo flyttet, men hun bor stadig i samme by fandt jeg ud a idag

Byen her ee meget lille, måske 5000 indbyggere. Og så kørte hun forbi da jeg sku handle. Det gir sus i maven og tåre i øjnene at hun bare ignorere mig, forstår ikke hun kan.

Men nok godt , vil aldrig snak med hende igen. Men forstår ikke hun kan ignorere mig 

V

Anmeld Citér

6. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Prøver lige formulere anderledes. Det andet blev lidt rodet. 

Jeg forstår ikke at man kan være ligeglad med sine børn. Hun har jo sagt hun ikke vil ha mig eller min søn i hendes liv. Hun har fået min søster med på vognen, så jeg har aldrig set min 4 årig niece. HVORFOR sætter man børn i verden man ikke vil ha? Hun har jo altid været sådan. 

Det er den tanke jeg ikke kan slippe, nok ikke så meget savnet til hende for jec aner ikke hvem hun er. Men mere HVORFOR. Og hva har jeg gjort ??? 

Anmeld Citér

6. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

Også mig. Hun er jo flyttet, men hun bor stadig i samme by fandt jeg ud a idag

Byen her ee meget lille, måske 5000 indbyggere. Og så kørte hun forbi da jeg sku handle. Det gir sus i maven og tåre i øjnene at hun bare ignorere mig, forstår ikke hun kan.

Men nok godt , vil aldrig snak med hende igen. Men forstår ikke hun kan ignorere mig 

V

Åh, det er jeg virkelig ked af at høre.. Nogle mennesker er vist bare forfærdelige.

Anmeld Citér

6. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Åh, det er jeg virkelig ked af at høre.. Nogle mennesker er vist bare forfærdelige.

Hun er hvertfald. Håberikke der er flere ad hendes slags. 

Anmeld Citér

6. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke at man kan være ligeglad med sine børn. Hun har jo sagt hun ikke vil ha mig eller min søn i hendes liv. Hun har fået min søster med på vognen, så jeg har aldrig set min 4 årig niece. HVORFOR sætter man børn i verden man ikke vil ha? Hun har jo altid været sådan. 

Det er den tanke jeg ikke kan slippe, nok ikke så meget savnet til hende for jec aner ikke hvem hun er. Men mere HVORFOR. Og hva har jeg gjort ??? 

Det er ikke dig der er problemet. Nogle mennesker skal jo lige præcis aldrig være forældre. De er selv skadede, eller ondskabsfulde individer, der så ødelægger andres liv. Uden at tage hensyn til andre end sig selv. 

Men det da så trist det lige skulle være dig, der fik sådan et menneske som mor. Der er desværre alt for mange børn der får lignende eller værre skæbne, og har intet valg 

Anmeld Citér

6. august 2016

Skouboe

Anonym skriver:

Du har sandsynligvis ikke gjort noget. Hold op med at forvente at hun opfører sig, som du vil forvente, og lad være med at tage ansvar for hendes opførsel. HUN vælger dig fra, og det er HENDES valg - det kan du ikke styre, uanset for urimeligt du føler det er, og hvor meget du ønsker en forklaring. Hvad du KAN styre, er hvordan DU vælger at reagere på det.

Hvorfor vil du give så meget magt over dig selv, dit liv og dit velbefindende, til en person, der så tydeligt ikke fortjener det?

Hvordan hun behandler dig, har nok ikke ret meget med dig at gøre, men siger mere om hvordan hun er, og hvordan hun har det. Lad være med at lade hende fastholde dig i fortiden. Kig på din datter og jeres lille familie og kig fremad.

Anmeld Citér

6. august 2016

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Du har sandsynligvis ikke gjort noget. Hold op med at forvente at hun opfører sig, som du vil forvente, og lad være med at tage ansvar for hendes opførsel. HUN vælger dig fra, og det er HENDES valg - det kan du ikke styre, uanset for urimeligt du føler det er, og hvor meget du ønsker en forklaring. Hvad du KAN styre, er hvordan DU vælger at reagere på det.

Hvorfor vil du give så meget magt over dig selv, dit liv og dit velbefindende, til en person, der så tydeligt ikke fortjener det?

Hvordan hun behandler dig, har nok ikke ret meget med dig at gøre, men siger mere om hvordan hun er, og hvordan hun har det. Lad være med at lade hende fastholde dig i fortiden. Kig på din datter og jeres lille familie og kig fremad.

Du har ret. Men jeg vil jo gerne ha en mor som alle andre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.