Ked af venindes handling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.559 visninger
43 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg har i dag skrevet tillykke med fødselsdagen på facebook, til en veninde. Jeg ville ringe til hende i morgen for ved hun fik gæster i dag.

Nu har hun slettet mit opslag på væggen?, det vidste jeg slet ikke man kunne. Jeg synes det virker utaknemmeligt og det gør mig egentlig ked af det. Hvordan ville i reagere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2016

Anonym

Og du er sikker på at dit opslag er blevet slettet? 

Hmm.. jeg ville nok ringe i morgen alligevel - eller sende en sms i dag  

Anmeld Citér

30. juni 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Jeg har i dag skrevet tillykke med fødselsdagen på facebook, til en veninde. Jeg ville ringe til hende i morgen for ved hun fik gæster i dag.

Nu har hun slettet mit opslag på væggen?, det vidste jeg slet ikke man kunne. Jeg synes det virker utaknemmeligt og det gør mig egentlig ked af det. Hvordan ville i reagere? 

Hvis det var en veninde ville jeg nok antage, at der var sket en fejl. 

Tror du ikke det? Altså ens veninder sletter vel ikke ens opslag med vilje?  

Men jeg ville nok bare grine og sige at hun var en lort for at slette mit opslag næste gang vi var sammen.  

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og du er sikker på at dit opslag er blevet slettet? 

Hmm.. jeg ville nok ringe i morgen alligevel - eller sende en sms i dag  

Det står ikke på hendes væg? Der er heller ikke andre lykønskninger, hvilket undrer mig da hun har mange venner og "lever" på facebook.

Anmeld Citér

30. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

Hvis du ikke mener at hun kan slette det, saa er det jo ikke sikkert at hun har.
Jeg har oplevet at mine opslag, kommentarer forsvinder, nogle gange kommer de tilbage, andre gange ikke.

Foer du anklager hende for ting, saa spoerg hende da lige.

Anmeld Citér

30. juni 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Det er Facebook ?? 

Skriv en SMS til hende i stedet for 

Forstår ikke folk lever sådan igennem Facebook  

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det er Facebook ?? 

Skriv en SMS til hende i stedet for 

Forstår ikke folk lever sådan igennem Facebook  

Nej det forstår jeg heller ikke, men det gør hun. Hun skriver alt og ligger billeder af næsten alt. Hun svarer aldrig på sms, derfor facebook.

Anmeld Citér

30. juni 2016

Marts<3

Du er sikker på du ikke er gjort "bekendt" i hendes venneliste. Som bekendt kan du nemlig ikke se opslag, statuser osv. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Hvis du ikke mener at hun kan slette det, saa er det jo ikke sikkert at hun har.
Jeg har oplevet at mine opslag, kommentarer forsvinder, nogle gange kommer de tilbage, andre gange ikke.

Foer du anklager hende for ting, saa spoerg hende da lige.

Jeg undrer mig bare. Det er underligt når hun lever gennem facebook at der ikke er et eneste opslag om hendes fødselsdag.

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Du er sikker på du ikke er gjort "bekendt" i hendes venneliste. Som bekendt kan du nemlig ikke se opslag, statuser osv. 

Det er jeg "bange" for hun har gjort i dag jo. For prøvede at gå ind på hendes venner og der kunne jeg kun se den ene fælles ven vi har.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.