Min kæreste kan intet mærke under sex..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Medmindre du gerne vil have en slap skede, synes jeg bestemt ikke, at du skal stikke fingre op under samleje.

Er hans tissemand meget lille?

Det er måske ikke fordi den er stor i den forstand nej. Hvad da? Noget der kan hjælpe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Bruger du dine skedemuskler til at stramme om ham?(lidt ligesom knibeøvelser) eller ligger du bare? 

Jeg kan godt finde på at lave "knibeøvelser" imens, for ved han nyder det også, når det strammer omkring hans penis. Jeg kan også finde på bare at ligge, uden det selvfølgelig kommer til at lyde alt for kedeligt. Men sidste gang han fortalte om at han intet kunne mærke, var vi igang i en stående doggy, og der kan jeg kan jeg jo ikke gøre ret meget, udover bare at stå.

Anmeld Citér

9. juli 2016

modesty

Anonym skriver:

Nej, men er jeg begyndt på. For frygter lidt det et fordi jeg selv er for slap, men ved det selvfølgelig ikke. 

Jeg vil ikke sige at det er fordi du er slap - men måske fordi I ikke passer sammen i størrelse. 

Og han kan jo ikke rigtig gøre pikken større. 

Desuden er det godt på mange måder at træne musklerne i bækkenbunden, så i gang med dét.

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du har bedt ham lade være med at spille pik, kan du i den grad regne med at han gør det. Det skal alle mænd da have lov til. 

Det kan være hans pik er for lille?

Hvorfor kan jeg det? Eller skal jeg måske bare sige, han kan gøre som det passer ham? Jamen jeg forstår heller ikke hvorfor jeg har den trælse tanke, som jeg har. Fordi jeg ved jo et eller andet sted, udemærket godt hvor vigtigt det er for de mænd, at de for lov at gøre det selv også. Men jeg for en træls og dårlig følelse indeni, bare ved tanken om at han gør det. Føler mig virkelig ikke god nok i sengen og har det sådan lidt, kan han gøre det, hvorfor så have mig. 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej undskyld.. Men det skal man da slet ikke blande sig i..? Det er naturligt at onanere... Og hvad skulle være galt i det.

det er lidt absurd at du vil diktere det.  De fleste mænd var blevet tossede eller havde bare gjort det i smug. Så regn med at han gør der.

Diktere det? Jamen jeg tror grunden til min kæreste ikke har sagt så meget, udover at han skulle nok lade være, var fordi jeg faktisk brød sammen, da jeg fik at vide han havde gjort det og ved virkelig ikke hvorfor. Han blev utrolig overrasket og sagde han selvfølgelig nok skulle lade være. Og da jeg nævnte overfor ham, at hvis han havde gjort det rigtig meget, så kunne det være derfor han intet kunne mærke, men han skyndte sig at afvise og sige det havde han altså ikke. Og selvom jeg ikke er helt sikker på han taler sandt, bliver jeg bare stadig nød til at stole på ham. 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg vil ikke sige at det er fordi du er slap - men måske fordi I ikke passer sammen i størrelse. 

Og han kan jo ikke rigtig gøre pikken større. 

Desuden er det godt på mange måder at træne musklerne i bækkenbunden, så i gang med dét.

Og hvad kan man så gøre, for at hjælpe lidt på det, altså med størrelse? 

Narh, jeg ved at hvis man bruger penisring så gør det den lidt tykkere. For de gange vi har brugt den ene af dem vi har, der kan jeg helt bestemt også mærke forskel. Men synes bare heller ikke man kan bruge sådan en, hvergang man er igang. 

Hvordan kan det egentlig være og det gør jeg så 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Diktere det? Jamen jeg tror grunden til min kæreste ikke har sagt så meget, udover at han skulle nok lade være, var fordi jeg faktisk brød sammen, da jeg fik at vide han havde gjort det og ved virkelig ikke hvorfor. Han blev utrolig overrasket og sagde han selvfølgelig nok skulle lade være. Og da jeg nævnte overfor ham, at hvis han havde gjort det rigtig meget, så kunne det være derfor han intet kunne mærke, men han skyndte sig at afvise og sige det havde han altså ikke. Og selvom jeg ikke er helt sikker på han taler sandt, bliver jeg bare stadig nød til at stole på ham. 

Hold da op en reaktion - det er altså helt normalt...

hvorfor brød du sammen..? Det er da noget ALLE mænd gør - med meget få undtagelser. 

Der er da intet forkert i det. Det gør da ikke dig mindre attråværdig.

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa de damer! 

Min kæreste har fortalt at til tider når vi har sex og han ikke har kunne komme, så er det fordi han intet kan mærke. Hvilket jeg jo selvfølgelig undre mig meget over. Har spurgt om det er fordi jeg ikke er stram nok, om det ikke er godt nok, altså vores sex, om der skal prøves noget helt nyt eller ja.. Men han ved det ikke.

Så nogen der har en ide til, hvordan det kan det være? 

Det frustrere selvfølgelig ham utrolig meget, og gør nok mig lidt ked af det, selvom jeg er godt klar over, at det ikke burde.

dig vil jeg da gerne kneppe 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Moderator

9. juli 2016

GUSO

Jeg syntes det er totalt upassende  med de billeder..og jeg har anmeldt dit opslag.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.