Min kæreste kan intet mærke under sex..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.977 visninger
38 svar
48 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2016

Anonym trådstarter

Hejsa de damer! 

Min kæreste har fortalt at til tider når vi har sex og han ikke har kunne komme, så er det fordi han intet kan mærke. Hvilket jeg jo selvfølgelig undre mig meget over. Har spurgt om det er fordi jeg ikke er stram nok, om det ikke er godt nok, altså vores sex, om der skal prøves noget helt nyt eller ja.. Men han ved det ikke.

Så nogen der har en ide til, hvordan det kan det være? 

Det frustrere selvfølgelig ham utrolig meget, og gør nok mig lidt ked af det, selvom jeg er godt klar over, at det ikke burde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

B&J

Det kan jo også være fordi du er så våd .

men kan du mærke ham? Fordi hvis du kan mærke han fylder dig ud ja så er det jo ham og ikke dig 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Rauw

Sig han skal spille mindre pik, så kommer følsomheden nok tilbage. Når min eks gokkede den af for tit, blev hans pik ret ufølsom. Altså man skulle nærmest bide i den for at han kunne mærke noget. Ikke fedt 

Anmeld Citér

2. juli 2016

lilledittemor

Bruger han kondom? For så kan det måske være fordi det er for stramt og stopper for blodtilførslen når den vokser? 

Det skete i hvert fald for min mand og han måtte skifte til en større model 

Anmeld Citér

2. juli 2016

CDLN

-Det meget normalt at hvis vi for våde så kan de ikke mærke så meget. 

-Hvis de spiller MEGET pik kan de også midste lidt at følsomheden i den. 

-Måske de perioder han ikke kan mærke så meget, brug lidt et par finger samtidig så det fylder mere ud. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Anonym trådstarter

CDLN skriver:

-Det meget normalt at hvis vi for våde så kan de ikke mærke så meget. 

-Hvis de spiller MEGET pik kan de også midste lidt at følsomheden i den. 

-Måske de perioder han ikke kan mærke så meget, brug lidt et par finger samtidig så det fylder mere ud. 

Ja okay, det anede jeg ikke, noget af det. Skal det så være imens, at vi dyrker sex, man skal bruge et par fingre dernede også? 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Bruger han kondom? For så kan det måske være fordi det er for stramt og stopper for blodtilførslen når den vokser? 

Det skete i hvert fald for min mand og han måtte skifte til en større model 

Nej, vi har aldrig brugt kondom  

Men tak alligevel, så ved jeg det i hvert fald 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Sig han skal spille mindre pik, så kommer følsomheden nok tilbage. Når min eks gokkede den af for tit, blev hans pik ret ufølsom. Altså man skulle nærmest bide i den for at han kunne mærke noget. Ikke fedt 

Jamen problemet er nemlig, jeg har det ikke godt med at han gør det, så han har faktisk lovet at lade være. Men må nok hellere lige tage fat i ham og høre om han gør det, selvom jeg har sagt at jeg ikke rigtig bryder mig om det. Har også fået at vide af nogen tæt på mig, han nok bare gør det i smug, får ikke at såre mig. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det kan jo også være fordi du er så våd .

men kan du mærke ham? Fordi hvis du kan mærke han fylder dig ud ja så er det jo ham og ikke dig 

Jeg kan sagtens mærke ham. Men har bare aldrig oplevet det der før, fra en fyrs side. Ikke engang en veninde har fortalt mig om det, har aldrig før hørt om at fyren ikke kan mærke når han er inde i en kvinde. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

CDLN

Anonym skriver:

Ja okay, det anede jeg ikke, noget af det. Skal det så være imens, at vi dyrker sex, man skal bruge et par fingre dernede også? 

Det meget normale at man i perioder er mere våd end andre. det gør også bare det svære for manden at mærke så meget. 

Ja når han er inden i dag stikker du lige et par finger op samtidig det fylder det mere ud og dermed kan han så også mærke mere 

Legetøj er også altid godt at eksperimentere med. 

God fornøjelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.