Anonymor skriver:
Selvfølgelig kan de da det - hun kan fortælle dem, hvordan hun er og hvad hun gør under sex, og så kan de - måske på baggrund af mere erfaring - komme med tips osv.
Jeg tror, det er en klassiker for mange kvinder, den der med bare at ligge som en død sild. Eller torsk
Selvom man er nederst (hvis det lige er den stilling), kan man jo godt bevæge sig, sætte ord på sin nydelse, bevæge sig og røre ved manden.
Men altså. Det behøver jo ikke være det fysiske i sex, der fejler noget. Jeg havde en tendens til, i mine yngre dage, at blive clingy efter sex, det har helt klart skræmt nogle fyre væk.
Og så kan det jo også være, at hun bare generelt har været helt vildt uheldig med de fyre, hun har mødt.
Nå ja på den måde kan veninderne selfølgelig være behjælpelige. .
Åh ja, kan sagtens følge den der med at blive mere klistrende efter at have sex med en, den har jeg også haft da jeg var yngre! Og ja det skræmmer vidst en del mænd væk!
(forståeligt nok)
Men det bedste er vel at hører det fra "hestens egen mund",men okay det kan jeg godt forstå hvis man ikke synes er særlig tiltalende , specielt ikke når han bare begynder at ignorere trådstarter på den der måde! (Som jeg forøvrigt synes er ret kynisk :s)
Anyway tak fordi du lige fik mig til at forstå svaret bedre!

Anmeld
Citér