Mullesmith skriver:
Jeg kan nærmest ikke huske hvornår min mand og jeg sidst lavede noget alene sammen, hvor børnene blev passet. Vi har 3 drenge i alderen snart 5mdr og tvillinger på 5 1/2 år. Jeg har nærmest altid haft det træls med at få dem passet, fordi de er en stor mundfuld at tage ind og jeg har følt jeg ulejligede andre ved at de skulle tage sig af mine børn
er det mystisk at have det sådan? Vi har derfor ofte kun haft en af de store passet af gangen, men det hjælper jo ikke meget for os og vores parforhold når der stadig er 2 børn at tage sig af. hvor tit får i børn passet og hvor mange har i?
Jeg er alene med mine to piger på 4 og 11 år... Den store er blevet passet ofte... Eller ment på den måde at jeg har været alene med hende siden fødslen og min mor var der rigtig meget for os.... Vi boede tæt på hinanden og de så hinanden næsten hver eneste dag... Hun blev passet første gang hos min mor da hun var 3 mdr og det gik så fint og som hun blv ældre overnattede hun ofte ved min mor og far.......
Min den lille gjorde ikke da min mor allerede da min mindste var 1 pr blev anderledes og det viste sig hun var syg og døde af cancer i 2013.....
nu har jeg også mistet min far så nu blir børnene stort set aldrig passet(ud over deres weekender hos deres fædre) har verdens bedste barnepige jeg kan trække på.....
jeg må sige jeg er overrasket over har få forældre der får deres børn passet feks af bedsteforældre for at skabe et bånd mellem dem og børnene... Men der er jo folks eget valg og behov :-)
jeg håber bare at hvis jeg en dag får børnebørn at jeg så får lov at tilbringe en masse tid sammen med dem :-)
Anmeld
Citér