min kære mand snorker VILDT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Har han fået tjekket sine mandler?

Jeg snorkede HELT ekstremt i lang tid faktisk. På et tidspunkt tænkte jeg nu kan det være nok og gik så til lægen. Han synes jeg havde store mandler og sendte mig videre til øre- næse- halslæge. Han synes også de var store og mente at det godt kunne være grunden til min snorken. Så jeg fik dem fjernet og siden har jeg faktisk ikke snorket.

Ohh det var da et godt grundlag til at man snorker, men han siger at da han havde kontakt til lægen, hvilket er LÆÆÆNGE siden, sagde lægen han skulle starte med at tabe sig, hvilket han hvert fald ikke har gjort. men dermed taget på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at sove med ørepropper, og jeg havde SÅ ondt i øregangen af at sove med dem en hel nat, idet jeg ikke ligger på ryggen og sover, så den ene blev jo mast ned i puden og ind i øret. av.

OG det er ikke nok til at holde hans snorken ude.

Sådan havde jeg det også de første mange gange, men det er jo fordi øret skal vænne sig til det 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Sådan havde jeg det også de første mange gange, men det er jo fordi øret skal vænne sig til det 

Ja, det er rigtig  men har din mand ikke gjort noget først, inden det "skal" være dig der udsætter ørerne dagligt med ørepropper?

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Ørepropper 

I vennekredsen har vi opdaget at der er forskellige måder som virker i de små hjem  

Det er alt fra

• et puf i siden
  • Et kys på kinden
  • Slå smæk med tungen som til en hest man vil have i gang 
  • Sige højt "navn"  du snorker 
  • Ah'en på kind eller arm

Man kan også prøve plastre men hvis intet virker så bør i gå til lægen   

Han bliver pisse hammerne sur/negativ hvis jeg gør de nævnte ting

ørepropper holder ikke den lyd helt ude. 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Ja, det er rigtig  men har din mand ikke gjort noget først, inden det "skal" være dig der udsætter ørerne dagligt med ørepropper?

Jeg tror vi har prøvet alt der kan prøves :-P 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Jeg tror vi har prøvet alt der kan prøves :-P 

Okey, og der er slet ingen årsag til at han snorker sådan

Anmeld Citér

21. juli 2016

Mor1986

Anonym skriver:

HJÆÆÆÆLP!!!

Min kære mand - snorker sindsygt meget og højt jeg kan sleeeet ikke holde det ud, og vi kan ikke sove i samme rum, da jeg slet ingen søvn vil få så og kan endda høre ham igennem væggen når han sover og jeg er inde i et andet rum og sove (ja måske jeg også bare har sarte ører)

Hjælp piger, gode ideer, tages imod med kys hånd- hvad kan jeg/vi prøve/gøre for at ændre det.

Vi har samme problem her. Så han sover nu på datterens værelse og jeg sover med begge børn.

han fik fjernet polypper men det hjalp ikke. Det blev faktisk værre. Han fik anbefaker nogle bide skinner dem har vi dog ikke prøvet. 

Jeg tror dog også det forværres ved overvægt. Min mand har taget på mens jeg var gravid og det blev værre. 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Vi har samme problem her. Så han sover nu på datterens værelse og jeg sover med begge børn.

han fik fjernet polypper men det hjalp ikke. Det blev faktisk værre. Han fik anbefaker nogle bide skinner dem har vi dog ikke prøvet. 

Jeg tror dog også det forværres ved overvægt. Min mand har taget på mens jeg var gravid og det blev værre. 

hvordan tager det på jeres forhold at i ikke sover sammen?

min er os ret overvægtig og tænker at det nok vil være en start, og hans er os blevet værre det sidste år, pga endnu en vægt øgning..

hvordan tager folk det omkring jer, når i så skal på tur med andre, hvor det er med overnatning, og i så skal bruge flere værelser? 

Anmeld Citér

21. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Han bliver pisse hammerne sur/negativ hvis jeg gør de nævnte ting

ørepropper holder ikke den lyd helt ude. 

Hmm ..  Ved han selv hvor slemt det er? -  du gør det jo i bedste mening 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Hmm ..  Ved han selv hvor slemt det er? -  du gør det jo i bedste mening 

Han bliver små sur på mig, gang på gang jeg kommenter det og siger "ved godt hvor træls det er surt".. men gør intet ved det..

har ikke ligefrem optaget ham som bevis på hvor galt det er.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.