Mister interessen efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2016

lineog4

Anonym skriver:

Sådan havde jeg slet ikke set på det. Det var jo slet ikke sådan jeg mente det. Kunne da godt være jeg bare skal ta mig sammen og skrive til ham så 

Drop skriveriet og ring. Og lær at melde klart ud de stakkels mænd kan ikke læse dine tanker, hvis du synes han er skøn, at sexen var skøn og du gerne vil arbejde videre mod er reelt forhold, så er det du skal lære at sige højt. 

Kan egentlig godt se hvad du ville med dit "akavet" men det er kun fordi jeg har læst alt hvad du har skrevet, og det har den stakkels mand jo ikke. Man skal lære at være direkte og ikke regne med vores partnere, venner, bekendte, arbejdskammerater kan læse vores tanker. 

Så grib telefon, ring og sig: jeg savner at høre fra dig, savner at se dig - så hvad med jeg kommer over nu eller i morgen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2016

Anonym

Tænker også at han måske har det som dig? 

Måske skulle du ringe til ham og invitere ham eller noget

Anmeld Citér

13. juli 2016

majanna

Jeg synes helt sikkert at du skal ringe eller skrive til ham, tag tyren ved hornene for pokker.. �� Og hvis du gør det, må du meget gerne skrive herinde hvordan det er gået.. 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg har haft skrevet om vi skulle finde ud af noget, men han har pludselig ikke tid, som i overhovedet ikke selv om han har fint tid til at feste og ses med venner. Han plejer at finde tid til mig altid, og skrive selv om han var på arbejde. Men nu intet. Han har skrevet et par gange efter 23 om aftenen at han var liderlig men jeg gider ikke bare være et booty Call så det har jeg takket nej til! 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg har haft skrevet om vi skulle finde ud af noget, men han har pludselig ikke tid, som i overhovedet ikke selv om han har fint tid til at feste og ses med venner. Han plejer at finde tid til mig altid, og skrive selv om han var på arbejde. Men nu intet. Han har skrevet et par gange efter 23 om aftenen at han var liderlig men jeg gider ikke bare være et booty Call så det har jeg takket nej til! 

Så har du i hvert fald en afklaring! Selv om den ikke var den mest ønskede...

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Så har du i hvert fald en afklaring! Selv om den ikke var den mest ønskede...

Ja. Kan så ikke forstå hvorfor han ikke bare sagde det fra start. Jeg søger bare sex. Hvor svært kan det være? Totalt lavt at bruge 4 mdr på at overbevise mig om at han var vild med mig, for at smutte så snart han havde fået sex. Men okay hvis han havde været ærlig så havde han jo så ikke fået sex. Idiot altså Ja og mig med for at tro på ham. 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Ja. Kan så ikke forstå hvorfor han ikke bare sagde det fra start. Jeg søger bare sex. Hvor svært kan det være? Totalt lavt at bruge 4 mdr på at overbevise mig om at han var vild med mig, for at smutte så snart han havde fået sex. Men okay hvis han havde været ærlig så havde han jo så ikke fået sex. Idiot altså Ja og mig med for at tro på ham. 

For nogle mænd handler det bare om jagten. 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Monski

Anonym skriver:

Sikke en hat! 

Hvor møder du mændene? Det lyder som om du skal udvide din horisont for er du gal nogle idioter du møder 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Sikke en hat! 

Hvor møder du mændene? Det lyder som om du skal udvide din horisont for er du gal nogle idioter du møder 

Byen, dating apps, venners venner osv. Plejer altid at holde mig fra de der rigtig lækre mænd fordi de sikkert kun er ude efter sex. Ja det er de søde fyre så åbenbart også kun,  så måske man bare skulle gå efter de lækre, så får man idet mindste noget at prale af i venindeflokken. 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Det føles lidt som om jeg er midt i et spil dating fra helvede. Uanset hvad jeg gør, om jeg har sex på første date, eller venter til vi har set hinanden i 4 mdr og han ofte har fortalt hvor vild han er eller var med mig. Ja så mister de interessen efter sex. Jeg får det så dårligt af det og selv om det vel er dem der er dumme. Begynder spørgsmålene, er jeg for grim, dårlig i sengen, var det bare en leg for dem at få mig med i seng. Jeg bebrejder mig selv og bliver så ked af det inden i. Men jeg viser det ikke, min stolthed kan ingen ta fra mig. Omend den er lidt såret. Især med ham her for vi hsr kendt hinanden et par mdr og følte virkelig han var en god fyr. Hvorfor sige til en pige at du kan li hende, snakke sammen dagligt i 4 mdr, for bare at ignorere hende det øjeblik man har fået sex? Han plejer at skrive godnat og godmorgen og en masse beskeder i løbet af dagen, plejer at spørge om jeg har tid til at ses, gå tur, med på cafe, at han savner mig osv. Og efter vi havde sex så intet! Arg altså! 

Havde det på nøjagtig samme måde da jeg var single  vildt frusterende. Det er dog kun fyrene der er åndsvage. Er sikker på at den rette nok skal dukke op, når du mindst venter det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.