Gækkelil skriver:

Seriøst!. Nærlæs lige det i paranteserne piger!. (Det tror vi det er for jer). Betyder at rigtigt mange mænd ikk aner at i er så fantasifulde!. Meen j ved det godt. Hehe;-) men det er bare super svært for mange mænd at forstå at i har dirty fantasier også (det er et meget svært emne, medmindre han selv åbner op først) for hvis der ikk er åbenhed omkring det, blir det gjort i skjul. Tro mig mange mænd er nogle små prinsesser, der har svært ved at snakke m sin partner for vi har nemt ved at (mærkeligt nok) miste troen på os selv, hvis i feks åbnede godteposen m feks rollespil ect. Så føler vi straks at vi ikk er nok for jer og visa versa
men kan man først få åbenhed fra begges sider uden at nogen blir såret, eller prinsesse, kan man virkelig ha det fantastisk sammen på den front. Håber j fik forklaret d lidt bedre
DU ved godt, Hehe, hvordan VI tænker, men Ohhh, vi kvinder har ingen anelse om, hvad der sker i JERES hoveder, og vi kommer aldrig! til at forstå jeres tankegang?!
Det må være skønt at være dén ene mand blandt alle de andre fjolser, som ved så meget om kvinder - blandt andet, at vi til gengæld ikke ved en dyt om jer. Jeg bliver sådan helt ungpigerødmende, når jeg støder på SÅ klog og vidende en mand. Det vil jeg godt være åben og sige.
Anmeld
Citér