Hvor tit får i børnene passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2016

sne190810

Ork .. 

Min mor betegner næsten min største datter, som hendes egen barn og de har også en hel særlig relation til hinanden. Siden hun blev født, har hun været derhjemme mindst 2-3 gange om måneden (det første leveår til halvandet, var jeg altid med også og overnatte) og siden der har hun altid været gennemsnitlig hver anden weekend til 1-2-3 overnatninger. Det er lidt forskelligt hvor mange dage. Altså, det er sådan så min mor tit planlægger efter det, og siger "ej, det er jo min weekend" :-P hvis vi skal noget eller min store pige har andre planer. 

Jeg er taknemmelig og så glad på min datters vegne over det bånd de har, og altid vil have. Jeg har selv haft og har stadig en fantastisk tæt forhold til min egen mormor, og ved det er guld værd. 

Tit er min mands to piger også med derhjemme og sove, hvor vi så er alene hjemme med vores mindste på knap 5 måneder - hvilket næsten er som at være helt uden nogen børn (luksus :-D ) 

Den mindste er kun blevet passet/set efter en gang i sit korte liv, en aften på et par timer, hvor vi var til en Rasmus Seebach Familie koncert med de 3 store piger - af min mor og far hjemme hos os. 

Jeg ser dem ikke som at de bliver passet sådan rigtig, men mere at de tilbringer mega hyggeligt kvalitetstid med deres nære familie. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.