min kære mand snorker VILDT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Han bliver små sur på mig, gang på gang jeg kommenter det og siger "ved godt hvor træls det er surt".. men gør intet ved det..

har ikke ligefrem optaget ham som bevis på hvor galt det er.

Se om du kan få fat i en decibel måler og optag det på video ..  Og gør det klart at det er alvorligt  

Flyt ud ad soveværelset  om nødvendigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Se om du kan få fat i en decibel måler og optag det på video ..  Og gør det klart at det er alvorligt  

Flyt ud ad soveværelset  om nødvendigt 

vi sover allerede hver for sig.

tror han vil blive rigtig knotten, hvis han så at jeg havde optaget ham

Anmeld Citér

21. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

vi sover allerede hver for sig.

tror han vil blive rigtig knotten, hvis han så at jeg havde optaget ham

Måske nok - men han tager det jo ikke alvorligt nok ttil a gøre noget ved det 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Ena

Anonym skriver:

hold da op, det lyder da helt vildt hjemme ved jer.  men kender godt problematikken.

savner du ikke at sove med din mand?

Jamen jeg er overbevist om, at en start for min mand vil være at tabe sig, han er lidt for overvægtig. problemet er bare at han er pisse ligeglad, for han gør ikke noget. andet at blive sur på mig, når jeg gang på gang skubber til ham, om at han skal få gjort noget, og han siger at lægen har sagt han skal starte med at tabe sig.

folk ser skævt på at vi sover i hver vores rum, og om det virkelig er så galt med ham, men det er det altså.  ville da ønske det var anderledes, vil hellere end gerne dele soveværelse med ham

vi skal nærmest ha to soverum, når vi skal på weekend/ferie med andre, hvilket mange rynker næse over.

Vi savner det begge, men mest min mand. Jeg nyder mine nætter med søvn i stilhed. Det var virkelig et helvede ikke at få sin søvn. 

Folk rynker også på næsen over at vi skal have to soveværelser, når vi skal overnatte ude. Det kan godt gøre mig lidt ked af det, når jeg bliver konfronteret med de begrænsninger, det bringer med sig. Udadtil ser det ud til at jeg er sippet og besværlig, men jeg kan ikke holde til ikke at sove. 

Du kan ikke rigtig gøre noget, det er din mand, der må tage affære...

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Måske nok - men han tager det jo ikke alvorligt nok ttil a gøre noget ved det 

nej det gør han nemlig ikke - nærmere at man bare skal leve med det eller ha ondt af ham, fordi han mener han ikke kan gøre for det.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Vi savner det begge, men mest min mand. Jeg nyder mine nætter med søvn i stilhed. Det var virkelig et helvede ikke at få sin søvn. 

Folk rynker også på næsen over at vi skal have to soveværelser, når vi skal overnatte ude. Det kan godt gøre mig lidt ked af det, når jeg bliver konfronteret med de begrænsninger, det bringer med sig. Udadtil ser det ud til at jeg er sippet og besværlig, men jeg kan ikke holde til ikke at sove. 

Du kan ikke rigtig gøre noget, det er din mand, der må tage affære...

det du skrev lige der, det er så meget os og den måde folk de takler det på. jeg bliver så muggen/sur/vred hvis ikke jeg får min søvn på det meste af den.

ja og han gør ingenting. nærmere ha ondt af mig, jeg kan ikke gøre for det.

Anmeld Citér

21. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Ohh det var da et godt grundlag til at man snorker, men han siger at da han havde kontakt til lægen, hvilket er LÆÆÆNGE siden, sagde lægen han skulle starte med at tabe sig, hvilket han hvert fald ikke har gjort. men dermed taget på.

Kan du ikke bede ham om at tage til lægen igen? - Og hvis han så får samme besked, så bed ham om at få en henvisning til en diætist, så han kan få hjælp til at tabe sig?

Eller foreslå ham at optage sig selv om natten så han kan høre hvor slemt det faktisk er? - Jeg optog mig selv efter min (den gang nye) kæreste nævnte at han faktisk synes det var rigtig svært at sove sammen med mig fordi jeg snorkede sådan. Og det kunne jeg sgu godt forstå da jeg selv hørte det!

Min søvnkvalitet er også blevet væsentligt bedre efter jeg er holdt op med at snorke, jeg er langt mere udhvilet når jeg vågner end jeg var førhen.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Kan du ikke bede ham om at tage til lægen igen? - Og hvis han så får samme besked, så bed ham om at få en henvisning til en diætist, så han kan få hjælp til at tabe sig?

Eller foreslå ham at optage sig selv om natten så han kan høre hvor slemt det faktisk er? - Jeg optog mig selv efter min (den gang nye) kæreste nævnte at han faktisk synes det var rigtig svært at sove sammen med mig fordi jeg snorkede sådan. Og det kunne jeg sgu godt forstå da jeg selv hørte det!

Min søvnkvalitet er også blevet væsentligt bedre efter jeg er holdt op med at snorke, jeg er langt mere udhvilet når jeg vågner end jeg var førhen.

Jo, jeg vil prøve at se om jeg kan få et ord indført uden han bliver pisse fornærmet.

Jeg tror også han vil sove langt bedre ved ikke at snorke sådan, det jeg næsten overbevist om, ligesom jeg er overbevist om at det skyldes vægten. 

Anmeld Citér

21. juli 2016

loop

Anonym skriver:

Jo, jeg vil prøve at se om jeg kan få et ord indført uden han bliver pisse fornærmet.

Jeg tror også han vil sove langt bedre ved ikke at snorke sådan, det jeg næsten overbevist om, ligesom jeg er overbevist om at det skyldes vægten. 

Når han skal ind til lægen så tag med til samtalen, så du i samarbejde med lægen kan gøre ham klart at du mener det alvorligt.

Jeg synes simpelthen ikke han kan tillade sig ikke at gøre noget ved det. Én ting er hvis det viser sig at der ikke er noget der hjælper, men han må være villig til at prøve alt.

De familiemedlemmer, der er skarpe overfor dig eller mener du er sippet, sig at de er velkomne til at sove sammen med ham og så kan du tage deres værelse. Kan de ikke høre hvor slemt det er, når du siger det kan høres gennem vægge?

Du kan få ørepropper speciallavet efter dit eget øre, hvis du ikke kan få det til at fungere med de standard man kan købe. Alternativt må der jo lydisoleres. I skal jo begge have jeres nattesøvn.

Anmeld Citér

21. juli 2016

superbaby

Nu ved jeg ikke hvilke ørepropper du har prøvet, men disse kan anbefales;  https://www.webapoteket.dk/personlig-pleje/oejen-oere-naesepleje/ohropax-classic-p-215453

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.