min kære mand snorker VILDT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Når han skal ind til lægen så tag med til samtalen, så du i samarbejde med lægen kan gøre ham klart at du mener det alvorligt.

Jeg synes simpelthen ikke han kan tillade sig ikke at gøre noget ved det. Én ting er hvis det viser sig at der ikke er noget der hjælper, men han må være villig til at prøve alt.

De familiemedlemmer, der er skarpe overfor dig eller mener du er sippet, sig at de er velkomne til at sove sammen med ham og så kan du tage deres værelse. Kan de ikke høre hvor slemt det er, når du siger det kan høres gennem vægge?

Du kan få ørepropper speciallavet efter dit eget øre, hvis du ikke kan få det til at fungere med de standard man kan købe. Alternativt må der jo lydisoleres. I skal jo begge have jeres nattesøvn.

Han r røv hammerne ligeglad, allerede da jeg siger at jeg forventer han tager til lægen med det snorken når lægen kommer tilbage fra sommerferie - har sagt at jeg tror det skyldes hans æden og overvægt alligevel sidder han og køre de forskellige ting ind som var det grønsager ..  Kæft hvor r jeg ved at blive sindsyg at blive ignoreret på den måde ..

både med hans overvægt og snorken ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Han r røv hammerne ligeglad, allerede da jeg siger at jeg forventer han tager til lægen med det snorken når lægen kommer tilbage fra sommerferie - har sagt at jeg tror det skyldes hans æden og overvægt alligevel sidder han og køre de forskellige ting ind som var det grønsager ..  Kæft hvor r jeg ved at blive sindsyg at blive ignoreret på den måde ..

både med hans overvægt og snorken ..

Undskyld men hvis du har sagt det på den måde kan jeg virkelig godt forstå ham! 

Det lyder som om I har nogle flere generelle problemer end bare lige hans snorken

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Undskyld men hvis du har sagt det på den måde kan jeg virkelig godt forstå ham! 

Det lyder som om I har nogle flere generelle problemer end bare lige hans snorken

Sådan har jeg selvfølgelig ikke sagt det, den sætning r sådan jeg ser det. 

Jeg har spurgt ham pænt om det evt ikke var en ide og henvende sig til lægen, så vi på sigt ka sove sammen og evt lidt hjælp til hans vægt. Da han ikke kan styre det. 

Han indrømmer selv at han tror os det en start vil være vægten, og derved tror han os det vil ha en virkning på snorken, men at han er for mad glad. 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Mor1986

Anonym skriver:

hvordan tager det på jeres forhold at i ikke sover sammen?

min er os ret overvægtig og tænker at det nok vil være en start, og hans er os blevet værre det sidste år, pga endnu en vægt øgning..

hvordan tager folk det omkring jer, når i så skal på tur med andre, hvor det er med overnatning, og i så skal bruge flere værelser? 

Altså synes ikke det som sådan påvirkes. Før var jeg mega muggen pga søvn mangel på søvn men ikke nu

vi har kun en gang været i sommerhus med nogen og de havde det helt fint med at han sov i et andet værelse. Vi har været meget åbne om at vi sover sådan så folk ved  det

Anmeld Citér

22. juli 2016

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Altså synes ikke det som sådan påvirkes. Før var jeg mega muggen pga søvn mangel på søvn men ikke nu

vi har kun en gang været i sommerhus med nogen og de havde det helt fint med at han sov i et andet værelse. Vi har været meget åbne om at vi sover sådan så folk ved  det

Ja andet kan man jo heller ikke gøre, for søvn r bare vigtig for begge ..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.