Hvor tit får i børnene passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.729 visninger
30 svar
14 synes godt om
5. juli 2016

Mullesmith

Jeg kan nærmest ikke huske hvornår min mand og jeg sidst lavede noget alene sammen, hvor børnene blev passet. Vi har 3 drenge i alderen snart 5mdr og tvillinger på 5 1/2 år. Jeg har nærmest altid haft det træls med at få dem passet, fordi de er en stor mundfuld at tage ind og jeg har følt jeg ulejligede andre ved at de skulle tage sig af mine børn  er det mystisk at have det sådan? Vi har derfor ofte kun haft en af de store passet af gangen, men det hjælper jo ikke meget for os og vores parforhold når der stadig er 2 børn at tage sig af.  hvor tit får i børn passet og hvor mange har i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har fået hende passet, hvis det virkelig har brændt på.. Altså jeg har været syg eller lignende.. Det er da blevet til nogle gange. 

Vi har kun 1, men kender godt det med ikke vil ubelejlige andre. Jeg hader det faktisk. Selvom farfar, farmor og mormor meget gerne vil.

Anmeld Citér

5. juli 2016

LLT.

Det er meget forskelligt, nogen måneder intet, andre flere gange, kommer an på om vi har planer ovs. andre gang beder vi ikke om det men så spørger bedsterne selv om de ikke nok må få dem på weekend vi har 3 styks som også godt kan være en mundfuld hjemme, men andre siger sjovt nok altid de er SÅÅÅÅÅ nemme 

Anmeld Citér

5. juli 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vores børn bliver meget sjældent passet. Hvis de gør er det hvis vi lige skal hente noget i weekenden og så er det ofte kun et par timer.

Vores store børn sover engang imellem hos mormor max 3 gange om året og det er kun fordi de gerne selv vil. 

Vores yngste har ikke sovet ude endnu.

Vores børn er 1, 5, 8 år.

Vi føler ikke noget behov for at få dem passet.

De sover alle kl 20 så der har vi et par timer kun for os.

Anmeld Citér

5. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi får dem passet af mormor, moster og farfar, både for hyggens skyld og hvis de er syge på en hverdag.

Vi har 2 piger på nu 4 år og 7 1/2 år.

Når vi får dem passet for at vi ka lave ting sammen, oplever jeg at dem der passer vores børn, syntes at det 100 procent lige så hyggeligt, som ungerne gør.

Det betyder at vores børn får et fantastisk forhold til deres familie, som man ik på samme måde får, hvis man bare lige ses engang i mellem. Vh stine

Anmeld Citér

5. juli 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vores to bliver også sjældent passet , til gengæld er her altid ro kl 20 om aftenen så vi har trods alt voksentid og ro hver dag så behovet for at komme alene ud er ikke så stort

Anmeld Citér

5. juli 2016

FrkC

Vi har en søn på 8 mdr .. Han er ikke blevet passet endnu ... Jeg har det næsten fysisk dårligt ved tanken (min mand har det næsten værre) ... Planen er at vi her i sommerferien skal øve os på at få ham passet så han også kan se vi kommer tilbage igen når vi går så han ikke får granatchok når han skal i institution :l 

Anmeld Citér

5. juli 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er meget forskelligt. Vores er 7 år og næsten 9 år. Vi har lige været til 3 konfirmationer i foråret uden børn og der blev de begge passet. Nogen måneder er det måske 2 gange og så kan der gå 4-5 måneder hvor de ikke bliver passet.

Det er forskelligt, hvor de bliver passet. Enten hos bedsteforældre eller en veninde/ven. Det er oftere hos en veninde/ven, da børnene synes det er fedt, at sove hos hinanden

Anmeld Citér

5. juli 2016

Sprit25

Vores datter bliver nok "passet" engang om mdr. Ikke fordi vi altid skal noget men fordi mormor og morfar vil. Nogle gange er det bare en hverdag, hvor de har fri hvor hun kommer hjem til dem istedet for dagpleje andre gange er det overnatning. 

Nu hvor jeg får hjemme ryger de dage i hverdagen, da jeg jo alligevel er hjemme så vil jeg gerne have hende hjemme. Men de går da og mumler om hun snart skal sove hos dem igen

Anmeld Citér

5. juli 2016

MorTil3+

Mullesmith skriver:

Jeg kan nærmest ikke huske hvornår min mand og jeg sidst lavede noget alene sammen, hvor børnene blev passet. Vi har 3 drenge i alderen snart 5mdr og tvillinger på 5 1/2 år. Jeg har nærmest altid haft det træls med at få dem passet, fordi de er en stor mundfuld at tage ind og jeg har følt jeg ulejligede andre ved at de skulle tage sig af mine børn  er det mystisk at have det sådan? Vi har derfor ofte kun haft en af de store passet af gangen, men det hjælper jo ikke meget for os og vores parforhold når der stadig er 2 børn at tage sig af.  hvor tit får i børn passet og hvor mange har i?

Vi har fået alle vores passet 1 gang iår da vi skulle ud og spise, så det var kun et par timer. De 2 mindste bliver hentet af mormor i børnehaven hver fredag så henter jeg den mindste på 16 mdr når de har spist aftensmad og hende på 4 plejer at sove der til lørdag. Vores store knægt har altid legeaftaler i weekenderne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.