min kære mand snorker VILDT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
34 svar
4 synes godt om
21. juli 2016

Anonym trådstarter

HJÆÆÆÆLP!!!

Min kære mand - snorker sindsygt meget og højt jeg kan sleeeet ikke holde det ud, og vi kan ikke sove i samme rum, da jeg slet ingen søvn vil få så og kan endda høre ham igennem væggen når han sover og jeg er inde i et andet rum og sove (ja måske jeg også bare har sarte ører)

Hjælp piger, gode ideer, tages imod med kys hånd- hvad kan jeg/vi prøve/gøre for at ændre det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

HJÆÆÆÆLP!!!

Min kære mand - snorker sindsygt meget og højt jeg kan sleeeet ikke holde det ud, og vi kan ikke sove i samme rum, da jeg slet ingen søvn vil få så og kan endda høre ham igennem væggen når han sover og jeg er inde i et andet rum og sove (ja måske jeg også bare har sarte ører)

Hjælp piger, gode ideer, tages imod med kys hånd- hvad kan jeg/vi prøve/gøre for at ændre det.

Ørepropper 

I vennekredsen har vi opdaget at der er forskellige måder som virker i de små hjem  

Det er alt fra

• et puf i siden
  • Et kys på kinden
  • Slå smæk med tungen som til en hest man vil have i gang 
  • Sige højt "navn"  du snorker 
  • Ah'en på kind eller arm

Man kan også prøve plastre men hvis intet virker så bør i gå til lægen   

Anmeld Citér

21. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

HJÆÆÆÆLP!!!

Har han fået tjekket sine mandler?

Jeg snorkede HELT ekstremt i lang tid faktisk. På et tidspunkt tænkte jeg nu kan det være nok og gik så til lægen. Han synes jeg havde store mandler og sendte mig videre til øre- næse- halslæge. Han synes også de var store og mente at det godt kunne være grunden til min snorken. Så jeg fik dem fjernet og siden har jeg faktisk ikke snorket.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Ena

Anonym skriver:

HJÆÆÆÆLP!!!

Min mand snorker også så sindssygt voldsomt, at vi ikke kan sove sammen. Ingen kan sove sammen med ham. Vi må sove i hvert sit rum, vores børn længst væk og mig med ørepropper (faktisk svært at finde et hjem, hvor indretningen passer til snorkende mand og tre andre) 

Han var igen-igen ved læge for nogle måneder siden, der så sendte ham til øre-næse-halslæge, som satte ham på venteliste til udredning for søvnapnø og undersøgte om en operation var nødvendig. 

Jeg har fået mange "gode" råd med på vejen, såsom at jeg bare skal vende ham - dvs. at jeg ikke skal sove, men bruge hele min nat på at vende ham, nyde 15-30. sek. stilhed, vende ham o.s.v. 

Jeg har ingen gode råd til at ændre på det. Men vi har været sammen i over ti år, og jeg kunne i årevis ikke hænge sammen uden søvn med børn og studie/job. Det bedste jeg har gjort, har været at få mit eget soveværelse, og det nyder jeg faktisk. Det har ikke ødelagt noget imellem os.

Men det ville være dejligt, hvis vi ikke altid var så begrænset af at vi uanset, hvor vi er, skal bruge så mange soveværelser. Så nu har min mand sat alt ind for at finde ud af, hvad der er galt og hvad der kan gøres - forhåbentligt 

Send din mand til læge 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg sover med ørepropper og stadig kan han ryge på sofaen herhjemme, men somregl tager det det værste 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Pinkypie

Min far snorker også helt vildt! 

Han har i perioder brugt sådan en "bideskinne" man kan få specielt til det..Og set virkede ihvertfald for ham. .. ved ikke om det var noget , men ellers er der jo mange andre gode forslag allerede!

Held og lykke ihvertfald 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Min mand snorker også så sindssygt voldsomt, at vi ikke kan sove sammen. Ingen kan sove sammen med ham. Vi må sove i hvert sit rum, vores børn længst væk og mig med ørepropper (faktisk svært at finde et hjem, hvor indretningen passer til snorkende mand og tre andre) 

Han var igen-igen ved læge for nogle måneder siden, der så sendte ham til øre-næse-halslæge, som satte ham på venteliste til udredning for søvnapnø og undersøgte om en operation var nødvendig. 

Jeg har fået mange "gode" råd med på vejen, såsom at jeg bare skal vende ham - dvs. at jeg ikke skal sove, men bruge hele min nat på at vende ham, nyde 15-30. sek. stilhed, vende ham o.s.v. 

Jeg har ingen gode råd til at ændre på det. Men vi har været sammen i over ti år, og jeg kunne i årevis ikke hænge sammen uden søvn med børn og studie/job. Det bedste jeg har gjort, har været at få mit eget soveværelse, og det nyder jeg faktisk. Det har ikke ødelagt noget imellem os.

Men det ville være dejligt, hvis vi ikke altid var så begrænset af at vi uanset, hvor vi er, skal bruge så mange soveværelser. Så nu har min mand sat alt ind for at finde ud af, hvad der er galt og hvad der kan gøres - forhåbentligt 

Send din mand til læge 

hold da op, det lyder da helt vildt hjemme ved jer.  men kender godt problematikken.

savner du ikke at sove med din mand?

Jamen jeg er overbevist om, at en start for min mand vil være at tabe sig, han er lidt for overvægtig. problemet er bare at han er pisse ligeglad, for han gør ikke noget. andet at blive sur på mig, når jeg gang på gang skubber til ham, om at han skal få gjort noget, og han siger at lægen har sagt han skal starte med at tabe sig.

folk ser skævt på at vi sover i hver vores rum, og om det virkelig er så galt med ham, men det er det altså.  ville da ønske det var anderledes, vil hellere end gerne dele soveværelse med ham

vi skal nærmest ha to soverum, når vi skal på weekend/ferie med andre, hvilket mange rynker næse over.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Pinkypie skriver:

Min far snorker også helt vildt! 

Han har i perioder brugt sådan en "bideskinne" man kan få specielt til det..Og set virkede ihvertfald for ham. .. ved ikke om det var noget , men ellers er der jo mange andre gode forslag allerede!

Held og lykke ihvertfald 

Tak for forslaget

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Jeg sover med ørepropper og stadig kan han ryge på sofaen herhjemme, men somregl tager det det værste 

Jeg har prøvet at sove med ørepropper, og jeg havde SÅ ondt i øregangen af at sove med dem en hel nat, idet jeg ikke ligger på ryggen og sover, så den ene blev jo mast ned i puden og ind i øret. av.

OG det er ikke nok til at holde hans snorken ude.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det kunne have været mig, som kunne have skrevet indlægget. 

FØrst og fremmest så ville jeg opsøge en øre-hals læge. 

Vi fandt ud af at min mands slimhinder i næsen spærrede for at han kunne trække vejret ordentligt. Så de blev brændt væk. 

Det hjalp kun lidt. Desværre. 

På apoteket kan man købe en nat bideskinne. Måske skulle han prøve den? Derudover så er min mand blevet tjekket for søvnapnø. 

Vi sover i hvert sit rum. Det er trist, men desværre en nødvendighed. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.