Mister interessen efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2016

Kattha

Måske kan du alligevel bare spørge fyren? Kan godt være du synes det er en ubehagelig samtale, men er det ikke mere ubehageligt at undre sig, ikke kunne finde ud af hvorfor. og blive usikker pga. det? Det er en usikkerhed der kan komme til at præge din selvtillid, og det næste forhold. Hvis det alligevel er farvel til fyren her, jamen hvad har du så at miste? Din stolthed? Det er jo et menneske du højst sandsynligt aldrig vil se igen, og er dit næste forhold (måske til drømmemanden?) og lykke ikke vigtigere?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2016

Pinkypie

Anonymor skriver:

Selvfølgelig kan de da det - hun kan fortælle dem, hvordan hun er og hvad hun gør under sex, og så kan de - måske på baggrund af mere erfaring - komme med tips osv.

Jeg tror, det er en klassiker for mange kvinder, den der med bare at ligge som en død sild. Eller torsk Selvom man er nederst (hvis det lige er den stilling), kan man jo godt bevæge sig, sætte ord på sin nydelse, bevæge sig og røre ved manden.

Men altså. Det behøver jo ikke være det fysiske i sex, der fejler noget. Jeg havde en tendens til, i mine yngre dage, at blive clingy efter sex, det har helt klart skræmt nogle fyre væk.

Og så kan det jo også være, at hun bare generelt har været helt vildt uheldig med de fyre, hun har mødt.

Nå ja på den måde kan veninderne selfølgelig være behjælpelige. .

Åh ja, kan sagtens følge den der med at blive mere klistrende efter at have sex med en, den har jeg også haft da jeg var yngre! Og ja det skræmmer vidst en del mænd væk!(forståeligt nok)

Men det bedste er vel at hører det fra "hestens egen mund",men okay det kan jeg godt forstå hvis man ikke synes er særlig tiltalende , specielt ikke når han bare begynder at ignorere trådstarter på den der måde! (Som jeg forøvrigt synes er ret kynisk :s)

Anyway tak fordi du lige fik mig til at forstå svaret bedre!

Anmeld Citér

30. juni 2016

Sedigfor

Jeg tænker om de bare er ude efter sex, har de fået hvad de vil, smutter de? 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Abracadabra

Pinkypie skriver:

Hehe , hvordan skal de kunne svarer på om hun gør noget mindre godt under sex ?..Sorry har måske misforstået noget ,men på det punkt kan de da ikke hjælpe hende ?:s

Jeg snakker med mine veninder om sex. Fx ved jeg, at én af dem ALDRIG kunne finde på at give oralsex. 

Som det andet eksempel kunne TS måske også være typen, der kun kunne missionær og bare lå død hen - usandsynligt, men muligt.

Man kunne jo snakke om yndlingsstillinger mm. Måske kunne det hjælpe med at afklare problemet. 

Hun kunne også gå til lægen. Hvis nu hun har en kæmpe kønsvorte, virker den nok også afskrækkende. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det føles lidt som om jeg er midt i et spil dating fra helvede. Uanset hvad jeg gør, om jeg har sex på første date, eller venter til vi har set hinanden i 4 mdr og han ofte har fortalt hvor vild han er eller var med mig. Ja så mister de interessen efter sex. Jeg får det så dårligt af det og selv om det vel er dem der er dumme. Begynder spørgsmålene, er jeg for grim, dårlig i sengen, var det bare en leg for dem at få mig med i seng. Jeg bebrejder mig selv og bliver så ked af det inden i. Men jeg viser det ikke, min stolthed kan ingen ta fra mig. Omend den er lidt såret. Især med ham her for vi hsr kendt hinanden et par mdr og følte virkelig han var en god fyr. Hvorfor sige til en pige at du kan li hende, snakke sammen dagligt i 4 mdr, for bare at ignorere hende det øjeblik man har fået sex? Han plejer at skrive godnat og godmorgen og en masse beskeder i løbet af dagen, plejer at spørge om jeg har tid til at ses, gå tur, med på cafe, at han savner mig osv. Og efter vi havde sex så intet! Arg altså! 

Altså hvordan skal det helt præcis forståes? I har sex og så hører du intet, eller bliver der "bare" længere mellem opkaldene og beskederne?

Svarer han heller når du kontakter ham?

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Jeg tænker om de bare er ude efter sex, har de fået hvad de vil, smutter de? 

Sådan er der selfølgelig nogen der er. Men ham her har jeg datet i 4 mdr inden jeg ligesom følte for at ha sex med ham. Netop fordi jeg før har prøvet at fyrene bare vil kneppe- og det gider jeg ikke. Og jeg tænkte at eftersom han har holdt fast i 4 mdr så var der måske noget ved ham. Nu vakler jeg så mellem at han enten er lige så usikker som mig og venter på at jeg gør noget aktivt. Eller også er jeg mega kedelig i sengen og har skræmt ham væk. Hvilket jeg dog ikke tror, for han virkede ret tilfreds og mit indtryk er også at det var ret godt, ellers kan det godt være lidt akavet første gang men det synes jeg ikke at det var. Men altså et eller andet må der jo være galt. Ellers havde han jo skrevet eller ringet som han plejer for at snakke om vind og vejr og fortælle at jeg er dejlig og han savner mig  øv bøv. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

SofiaMik

Anonym skriver:

Sådan er der selfølgelig nogen der er. Men ham her har jeg datet i 4 mdr inden jeg ligesom følte for at ha sex med ham. Netop fordi jeg før har prøvet at fyrene bare vil kneppe- og det gider jeg ikke. Og jeg tænkte at eftersom han har holdt fast i 4 mdr så var der måske noget ved ham. Nu vakler jeg så mellem at han enten er lige så usikker som mig og venter på at jeg gør noget aktivt. Eller også er jeg mega kedelig i sengen og har skræmt ham væk. Hvilket jeg dog ikke tror, for han virkede ret tilfreds og mit indtryk er også at det var ret godt, ellers kan det godt være lidt akavet første gang men det synes jeg ikke at det var. Men altså et eller andet må der jo være galt. Ellers havde han jo skrevet eller ringet som han plejer for at snakke om vind og vejr og fortælle at jeg er dejlig og han savner mig  øv bøv. 

Men hvor lang tid er der gået siden dette knald? 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså hvordan skal det helt præcis forståes? I har sex og så hører du intet, eller bliver der "bare" længere mellem opkaldene og beskederne?

Svarer han heller når du kontakter ham?

Altså ja jeg plejer at hører fra ham enten opkald eller sms mange gange på en dag, men efter vi havde sex, har vi kun snakket sammen en gang. Han skrev bare Hej hva laver du? Og det synes jeg var underligt for han plejer at skrive en masse søde ting og ringe og hører om jeg vil med ud og lave noget osv. Og jeg skrev hvad jeg lavede og at jeg synes det var lidt akavet. Og så skrev han bare okay søde haha  og det svarede jeg ikke på. Og så har jeg ikke hørt fra ham siden. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Men hvor lang tid er der gået siden dette knald? 

Det var i weekenden. Hele weekenden  så det er kun et par dage. Men det ligner ham bare ikke. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

SofiaMik

Det var i weekenden. Hele weekenden  så det er kun et par dage. Men det ligner ham bare ikke. 

Har du prøvet at skrive en SMS til ham? Kunne der være sket ham noget? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.