Ked af venindes handling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville skrive eller snakke med hende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Hvis det var en veninde ville jeg nok antage, at der var sket en fejl. 

Tror du ikke det? Altså ens veninder sletter vel ikke ens opslag med vilje?  

Men jeg ville nok bare grine og sige at hun var en lort for at slette mit opslag næste gang vi var sammen.  

Nej de burde ikke slette. Jeg vidste ikke engang man kunne, ved du om man kan?

Jeg tror måske hun har begrænset min adgang efter jeg skrev på hendes væg. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Ville skrive eller snakke med hende

Hvad ville du skrive/sige?

Anmeld Citér

30. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

Jeg undrer mig bare. Det er underligt når hun lever gennem facebook at der ikke er et eneste opslag om hendes fødselsdag.

Spoerg hende, I stedet for at gaa og taenk over det. Det er dumt med de tanker, der foerer til dumme ting. Det er lettere at spoerge.

Anmeld Citér

30. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

Det er jeg "bange" for hun har gjort i dag jo. For prøvede at gå ind på hendes venner og der kunne jeg kun se den ene fælles ven vi har.

Saa maa der vel ligge noget andet bagved, hun goer dig vel ikke til bekendt, fordi du skriver tillykke.

Anmeld Citér

30. juni 2016

M (:

Anonym skriver:

Jeg har i dag skrevet tillykke med fødselsdagen på facebook, til en veninde. Jeg ville ringe til hende i morgen for ved hun fik gæster i dag.

Nu har hun slettet mit opslag på væggen?, det vidste jeg slet ikke man kunne. Jeg synes det virker utaknemmeligt og det gør mig egentlig ked af det. Hvordan ville i reagere? 

Måske hun ikke ønsker fødselsdagshilsener og derfor har blokeret sin væg så ingen kan skrive derpå?

Anmeld Citér

30. juni 2016

CDLN

Anonym skriver:

Det står ikke på hendes væg? Der er heller ikke andre lykønskninger, hvilket undrer mig da hun har mange venner og "lever" på facebook.

Jeg tænker det er FB den er gal med  Hvorfor skulle hun dog bruge tid på og slette alle opslag  Og hvis ville jeg bare grine af det og sige din røv  (for sjovt selvfølgelig) 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Man kan godt slette andres opslag på ens tidslinje. Det er sådan set en rigtig god funktion, for folk kan jo skrive noget, man ikke ønsker at have stående. 

Der er også kommet en relativt ny funktion, hvor der i første omgang - nogle gange - kun vises opslag, man ikke tidligere har læst. Det står med små bogstaver øverst på tidslinjen - "Opslag, du ikke tidligere har læst på X's tidslinje" eller noget i den stil. Så det er måske det, der er sket, hvis du altså havde læst fødselsdagshilsnerne tidligere?

Uanset hvad, så skal du da bare spørge hende, hvis hun er en nær veninde, og det er kommet ud af den blå luft. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Hvad ville du skrive/sige?

Ville skrive noget med at du har skrevet tillykke til hende, men nu er det væk, og undrer dig over det og så evt. At du lige ville skrive tillykke for at sikre hun så Det så har du ikke Anklaget hende for noget.

Anmeld Citér

30. juni 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg undrer mig bare. Det er underligt når hun lever gennem facebook at der ikke er et eneste opslag om hendes fødselsdag.

Man kan indstille så folk ikke kan se hvad der bliver slået op på ens væg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.