Min kæreste kan intet mærke under sex..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2016

CDLN

Anonym skriver:

Jamen problemet er nemlig, jeg har det ikke godt med at han gør det, så han har faktisk lovet at lade være. Men må nok hellere lige tage fat i ham og høre om han gør det, selvom jeg har sagt at jeg ikke rigtig bryder mig om det. Har også fået at vide af nogen tæt på mig, han nok bare gør det i smug, får ikke at såre mig. 

Hvorfor bryder du dig ikke om han gør det? 

ALLE mænd gør det, nogen gange har de bare lige behov for det lige som os kvinder, mænd har nok bare et større behov for det, jeg tror også det afstresser rigtig mange mænd ved lige og få lettet trykket og koble fra på den måde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

SofiaMik

Bruger du dine skedemuskler til at stramme om ham?(lidt ligesom knibeøvelser) eller ligger du bare? 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym

Hvis du har bedt ham lade være med at spille pik, kan du i den grad regne med at han gør det. Det skal alle mænd da have lov til. 

Det kan være hans pik er for lille?

Anmeld Citér

3. juli 2016

Rauw

Anonym skriver:

Jamen problemet er nemlig, jeg har det ikke godt med at han gør det, så han har faktisk lovet at lade være. Men må nok hellere lige tage fat i ham og høre om han gør det, selvom jeg har sagt at jeg ikke rigtig bryder mig om det. Har også fået at vide af nogen tæt på mig, han nok bare gør det i smug, får ikke at såre mig. 

Ej men selfølgelig gør han det. Gør du det ik selv? Det styrker musklerne at gøre det selv både hos mænd og kvinder. Men self er det ik sundt at gøre det selv 5 gange dagligt. 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym

Ej undskyld.. Men det skal man da slet ikke blande sig i..? Det er naturligt at onanere... Og hvad skulle være galt i det.

det er lidt absurd at du vil diktere det.  De fleste mænd var blevet tossede eller havde bare gjort det i smug. Så regn med at han gør der.

Anmeld Citér

4. juli 2016

Anonym

Medmindre du gerne vil have en slap skede, synes jeg bestemt ikke, at du skal stikke fingre op under samleje.

Er hans tissemand meget lille?

Anmeld Citér

4. juli 2016

modesty

Anonym skriver:

Hejsa de damer! 

Min kæreste har fortalt at til tider når vi har sex og han ikke har kunne komme, så er det fordi han intet kan mærke. Hvilket jeg jo selvfølgelig undre mig meget over. Har spurgt om det er fordi jeg ikke er stram nok, om det ikke er godt nok, altså vores sex, om der skal prøves noget helt nyt eller ja.. Men han ved det ikke.

Så nogen der har en ide til, hvordan det kan det være? 

Det frustrere selvfølgelig ham utrolig meget, og gør nok mig lidt ked af det, selvom jeg er godt klar over, at det ikke burde.

Laver du knibeøvelser?

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

CDLN skriver:

Hvorfor bryder du dig ikke om han gør det? 

ALLE mænd gør det, nogen gange har de bare lige behov for det lige som os kvinder, mænd har nok bare et større behov for det, jeg tror også det afstresser rigtig mange mænd ved lige og få lettet trykket og koble fra på den måde. 

Det ved jeg godt, inderst inde. Men det er simpelthen fordi jeg oppe i mit hoved, ikke føler mig god i sengen. Har det sådan lidt, hvis han alligevel kan bruge hånden, hvorfor så have mig. 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Ej men selfølgelig gør han det. Gør du det ik selv? Det styrker musklerne at gøre det selv både hos mænd og kvinder. Men self er det ik sundt at gøre det selv 5 gange dagligt. 

Og du tror også han gør det i smug, fordi jeg jo et eller andet sted ikke tillader ham gøre det, udover hvis f.eks vi er flere dage væk fra hinanden? Nej, jeg gør det ikke. Det har aldrig sagt mig noget, efter jeg er blevet "ældre". 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Laver du knibeøvelser?

Nej, men er jeg begyndt på. For frygter lidt det et fordi jeg selv er for slap, men ved det selvfølgelig ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.