Ked af venindes handling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Hun lyder ærligt talt ikke som en særlig god veninde. Synes ikke Du lyder påtrængende. Ville også undre mig. Især når du har fået En nofikation Om at hun har haft svaret. 

Jeg har lige skrevet til hende, inspireret ud fra det du foreslog.

Jeg har skrevet kort og præcist og afsluttet med et spørgsmål, så må jeg se om hun svarer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2016

Mortilah

Jeg plejer altsaa ogsaa at "lukke ned" for min fb "wall/väg" hvergang jeg har födselsdag. Jeg orker ikke 200 lykönskninger fra 180 man jeg själdent har kontakt med.. 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Anonym

Facebook har altså en ny funktion, hvor at hvis man skriver til folk i anledningen af deres fødselsdag - altså fordi facebook siger det her " det er x fødselsdag, ønsk tillykke"

SÅ BLIVER DET HELE SLETTET DAGEN EFTER FØDSELSDAGEN. Helt automatisk.

Så din veninde har altså ikke slettet noget som helst!

Anmeld Citér

1. juli 2016

Lisbeth1985

Jeg synes ærlig talt,at du overreagerer: DET ER JO BARE FB!! Hvis i er så gode veninder,så grib knoglen og giv hende et ring - det er langt mere personligt og hyggeligt!!

Anmeld Citér

1. juli 2016

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Så lige det her på fb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Facebook har altså en ny funktion, hvor at hvis man skriver til folk i anledningen af deres fødselsdag - altså fordi facebook siger det her " det er x fødselsdag, ønsk tillykke"

SÅ BLIVER DET HELE SLETTET DAGEN EFTER FØDSELSDAGEN. Helt automatisk.

Så din veninde har altså ikke slettet noget som helst!

Det blev slettet få timer efter.

Mht det du skriver så har jeg aldrig set det før. Hvornår er facebook begyndt på det? For ved andre jeg har skrevet står det der stadig.

Anmeld Citér

1. juli 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg synes ærlig talt,at du overreagerer: DET ER JO BARE FB!! Hvis i er så gode veninder,så grib knoglen og giv hende et ring - det er langt mere personligt og hyggeligt!!

For mig er der ikke noget "bare fb". Jeg kan ikke se hvorfor det er anderledes end en sms og jeg startede med at skrive hvorfor jeg ikke ville ringe til hende på selve fødselsdagen.

Jeg har heller ikke skrevet at vi er "så gode veninder", som du skriver. Jeg skrev blot veninder.

Jeg selv bryder mig ikke om at snakke i tlf, og det ved dem der kender mig godt, så de skriver i stedet. Så for mig er det ikke mere personligt at ringe. Husk vi er alle forskellige

Anmeld Citér

1. juli 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Jeg plejer altsaa ogsaa at "lukke ned" for min fb "wall/väg" hvergang jeg har födselsdag. Jeg orker ikke 200 lykönskninger fra 180 man jeg själdent har kontakt med.. 

Det forstår jeg så heller ikke 

Men vi er jo alle forskellige. Hun har i øvrigt svaret mig. Jeg skrev til hende og spurgte hvad der var sket.

Anmeld Citér

1. juli 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Det forstår jeg så heller ikke 

Men vi er jo alle forskellige. Hun har i øvrigt svaret mig. Jeg skrev til hende og spurgte hvad der var sket.

Hvad sagde hun

Anmeld Citér

1. juli 2016

Anonym

Nu har jeg ikke læst alle svarene herinde

Jeg har oplevet det samme med min mor - jeg skrev tillykke på facebook - og undrede mig over at jeg var den eneste der havde skrevet... 

Jeg kunne pludselig ikke se min besked - eller noget som helst... 

Men det var altså facebook der fuckede.. for hun havde modtaget en masse på hendes væg og som hun godt kunne se.

Min svigermor ringede for at spørge hvorfor min mor havde slettet hendes besked - for den var ikke at se på hendes væg mere.. men det havde hun altså ikke.. 

Så det kan være en fejl fra Facebooks side - og ikke din veninde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.