Mor og meget mere skriver:
Man kan godt slette andres opslag på ens tidslinje. Det er sådan set en rigtig god funktion, for folk kan jo skrive noget, man ikke ønsker at have stående.
Der er også kommet en relativt ny funktion, hvor der i første omgang - nogle gange - kun vises opslag, man ikke tidligere har læst. Det står med små bogstaver øverst på tidslinjen - "Opslag, du ikke tidligere har læst på X's tidslinje" eller noget i den stil. Så det er måske det, der er sket, hvis du altså havde læst fødselsdagshilsnerne tidligere?
Uanset hvad, så skal du da bare spørge hende, hvis hun er en nær veninde, og det er kommet ud af den blå luft.
Okay, ja det kan jeg godt se at det kan være smart. Jeg kan dog ikke forstå hvis jeg kan fornærme hende med et tillykke?
Jeg bruger ikke facebook ret meget så jeg kender ikke de forskellige funktioner.
Opslaget stod der i morges da jeg skrev det. Senere fik jeg en notifikation om at hun havde kommenteret mit opslag. Når jeg så vil gå ind og læse det, er opslaget der ikke. Jeg kan heller ikke se hvem hun er venner med, kun se den fælles ven vi har.
Jeg er altid kun på fra tlf. Måske den funktion du beskriver med "tidligere læste opslag" kun kan ses på computer? Jeg har i hvert fald aldrig set det. Men hvis det er det der er sket burde jeg kunne se de andres hilsner og der er ikke én eneste at se.
Jeg ved ikke hvor nære veninder vi er. Hvordan ved man det?
Jeg har haft nogle virkelig dårlige dage(alvorligt syg familiemedlem) og da jeg ikke kan eller vil spille "skuespil"(ved at lade som om alt er godt), ville jeg ikke ringe i dag, og lave dårlig stemning på hendes fødselsdag.
Der har tidligere flere gange været nogle "ting", blandt andet at hun ikke svarer mig på hverken opkald eller sms. Når jeg så har spurgt hende hvorfor, synes jeg ikke jeg får et svar.